AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Zo kan het natuurlijk ook :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.062
Wanneer ga je nog eens trainen ? Dat is alweer een pagina geleden, wel niet gaan slakken hé !

• #18.064
Nom nom nom :D

Volgende keer heb je die bench!

Pols is wel een k*t "blessure". Toch even voorzichtig zijn daarmee, zeker als je bureauwerk/pcwerk hebt. Ga je die polsen sowieso wat belasten.
Die paar dagen rust voor UB komen natuurlijk wel goed uit.

• #18.067
Volgende keer heb je die bench!

Pols is wel een k*t "blessure". Toch even voorzichtig zijn daarmee, zeker als je bureauwerk/pcwerk hebt. Ga je die polsen sowieso wat belasten.
Die paar dagen rust voor UB komen natuurlijk wel goed uit.

3 keer is scheepsrecht hé :)

Ja, heb er al een paar keer last van gehad. Vooral ik op verplaatsing moet en ik moet heel
de dag aan het laptop toetsenbord werken. Of beperkt in bureau ruimte ben.

En ja, het beton omscheppen doet een bureau ventje ook geen goed :roflol:

Heej Rob je trainingen zijn nog steeds bruut. Gaat lekker zo. Alleen vervelend van je pols.

• #18.069
Lekkere training zo op de vroege morgen hehe:).

Nice train

train je altijd zo vroeg? :eek:

Ik, en een paar studies zijn het met mij eens, merk geen verschil tussen 's ochtends of 's namiddags trainen.
En dit is haast helemaal te wijten aan 500mg cafeïne ;) Vanaf 3mg per kilo zou het kracht verschil te verwaarlozen zijn

Maar, ik draai dan ook geen achterlijk volume of doe sessies van anderhalf uur ofzo :)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 08:51 ----------

Ja, de wrist wrap is nu even mijn beste vriend :D

Ik heb juist studies gelezen dat smiddags de veste tijd is. Ivm viedingstoffen in je lijf. Optimale tij volgt wel een cyclisch patroon.

Bron weet ik niet meer.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 20:32 ----------

Ben wel net je eens dat het niet altijd uitmaakt. Doe zelf ook op de vroege ochtend 2x liquid pure guarana en na ontbijt nog een PWO. Dan ga hè ook wel.

• #18.076

Thanks

Week om week ;)

Als de vrouw de late dienst heeft train ik om 20u ;) Maar dan ga ik rond 6u wel wat cardio'en :)

Ik heb juist studies gelezen dat smiddags de veste tijd is. Ivm viedingstoffen in je lijf. Optimale tij volgt wel een cyclisch patroon.

Bron weet ik niet meer.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 20:32 ----------

Ben wel net je eens dat het niet altijd uitmaakt. Doe zelf ook op de vroege ochtend 2x liquid pure guarana en na ontbijt nog een PWO. Dan ga hè ook wel.

Tja, ik veeg tegenwoordig mijn gat af met die studies allemaal :) Je leest de ene en de andere zegt weer iets anders.
Alsof je 's morgens niets meer hebt om te verteren. Als je voldoende eet door de dag gaat je lichaam heus niet 'leeg'
zijn 's ochtends. Nu ja, ondervind ik tenminste :) En op dit moment ga ik af wat werkt voor mij. En niet meer wat de
witjassen in het labo zeggen :)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 08:22 ----------

Gisterenavond

Weather: 5° en :fuu: wat was het donker in de straten

Outdoor Running

Trainingstijd: 26min (start @ 18u45)
Polardata: 164avg - 183max - 423kcal - 107.3kg
Comments: training op 'snelle' duurloop

350m warm up jog @ 8.75km/u
3.5km run @ 10.66km/u (PR!)
375m cool down jog @ 7.32km/u

Vanmorgen

Sleep: 5hrs (ja en nu slaap ik weer slecht)
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 5/10
Intensity: just a bit short of failure
Planned Food: low carb (-100gr)
Non Planned Food: no
Alcohol: no

Pre w/o Supp: XTEND; Taurine; Animal Pak
Other Supps: Creatine, NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)
Temp in Gym: 4° (:fuu: koude plates!)

148g74j.jpg

Trainingstijd: 56min (start @ 5u20)
Polardata: 135avg - 199max - 616kcal - 107.1kg
Comments: damn wat ging het moeizaam allemaal. Echt moeten knokken...

Laatst bewerkt:
Mooi squat werk en een PR met lopen..mooi boven de 10,5km/u gemiddeld over 3.5km! :thumbs:

Lekkere killer training en dan je commentaar erbij hahaha. Je snelheid met rennen gaat omhoog. Nu nog je omvang ophogen tot 10km.

Bruut zeg

Terug
Naar boven