- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja, begint al ergens op te lijken
Op naar die 100 !Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op naar die 100 !Ik ziet net dat je 2 mactasty op hebNice Robbie, son i am proud!!!

50x80kg speedbench is niet mis Rob! Ook flink volume op de pulldowns!

Ja man, verschoot er wel van dat die dingen 900kcals zijn. Ook wel 52gr eiwit.
Maar toch, dat in combi met de frieten... Dus mocht ik de rest van de dag niets meer eten eigenlijk
![]()
![]()

Ik zie dat jij je wel echt aan de BBBC richtlijnen houd door geen rep out te doen de 3de werkset. Heb je dit wel geprobeerd? Ik doe nu gewoon repouts, maar begin eind van de week pas aan de 60%, dus weet niet hoe het bij mij gaat lopen, zeker in combinatie met mijn cut.![]()
lekkere trainingen afgewerkt zeg. Pffff cijfers waar ik bleek bij wegtrek. Top!
50% weights en squeeeeezen 

......En nu 3 weekjes Ron501 style trainen50% weights en squeeeeezen
![]()
Squees baby squees.
Ik zie wat je bedoelt hahaha. Grow muscles grow. 
Squees baby squees.Ik zie wat je bedoelt hahaha. Grow muscles grow.
![]()
Jij zit best vaak op -100g cabs, is het niet??
En als jij om 5.30u start met trainen, hoe vroeg eet jij dan niet? Of train je fasted?

Damn zo vroeg trainenmerk je hier geen nadeel van? En ontbijt je dan voor of na de training?
Al die oefeningen op speed en zonder lockouts moeten toch nog behoorlijk intens zijn ondanks dat de gewichten wat lager zijn! Box squats zijn daar onverigens ook erg geschikt voor!![]()
Damn en dan zo zwaar trainen! Wanneer is je laatste maaltijd de dag voordien?
Ik merk het al aan men lichaam als ik later ontbijt, laat staan ervoor nog zou trainen![]()