MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
Ja gister al ff geprobeerd 160kg deadlift met de fatbar voelt best heavy in de handen en onderarmen...

Ja ik moet sowieso op de sportschool zijn dus als je tijd hebt, kom maar langs. Donderdagmiddag/avond komt wel het beste uit want dan is het het rustigste op de sportschool, heb ik de meeste tijd om zelf wat te doen...

Dan hou het ff op donderdagmiddag, rond 16.00u ofzo. Als er nog iets veranderd qua plannen, dan bel ik wel ff! :thumbs:

hmmmzz.. gisteravond een bw van 98 kg.. :D

Nog zo'n 4 kg te gaan en dan weeg ik 100 kg op nuchtere maag..:)

Damned hoeveel vreet jij!:D
Ik blijf maar hangen op 93kg........;)
Ik zie je donderdag dan wel.... Bel me maar voor adres. Gtrzz

Hehe, tja, gelukkig heb ik nog weinig stress en veel tijd, dus kan ik ook veel eten. Met een eigen zaak lijkt het me allemaal wat moeilijker..

Ik bel je vandaag of morgen wel ff! ;)

Vreetzak! ;)

Komt bij mij idd door de vele uren die ik maak door de week en het onregelmatige eten..... Komt wel een keer verandering in...
Morgen om 16uur is prima want dan hebben we het eerste uur nog niemand aangezien ik pas om 17uur open ga... Kunnen we een uur beesten en daarna kunnen we wel doorgaan alleen moet ik af en toe wat mensen helpen dan maar dat valt ook wel mee want donderdagavond is het meestal heel erg rustig. Tot morgen:D

@Jules: zet je mobiel eens aan. Kan je niet bereiken! :P

Kan het ook om drie uur of om half vier morgenmiddag? hebben we extra veel tijd en komt me ook iets beter uit..

Mn batterij is leeg, wacht ff hang m zo aan de lader.
Ik bel je zo wel zelf ff

:thumbs:

vette shizzle. waar koop je die? en wat kost zoiets?

Is hier nergens te krijgen.... Alleen in Duitsland bij www.c-of-c.de daar weegt hij 15kg en kost 300€

Heb een bankwerker die ik ken gevraagd er 1 voor me te maken.
Is een vriend van me dus hij deed het gratis.
De ijzeren staaf koste €70 en het verchromen koste 90€ dus heb hem relatief goedkoop. Normaal moet je dan nog het werk betalen voor de ringen te maken en het profiel erin draaien.
Ik zal er morgen een foto van maken en posten dan kun je zien hoe hij geworden is.

klinkt goed!

altijd leuk als je handige vrienden hebt :D

Gisteren:

Training met JulesBremers:

Squats:
10 x 60 kg
5 x 100 kg
5 x 120 kg
5 x 140 kg PR
3 x 150 kg PR
2 x 160 kg

Loglift:
10 x 52 kg (1 x clean)
5 x 72 kg (elke rep clean)
1 x 82 kg
F x 92 kg (net niet)
7 x 72 kg (1 x clean)

Kettlebell Swings: (20 kg)
15 x beide handen
2 x 15 x rechts
2 x 15 x links

Kettlebell clean and press: (20 kg)
2 x 6 x rechts
2 x 6 x links

Fatbar Curls: (2 inch bar, 30 kg)
10 x 30 kg
10 x 40 kg
10 x 50 kg
5 x 60 kg
8 x 60 kg PR

feitelijk waren alle sets PR, vanwege de fatbar.

Was weer een leuke, afwisselende training en super relaxt dat Jules zijn sportschool beschikbaar stelde.

Terug
Naar boven