- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boring But Big assistence blijft het lekkerst Robke, alleen kan je dan als 30+er beter 3x per week gaan trainen.![]()

Thanks
Bwah... persoonlijk deel ik mijn been/dead training liever op. Idem voor schouders/borst
En ik moet zeggen, tegenwoordig train ik 2 dagen en dan 2 dagen rust. En dat lijkt inderdaad beter te
bevallen ook. Nu ik er zo over nadenk is er de laatste tijd vanalles gewijzigd bij mij. Niet voor niets
dat het ineens weer beter gaat![]()
Extra rust is voor een 30er goud soms. Die boring but big mix ik ook hoor trouwens, squats na deads etc.Extra rust is voor een 30er goud soms. Die boring but big mix ik ook hoor trouwens, squats na deads etc.

Af en toe terughoudend zijn op de repouts en alleen de "required" reps te doen scheelt vaak nog meer.Yups
En zo wat lichtere front squats 5x10 heeft niet zo'n impact op je cns als 5x 10 + 100kg squats.
Merk ook dat ik terug zin heb om te trainen nu. Toch wel een teken dat er ergens overtraining zat.
Waarschijnlijk door alle lifts 2x per week te zwaar te doen. Easy on the assistance lijkt me![]()

Af en toe terughoudend zijn op de repouts en alleen de "required" reps te doen scheelt vaak nog meer.![]()
True
Maar ik doe mijn rep outs sinds kort weer terug en merk dat dat toch wel beter werkt. Ok, dan moet je
inbinden op je assistance, but who cares
Mmm ... moet dat boekje precies toch eens gaan lezen dan![]()

8 x 170... wordt steeds gekker hier! heb je een pr weekie kerel![]()

Lekker bezig Rob! Behoorlijk intens 8x170kg
Al weekend plannen?

Bench on saturday;
Hehe, deads op reps is killing inderdaad. Lekkah Rob!

- 109.2kg