AndroidHealthClinic

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter

:D

He strongman!!!

Heel gaaf dat steeds meer jongeren de overstap maken van bodybuilding naar sterkste man!! Je hebt in ieder geval al een aantal mooie stats staan.
Keihard trainen en vooral luisteren naar je lijf vormen de basis van jouw toekomstige succes.

Ik hoop dat je het gaat trekken en laat het ons weten wanneer je eerste wedstrijd er komt. (ga naar alle wedstrijden kijken, als ik zelf niet meedoen dan). Ben benieuwd SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thx kerel!

06-05-07:

Lazy Sunday workout:

autowassen:
insoppen, 20 reps, 5 sets (incl. velgen)
afspoelen, ?
alles binnen zo'n 20 min. pr?

Pullups:
10x 12x 8x 5x 5x > totaal 40 reps

Band Pushdowns:
2 x 20 reps

-vooral autowassen viel me zwaar. Af en toe buiten adem en verhoogde bloeddruk bij het bukken naar het onderste gedeelte van m'n wagen.
-Ga wat meer triceps werk doen. Zowiezo moeten ze een stuk sterker, voor OH presses (incl. boom) en bijv. bij farmer walks. (gewicht van je benen weghouden)

Mooi autowas pr! Wat is je pr op een suzuki swift? Heb je die niet? Dan zal ik je mijn adres even pm-en want dat pr mag natuurlijk niet ontbreken bij je! :D

haha netjes hoor:D:D..

07-05-07:

De bedoeling was vandaag om zowel deadlifts als squats te doen, maar na deadlifts had ik totaal geen zin meer om me uit te sloven, dus daarna maar wat fancy isolatie..

Deadlifts:
10 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 140 kg
1 x 180 kg voelde al zwaar
1 x 200 kg voelde nog zwaarder.. :(
1 x 215 kg pffff...
F x 225 kg failde net onder de knieen.. :mad:

Alleen getraind, zonder echte pep up.. Weet zeker dat ik normaal die verdomde 225 omhoog krijg. Maarja, had hierna echt geen zin meer om te trainen.

Seated DB presses:
8 x 27 kg
8 x 31 kg
5 x 35 kg pr?

Incline DB presses:
8 x 29 kg
8 x 33 kg
8 x 37 kg

Lying Bar Extensions:
8 x 30 kg
8 x 40 kg
8 x 50 kg
5 x 60 kg
12 x 30 kg

DB Curls:
5 x 27 kg
5 x 31 kg
5 x 35 kg pr?
10 x 22 kg

-Bah, wat een kolere training. Had zin om een vette PR op deadlifts te halen en om daarna nog lekker zwaar te squatten. Maar na deadlifts had ik het helemaal gehad en had ook weinig puf meer.. :(

toch wel entjes dude!!

Waarom dan geen LB isolatie? Loads of GHR's bijvoorbeeld?

toch een mooie training dude

Gewoon volgende training weer knallen!

Kan niet altijd feest zijn he ruben!:D
Volgende keer maar weer knallen dan!

to bad... next time!

Thx all! Zal de komende tijd effe wachten met maxen op deads. Misschien over 3 weken weer een poging wagen. Volgende training weer eens tijd voor heavy ass squats.. :D

ik zie je ook bijna nooit zware rack pulls doen volgens mij? Kan je lekker aan het gewicht wennen.

ik zie je ook bijna nooit zware rack pulls doen volgens mij? Kan je lekker aan het gewicht wennen.

klopt. Maar deze staan zeker op het programma. Laatste keer was 2 of 3 weken geleden geloof ik en toen trok ik 245 kg op kniehoogte. Maar ik moet ze onder m'n knieen gaan doen, want daar zit m'n sticking point. Kreeg die 225 ook makkelijk van de grond getrokken, maar onder m'n knieen bleef die hangen.. :(

Deadlifts staand op een verhoging is ook nice!

Deadlifts staand op een verhoging is ook nice!

True, maar eigenlijk zijn die juist ideaal bij failure om het gewicht van de grond te trekken.

Mijn probleem is dus meer de lockout en dat is voornamelijk onderrugkracht en heupstrekken. Misschien weer eens GM's toevoegen..

Hey Ruben! Mijn 50mm fat bar is binnen! Hij weegt 30kg leeg en is echt brutal voor je grip en onderarmen... Dus kom langs en kom trainen!:D

Hey Ruben! Mijn 50mm fat bar is binnen! Hij weegt 30kg leeg en is echt brutal voor je grip en onderarmen... Dus kom langs en kom trainen!:D

GREAT!!! supertof kerel, echt ruig. Kun je axle deadlifts doen en axle presses! :D

Wat doe je morgenavond of donderdagmiddag?

GREAT!!! supertof kerel, echt ruig. Kun je axle deadlifts doen en axle presses! :D

Wat doe je morgenavond of donderdagmiddag?

Ja gister al ff geprobeerd 160kg deadlift met de fatbar voelt best heavy in de handen en onderarmen...

Ja ik moet sowieso op de sportschool zijn dus als je tijd hebt, kom maar langs. Donderdagmiddag/avond komt wel het beste uit want dan is het het rustigste op de sportschool, heb ik de meeste tijd om zelf wat te doen...

Ja gister al ff geprobeerd 160kg deadlift met de fatbar voelt best heavy in de handen en onderarmen...

Ja ik moet sowieso op de sportschool zijn dus als je tijd hebt, kom maar langs. Donderdagmiddag/avond komt wel het beste uit want dan is het het rustigste op de sportschool, heb ik de meeste tijd om zelf wat te doen...

Mazzelpik :p

Terug
Naar boven