Fitness Seller

Robke's trainingslog

De beste wensen Robke.

Robke, everything ok over there?? Nog de beste wensen in ieder geval!

Beste wensen Rob trainde dir jaar

Beste wensen Robby!!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.685
Thanks everyone

Er is nog gewoon getraind geweest zoals gewoonlijk. Soms al eens met een houten kop maar ach :)

Gewicht staat nu terug op 110. Dus ja, stapje terug weer :) Maar goed, ik heb geen haast.

Haast is niet goed, en nieuw jaar dus nieuwe kansen;)

Succes met je doelen voor 2013 :thumb:

post eens een training dikke

Thanks everyone

Er is nog gewoon getraind geweest zoals gewoonlijk. Soms al eens met een houten kop maar ach :)

Gewicht staat nu terug op 110. Dus ja, stapje terug weer :) Maar goed, ik heb geen haast.

terugval van gewicht valt goed mee:D. Veel succes met je doelen voor 2013!

Ach even weer opgeladen Rob, zal op lange termijn alleen maar beter zijn. niet? :)

Tegen de zomer onder de 100kg?

En rob hoe gaat het hier, zie dat je nog aan't cutten bent ! Ik denk dat ik mijn log vanaf volgende week terug ga updaten, met foto's en trainingen. Met foto's sowieso. Grts en happy new year ;)

• #18.694
Een training? No :p Mijn Excel zit thuis in de mailbox dus kan er vandaag nog niet aan :)

Ik begin vandaag aan mijn 100 dagen cut :) Dit keer met maar één cheat meal per week en geen alcohol of sigaren meer :)
Beloning als ik het haal is een lekkere fles cognac en natuurlijk een MonteCristo :)

Een training? No :p Mijn Excel zit thuis in de mailbox dus kan er vandaag nog niet aan :)

Ik begin vandaag aan mijn 100 dagen cut :) Dit keer met maar één cheat meal per week en geen alcohol of sigaren meer :)
Beloning als ik het haal is een lekkere fles cognac en natuurlijk een MonteCristo :)
Succes Rob!

You can do it!:rocknana:

Succes, man. Zorg gewoon dat die cheat maaltijd een beetje binnen je macro's valt en dan komt alles wel goed.
Hoe ga je het juist aanpakken? Eeen LeanGains/IF-achtige aanpak?

good luck Robke! ik doe mee

• #18.698

Thanks

Succes, man. Zorg gewoon dat die cheat maaltijd een beetje binnen je macro's valt en dan komt alles wel goed.
Hoe ga je het juist aanpakken? Eeen LeanGains/IF-achtige aanpak?

Nah, niet van dat fancy shmancy gedoe meer voor mij. Gewoon low carb & cardio. Dat werkt gewoon het beste voor me

Weight watchers clubje oprichten? :D

16u niks eten en binnen de 8u dat je wel eet je kCals/macro's tellen is fancy? :D

Terug
Naar boven