MuscleMeat

Robke's trainingslog

Boring But Big assistence blijft het lekkerst Robke, alleen kan je dan als 30+er beter 3x per week gaan trainen. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.102

Thanks

Boring But Big assistence blijft het lekkerst Robke, alleen kan je dan als 30+er beter 3x per week gaan trainen. ;)

Bwah... persoonlijk deel ik mijn been/dead training liever op. Idem voor schouders/borst

En ik moet zeggen, tegenwoordig train ik 2 dagen en dan 2 dagen rust. En dat lijkt inderdaad beter te
bevallen ook. Nu ik er zo over nadenk is er de laatste tijd vanalles gewijzigd bij mij. Niet voor niets
dat het ineens weer beter gaat :D

Thanks

Bwah... persoonlijk deel ik mijn been/dead training liever op. Idem voor schouders/borst

En ik moet zeggen, tegenwoordig train ik 2 dagen en dan 2 dagen rust. En dat lijkt inderdaad beter te
bevallen ook. Nu ik er zo over nadenk is er de laatste tijd vanalles gewijzigd bij mij. Niet voor niets
dat het ineens weer beter gaat :D
;) Extra rust is voor een 30er goud soms. Die boring but big mix ik ook hoor trouwens, squats na deads etc.

• #19.104
;) Extra rust is voor een 30er goud soms. Die boring but big mix ik ook hoor trouwens, squats na deads etc.

Yups

En zo wat lichtere front squats 5x10 heeft niet zo'n impact op je cns als 5x 10 + 100kg squats.
Merk ook dat ik terug zin heb om te trainen nu. Toch wel een teken dat er ergens overtraining zat.
Waarschijnlijk door alle lifts 2x per week te zwaar te doen. Easy on the assistance lijkt me ;)

Yups

En zo wat lichtere front squats 5x10 heeft niet zo'n impact op je cns als 5x 10 + 100kg squats.
Merk ook dat ik terug zin heb om te trainen nu. Toch wel een teken dat er ergens overtraining zat.
Waarschijnlijk door alle lifts 2x per week te zwaar te doen. Easy on the assistance lijkt me ;)
Af en toe terughoudend zijn op de repouts en alleen de "required" reps te doen scheelt vaak nog meer. ;)

• #19.106
Af en toe terughoudend zijn op de repouts en alleen de "required" reps te doen scheelt vaak nog meer. ;)

True

Maar ik doe mijn rep outs sinds kort weer terug en merk dat dat toch wel beter werkt. Ok, dan moet je
inbinden op je assistance, but who cares

True

Maar ik doe mijn rep outs sinds kort weer terug en merk dat dat toch wel beter werkt. Ok, dan moet je
inbinden op je assistance, but who cares

In Wendler zijn 5/3/1 for powerlifting combineert hij de repouts ook altijd met minder volume op assistence (3x10 ipv 5x10) en de massa fase gaat hij voor assistence over op 5x10 en laat hij de repouts weg (doe af en toe een repout schrijft hij dan). Die kracht en massa fases staan in dat 5/3/1 for powerlifting beter uitgelegd vind ik.

• #19.108
Mmm ... moet dat boekje precies toch eens gaan lezen dan :)

8 x 170... wordt steeds gekker hier! heb je een pr weekie kerel:)

• #19.112
Lekker bezig Rob! Behoorlijk intens 8x170kg:thumbs:

Al weekend plannen?

• #19.114
Lekker bezig Rob! Behoorlijk intens 8x170kg:thumbs:

Al weekend plannen?

Inderdaad. Na die deads ben ik even een minuutje of 3 moeten gaan zitten uitpuffen :)

Weekend? Tja, heb net 2 dagen rust gehad dus weekend is weer trainen :) Bench on saturday;
squats on sunday. En natuurlijk bezoek (lees cognac & sigaren) en een tripje binnenspeeltuin.
Wat eigenljik ook cardio is want je loopt heel de tijd achter je kind aan :)

cigar grip bench press

Hehe, deads op reps is killing inderdaad. Lekkah Rob!

8*170 is nice Robke!

Voor je werk naar Oosterhout?

• #19.119
Hehe, deads op reps is killing inderdaad. Lekkah Rob!

ja, maar nadien heb je ook wat :)

8*170 is nice Robke!

Voor je werk naar Oosterhout?

Thanks

Ja man, vanaf volgende week weer 1x per week naar daar tuffen

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 08:13 ----------

zaterdag

Sleep: 7hrs
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 70% weken! eek!
Planned Food:
Non Planned Food: yes
Alcohol: vino tinto and lots of it

Pre w/o Supp: Atomic7; Animal Pak
Intra w/o Supps: Purple Wraath; Taurine (2gr)
Other Supps: Creatine, NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)

11bnq05.jpg

Trainingstijd: 56min (start @ 10u30)
Polardata: ??? - 109.2kg
Comments: alles liep gewoon super moeizaam. Tja...

Lekker lijstje weer Robke. Standing db press om en om, is hand voor hand bewegen?

Terug
Naar boven