XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Toch lekker ondanks de pols, hopelijk valt het mee !

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.042
Toch lekker ondanks de pols, hopelijk valt het mee !

Thanks

Ja, heb nu sowieso een paar dagen dat de pols niet belast word. Dus paar dagen
Naproxene erbij en het zal wel weer over zijn. Gekke is dat ik er ook last van heb tijdens
het keyboarden op mijn werk. Misschien moet ik maar eens naar mijn set up daar kijken

Mooi begin van de dag Rob! 135kg bench op de vroege morgen is behoorlijk insane..ik druk niet zoveel als ik nog lig te slapen!:rolleyes:

Enig idee hoeveel je sterker bent als je bijvoorbeeld smiddags zou trainen of ben je juist sóchtends op zijn sterkst?

Dikke training weer.

Misschien even die pols goed strak intapen voor een paar dagen, dat helpt zeker.

• #18.045
Mooi begin van de dag Rob! 135kg bench op de vroege morgen is behoorlijk insane..ik druk niet zoveel als ik nog lig te slapen!:rolleyes:

Enig idee hoeveel je sterker bent als je bijvoorbeeld smiddags zou trainen of ben je juist sóchtends op zijn sterkst?

Ik, en een paar studies zijn het met mij eens, merk geen verschil tussen 's ochtends of 's namiddags trainen.
En dit is haast helemaal te wijten aan 500mg cafeïne ;) Vanaf 3mg per kilo zou het kracht verschil te verwaarlozen zijn

Maar, ik draai dan ook geen achterlijk volume of doe sessies van anderhalf uur ofzo :)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 08:51 ----------

Dikke training weer.

Misschien even die pols goed strak intapen voor een paar dagen, dat helpt zeker.

Ja, de wrist wrap is nu even mijn beste vriend :D

Over een pomp gesproken, wat zullen je schouders lekker opgepomt zijn door al die presses.

Wat noem jij een achterlijk volume?
5x10 is imo toch al behoorlijk pittig

• #18.048
Wat een volume op die MP!

Hmm..tja dat kan 60 kilo x 50 reps = geen pomp :dunno:

• #18.052
Als je nu niet op elke post meteen reageerde zag dit log er veel overzichtelijker uit :D

• #18.056
Als je nu niet op elke post meteen reageerde zag dit log er veel overzichtelijker uit :D

vind je? :p

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 09:51 ----------

echt?

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 09:52 ----------

ok, misschien wel

F5 F5 F5 F5

:roflol::roflol::roflol:

Wat teveel cafeïne genomen? :D

• #18.059
Ik wil ook een pomp in de lats :O

Terug
Naar boven