AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 07:50 ----------
net alsof jij nog 18 bent :p

Ik ben nog geen 30 ;)

On topic, wel dikke squats.

Doe je ook lunges?
Ik heb deze nu is zelf in men programma gestoken maar ik vind dat zo een kak oefening, heb onmiddellijk zin om ze eruit te bonjouren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.402
Donders als je je knieen had ingetaped met elastieken dan had je 200kg 5x gehaald!

:roflol: ja nou, dat zou ik niet zeggen. Heb nog nooit meer dan 180kg op mijn traps gelegd. Dus die 200 is
nog een beetje een ver van mijn bed show denk ik

Ik ben nog geen 30 ;)

On topic, wel dikke squats.

Doe je ook lunges?
Ik heb deze nu is zelf in men programma gestoken maar ik vind dat zo een kak oefening, heb onmiddellijk zin om ze eruit te bonjouren.

28 = 30 man ... ga maar eens naar een fuif oid. Dan ben je gelijk de oudste daar :p

Nope, geen lunges. Bulgarian Split Squats ;) Veel effectiever imo

:roflol: ja nou, dat zou ik niet zeggen. Heb nog nooit meer dan 180kg op mijn traps gelegd. Dus die 200 is
nog een beetje een ver van mijn bed show denk ik

28 = 30 man ... ga maar eens naar een fuif oid. Dan ben je gelijk de oudste daar :p

Nope, geen lunges. Bulgarian Split Squats ;) Veel effectiever imo

Sgoed, ga ik die ook even proberen, als ik die oefening google ziet die er ook toch net iets plezanter uit als crap dumbbell lunges.

Met jou wil ik toch wel is op caffee gaan hoor :p kan mij al gesprekken inbeelden.. XD

En inderdaad, als ik naar een fuif of "uitgaans" café zou gaan, ben ik nog al snel tot de oudere garde gerekend :p
Gelukkig zie ik er nog stralend jong uit!

• #19.405
Sgoed, ga ik die ook even proberen, als ik die oefening google ziet die er ook toch net iets plezanter uit als crap dumbbell lunges.

Met jou wil ik toch wel is op caffee gaan hoor :p kan mij al gesprekken inbeelden.. XD

En inderdaad, als ik naar een fuif of "uitgaans" café zou gaan, ben ik nog al snel tot de oudere garde gerekend :p

Op café? Met mij? Jonge, je weet niet waar je aan begint man ! :p

elastieken maken de zwaartekracht een stuk dragelijker.

true ... moet ik maar eens kopen dus :p

Robke heeft een uitgaansverbod in de gehele benelux, daarom drinkt hij over het algemeen thuis.

• #19.407
8x151 is echt sterk man, parallel of..?

• #19.412
Hnngg lekkere training weer brah!

Pff die squat :o
Reppen hoger dan me pr(zie dat ik nog zat te doen heb)
Lekker bezig man

lekkere squats bro

• #19.417
  • #19.419
Ik voel me tegenwoordig ook zo'n kroeg/discotheek opa!

OT: Dikke squats Rob! Op welk gewicht stopt deze cycle? Of werk je niet naar een bepaald gewicht toe?

Terug
Naar boven