AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.341
Knap staaltje werk weer Rob, flinke deads kerel!

Hoe gaat ie nu met je vrouw?

Thanks

Iedere dag wel wat beter. Maar moeizaam hé. Morgen nog naar ziekenhuis voor de plastische chirurg
te spreken en dan horen we wat er nog allemaal moet gebeuren qua correcties enzo. Dus ja, nog
één operatie, herstellen en dan zijn we rond. Maar denk dat het jaar dan ook voorbij is :)

Thanks

Iedere dag wel wat beter. Maar moeizaam hé. Morgen nog naar ziekenhuis voor de plastische chirurg
te spreken en dan horen we wat er nog allemaal moet gebeuren qua correcties enzo. Dus ja, nog
één operatie, herstellen en dan zijn we rond. Maar denk dat het jaar dan ook voorbij is :)

Zo lang het vooruit gaat is het goed kerel. Je zult komende tijd idd nog wel ziekenhuizen en alles genoeg zien. Maar goed te lezen dat het steeds beter gaat!

• #19.343
Zo lang het vooruit gaat is het goed kerel. Je zult komende tijd idd nog wel ziekenhuizen en alles genoeg zien. Maar goed te lezen dat het steeds beter gaat!

Het is een werk van lange adem, maar ach, zolang ze dan genezen is, is het in orde. Dat mijn zoontje
tenminste nog lang een mama mag hebben ;)

• #19.345
En jij een vrouw neem ik aan ;)

Uiteraard :)

Maar, klinkt cru nu maar een vrouw is vervangbaar. Een zoon zijn moeder nooit :p Trouwens, zou dat
kereltje niet in zijn ogen kunnen kijken en zeggen:"mama komt nooit meer terug" Dan sterf je gewoon
een beetje als je dat gezicht zou zien

Uiteraard :)

Maar, klinkt cru nu maar een vrouw is vervangbaar. Een zoon zijn moeder nooit :p Trouwens, zou dat
kereltje niet in zijn ogen kunnen kijken en zeggen:"mama komt nooit meer terug" Dan sterf je gewoon
een beetje als je dat gezicht zou zien

Tja.. ik weet wat je bedoeld.. ik heb dat helaas hier thuis ook mee moeten maken.. bizar wat kinderen dan nog weten van 112 bellen tot Ambu tot oma die op kwam passen, gekke is alleen dat kinderen de volgorde dan even kwijt zijn :D

Sterkte iig!

• #19.347
Tja.. ik weet wat je bedoeld.. ik heb dat helaas hier thuis ook mee moeten maken.. bizar wat kinderen dan nog weten van 112 bellen tot Ambu tot oma die op kwam passen, gekke is alleen dat kinderen de volgorde dan even kwijt zijn :D

Sterkte iig!

Thanks

En ieder huisje zijn kruisje hé ;)

Deadlift (deadstop)
5 @ 40% x 77,5 x 5
5 @ 50% x 93,5 x 5
3 @ 60% x 110,0 x 3
Deadlift (deadstop)
5 @ 65% x 135,0 x 5
5 @75% x 153,5 x 5
5+@85% x 172,5 x 7

lekker - niet voor de poes rob -deadlift is gewoon een poweroefening - ik ben ook niet zo van de 3x10 of 5x8 of zoiets - ik denk wel in sets/reps maar dan 5 , 3 of 2 - voordeel is gewoon , je blijft gewoon de controle houden over de oefening

Ik heb zat schema's gebruikt met Squats en Deadlift in 1 training, gewoon gaan..

Wat bedoel je met bodylift B1 en B2 ?

Zelfde spiergroepen op verschillende dagen met verschillende oefeningen.
bodylift is een isolatie oefening voor de onderrug (op schema B dag 2), deadlift is een compound voor de onderrug(op schema B dag 1).

Deze wissel ik gewoon om. maar bon, ik ga hiervoor rob's log niet gaan crashen volledig :p

Back extention bedoel je denk ik. bodylift ken ik niet.

Loop je eigenlijk nog? Door al die reacties in je Logje heb ik er niet direct zicht op!

Hij loopt naar de koelkast om bier te pakken.

Abbo!

Ik wil binnenkort (weer) gaan starten met Wendler, en zat te denken aan het template BBB, lekker simpel, maar effectief.
Dus ik zal hier de komende tijd ook rondhangen voor wat info!

Maar wat vind jij Wendler in combinatie met een cut?!

Abbo!

Ik wil binnenkort (weer) gaan starten met Wendler, en zat te denken aan het template BBB, lekker simpel, maar effectief.

Icm een cut vind ik het niks.

Geprobeerd, maar zonder de repouts te weinig effectief volume en met repouts te zwaar voor je herstel. 531 vind ik een perfect en flexibel systeem, maar niet als je cut.
Als ik met mijn cut klaar ben heb je best kans dat ik weer met 531 verder ga.

