- Waardering
- 110
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff jaBest wel veel ook
Vrijdag anderhalf fles wijn
Zaterdag 2 bacardi cola light & 2 halve liter jupiler (was ik best wel tevreden over dat ik het sober had gehouden)
Zondag was feestje... 1 fles wijn, 8 halve liters jupiler, 2 duvels, paar shotjes tequila
en ik zal nog wel wat vergeten zijn

Probeer eens een keer een maand helemaal geen alcohol te drinken, dat moet je vetverbranding toch een boost geven lijkt mij. Nu is de lever meer bezig de alcohol af te breken dan vet te verbranden.

ik heb altijd t gevoel dat als ik drink dat ik de hele week voor niks heb getraind, daarom drink ik ook nauwelijks. Dan neem ik liever iets anders![]()

dat zondagmorgen gevoel is wel erg herkenbaar,ik heb altijd t gevoel dat als ik drink dat ik de hele week voor niks heb getraind, daarom drink ik ook nauwelijks. Dan neem ik liever iets anders![]()
Lijkt wel hoe ellendiger ik me voel, des te harder kan
Knalle met die deadlifts. Lekker hoor. Squat 60% en 97,5kg wow mijn max is 8x115kg

Alcohol = veel ongeplande calorieën.
Wat betreft de hoofdpijn: eens lekker laten masseren misschien?

Het is net dat wat er bij mij niet is. Alcohol = alcohol. Geen hapjes of snackjes erbij.
Tja, vanavond eens een Piroxycam erin fl*kkeren![]()

Alle alcoholische dranken bevatten veel caloriën. 1 glas wijn of pintje = 80 kcal, dus een avondje zuipen loopt makkelijk op tot 1000 kcal. Maar van mij mag je hoor, het leven moet leuk blijven![]()

Je traint er wel goed op kerellekker blijven genieten van het leven!