Fitness Seller

Robke's trainingslog

Wait whut?

Ik eet meer in mijn wedstrijd prep dan jij in je bulk, come at me :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.542
Toen was je 8 ofzo? :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 10:07 ----------

roids are drug too you hypocrite :trollface:

8 jarige lopen al rond met ipads en smartphones :P
10 jaar geleden niet nee :P maar de digitale cam had toen ook al zijn intrede gemaakt .

dus was ji 24
en je had het er net over dat je er toen zo goed bij stond toch? ondanks al je geparty in het weekend.

dus vroeg me af.

Ik ga voor de 'best gut award', denk dat ik wel een kans maak in de D klasse daarop.

• #17.545
8 jarige lopen al rond met ipads en smartphones
10 jaar geleden niet nee maar de digitale cam had toen ook al zijn intrede gemaakt .

dus was ji 24
en je had het er net over dat je er toen zo goed bij stond toch? ondanks al je geparty in het weekend.

dus vroeg me af.

Toen wij 8 waren speelde we buiten man. Hadden we nog nooit gehoord van internet, smartphone. Geloof mij maar
dat waren hele andere tijden. Het enige moment dat je toen bereikbaar was, was het moment dat je langs je telefoon
zat met zo'n draaischijf om het nummer te draaien.

En 10 jaar geleden? Nee man, toen had ik nog geen digi cam hoor... ik denk niet dat dat er toen al was. En als het er was,
toch geen voor mijn budget of met fatsoenlijke kwaliteit lijkt me...

Ik heb nooit gezegd dat ik er toen goed bijstond. Vond eigenlijk zelf van niet. Anderen vonden van wel :)
Maar wat ik bedoelde is dat ik door al dat geparty droger dan ooit stond. Enkele uren feesten op xtc & pep verbrand
je best wel wat kcals mee. Dat in combinatie met het niet eten in het weekend, en presto. Instant 12%

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 10:13 ----------

Ik ga voor de 'best gut award', denk dat ik wel een kans maak in de D klasse daarop.

Sorry bro, best gut klasse is van mij ! :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #17.547
I+have+the+same+pic+in+a+diff.+meme+lol+_6af899fc3b7f12e2c8ed11a3b71946f7.jpg

:roflol:

:roflol:

Nee man, als je ouder wordt, kan je dat gewoon niet meer. Vroeger kon ik gewoon van vrijdagmiddag tot
maandagmorgen gaan feesten en dinsdag was ik terug 100% mezelf. Als ik dat nu nog eens moest doen,
lig ik een week in bed denk ik :roflol:

Supps zijn ook nog naturel.

Behalve creatine natuurlijk. Als je 5gr creatine per dag neemt, daar zou je verdorie al veel biefstuk voor moeten eten.
Dus ja, eigenlijk zijn dat dan roids hé.

Thanks !

Amen !

Thanks man!

Dus jij geen Natty meer :(

• #17.551
ja je bent nu weer naturel :P

Gaat goed hier, mooi om te lezen. Fijn weekend Robke

• #17.555

Héhéhé ... niet dat een keertje knallen me niet meer door het hoofd spookt hoor :)

Ohhhhh vandaar, vond die progressie al zo traag :trollface:

komt omdat jij mij altijd van die nep zooi stuurt ... yeah, you jelly :trollface:

Gaat goed hier, mooi om te lezen. Fijn weekend Robke

Gaat inderdaad lekker... nu even het weekend doorkomen :)

weekend ook op je voeding en drank letten ouwe;)

• #17.557
  • Like
Waarderingen: cura
je mag zoveel water en groente als je wilt:D

witvis:D

Terug
Naar boven