Misschien toch maar iets meer back info geven:

- Laatste maanden niet zwaar mogen trainen ivm blessure in nek/rug regio, wervels die vast zitten enz.
- Vandaag de laatste behandeling gehad van de fysio en het akkoord gekregen om weer zwaar te mogen gaan trainen maar wel met een rustige opbouw.
- Nu zat ik eraan te denken om tegen eind maart het template BBB te gaan doen maar dan in de plaats van 90% van mijn 1RM, 85% te hanteren. En dan weer rustig op te bouwen.

Dit zou betekenen dat het nog wel een aantal maanden duurt om weer echt zware gewichten te tillen en tegen die tijd ben ik klaar met de cut en wil ik weer een lichte bulk in zetten?!

• #19.359
lekker - niet voor de poes rob -deadlift is gewoon een poweroefening - ik ben ook niet zo van de 3x10 of 5x8 of zoiets - ik denk wel in sets/reps maar dan 5 , 3 of 2 - voordeel is gewoon , je blijft gewoon de controle houden over de oefening

Inderdaad, als de echte vermoeidheid erin komt ga je klungelen op deads.

Loop je eigenlijk nog? Door al die reacties in je Logje heb ik er niet direct zicht op!

Geen tijd nu man. Ben full time huisman :) Ben wel weer aan het fietsen. Maar gezien de vrouw niet
echt onder de voeten uit kan, kan ik de kleine dus ook niet alleen laten met haar. Dus ja, gaan lopen
zit er dan niet in. Hopelijk over een weekje of 3, 4 weer

Hij loopt naar de koelkast om bier te pakken.

Ik zit tegenwoordig aan de cognac :p En die staat gewoon in de kast :roflol:

Abbo!

Welkom !

Ik heb Wendler ook gedaan in een cut. Je moet gewoon wat karakter tonen dan :) Ja, ok, je rep outs
gaan een paar reps minder hebben maar uiteindelijk wil je je focus houden op krachtbehoud in een
cut. En daar is Wendler ideaal door vanwege het lagere volume. En met een beetje geluk bouw je
zelfs nog wat kracht bij

Geprobeerd, maar zonder de repouts te weinig effectief volume en met repouts te zwaar voor je herstel. 531 vind ik een perfect en flexibel systeem, maar niet als je cut.
Als ik met mijn cut klaar ben heb je best kans dat ik weer met 531 verder ga.

Mooie uitleg voor een p*ssy :trollface:

Misschien toch maar iets meer back info geven:

- Laatste maanden niet zwaar mogen trainen ivm blessure in nek/rug regio, wervels die vast zitten enz.
- Vandaag de laatste behandeling gehad van de fysio en het akkoord gekregen om weer zwaar te mogen gaan trainen maar wel met een rustige opbouw.
- Nu zat ik eraan te denken om tegen eind maart het template BBB te gaan doen maar dan in de plaats van 90% van mijn 1RM, 85% te hanteren. En dan weer rustig op te bouwen.

Dit zou betekenen dat het nog wel een aantal maanden duurt om weer echt zware gewichten te tillen en tegen die tijd ben ik klaar met de cut en wil ik weer een lichte bulk in zetten?!

Maakt ook niet uit waar je begint. Als je je rep outs aan de hoge kant begint te vinden, verhoog je gewoon
die cycle erna dubbel. Maar het is geen sprint, neem je tijd

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 14:09 ----------

Gisterenavond

Cardio
15min Stationary bike
15min Stepper

Trainingstijd: 30min (start @ 20u15)
Polardata: 139avg - 148max - 362kcal - 111.2kg
Comments: misschien zaterdag of zondag nog 15min HIIT lopen toevoegen

Welkom !

Ik heb Wendler ook gedaan in een cut. Je moet gewoon wat karakter tonen dan :) Ja, ok, je rep outs
gaan een paar reps minder hebben maar uiteindelijk wil je je focus houden op krachtbehoud in een
cut. En daar is Wendler ideaal door vanwege het lagere volume. En met een beetje geluk bouw je
zelfs nog wat kracht bij

Mooie uitleg voor een p*ssy :trollface:

Maakt ook niet uit waar je begint. Als je je rep outs aan de hoge kant begint te vinden, verhoog je gewoon
die cycle erna dubbel. Maar het is geen sprint, neem je tijd

Dat vind ik zelf dus ook! :yes: En daarbij zal ik starten met een lichte cut: trainingsdagen +250 kcal, geen trainingsdagen -250

Wat vind je van deze opzet voor BBB?!:

MP 5/3/1
MP 5x10
Chin ups 5x10

Deadlift 5/3/1
Deadlift 5x10
Front Squat 5x10

Bench Press 5/3/1
Bench Press 5x10
Dumbbell Row 5x10

Squat 5/3/1
Squat 5x10