AndroidHealthClinic

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
03-05-07

Vandaag was het dan weer zover. De dag waar ik weken naar heb uitgekeken..:D De Strongman training in Itteren bij Henk. In totaal waren we met 10 man, dus het duurde effe voordat iedereen aan de beurt was geweest. 3 onderdelen stonden op het menu en het was echt afzien. Voornamelijk conditioneel erg zwaar;

Farmer walks:
30 m x 55 kg
30 m x 70 kg
30 m x 85 kg
30 m x 95 kg
15 m x 105 kg alles PR

Conditioneel erg zwaar. Qua grip was het geen probleem, zelfs de 105 kg per hand niet. Het enige wat ik heb gebruikt is magnesium en een belt. Geen straps, kneebands of whatever.

Tire Flips:
5 flips met 250 kg tire (goed te doen)
2 enkele flips met 350 kg tire
3 flips met 350 kg tire
5 flips met 350 kg tire alles PR

met 5 flips achterelkaar met de zware band ben ik toch erg tevreden. Vooral techniek ook wat hierbij komt kijken.

Load Race:
2 mijnwagen assen van 125 kg :eek:
1 atlas steen van 90 kg
2 biervaten van 65 kg
tijd: 1min. 45 sec.

Zo’n 10m lopen en dan op een verhoging (kar) leggen van ongeveer 1,30m.
Dit was dus echt ongelooflijk afzien. Die assen zijn ziekelijk zwaar en erg lomp vast te pakken. Verder blaas je je longen uit je lijf. Zowiezo moeilijk adem te halen met een as van 125 kg tegen je pens. Ook lekker weer m'n onderarmen opengehaald met dit onderdeel, but who gives a f*ck.. :D

Al met al, weer een lekkere prestatie neergezet en het was natuurlijk weer supergezellig. Achteraf hebben we ons natuurlijk getrakteerd op een lekker, koud biertje! ;)

Oh ja, heb ook foto's gemaakt, dus die zet ik er snel op.

Echt coole trainingen, ben benieuwd naar de foto`s!

foto's:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik kan de fotos niet zien:(:(
maar nette training dude!!

Coole foto's!

Sossa is one huge MoFo

leuke log, leuke foto's btw ;)

krijg de foto's niet te zien, jammer!

nice training pik!

Heb jij al wat gehoord over Landsmeer,ik heb nogsteeds geen mail terug van die kerel.

Hotlinken vanuit dbb naar imageshack is niet meer mogelijk. We zullen wel een te groot dataverkeer veroorzaken door het geile hanehok. Je kunt de plaatjes wel gewoon bekijken door het adres te copy/paste en te openen in een nieuw browservenster.

Anyway; pics zien er bruut uit Ruben!

ook niet... :( of Ruben ziet er uit als een brute kikker ;D

Nice pics ruben en vette training. Om de foto's te zien moet je de url plakken in de adresbalk en daarna de pagina vernieuwen. Dan doen ze het..

Bruut hoor, die training + foto's.

Nice pics ruben en vette training. Om de foto's te zien moet je de url plakken in de adresbalk en daarna de pagina vernieuwen. Dan doen ze het..

Inderdaad REFRESH PAGE en voila ! Thanx Kale ! :)

Nice pics Ruben ! Hoe laat was het daar ? Beetje donker niet ?

Sterke training en mooie foto's!

@All: Thanks! :)

@chunky: ja, ik heb ook nog steeds niks gehoord van Landsmeer. Heb die Arends vorige week een mailtje gestuurd, maar geen reactie. Misschien eens bellen op een 06, of Jan Haaring vragen.

@Stah: We zijn rond half acht begonnen en we waren rond 22.00u klaar..:D
Dus die load race was in het donker en dat maakt het er ook niet gemakkelijk op.

Oh ja, nog vergeten te vermelden: de load race was op grind, dus je zakte wat meer weg. Was hij op asfalt geweest dan had ik zeker een veel snellere tijd gehad.

04-05-07:

effe korte arm-workout.. for those 20'' guns.. :D

OH DB Extensions:
10 x 14 kg
10 x 16 kg
8 x 18 kg pr?
10 x 14 kg

DB Curls:
10 x 20 kg
10 x 24 kg
10 x 28 kg pr?
15 x 20 kg

Band pushdowns (light band):
2 x 20 reps

hmmm, koud meten ze nu zo'n 45.5 cm en na een amazing pump zo'n 47 cm.. Just a lil' bit more pumpin'.. :roflol:

Op weg naar de 50cm......

He strongman!!!

Heel gaaf dat steeds meer jongeren de overstap maken van bodybuilding naar sterkste man!! Je hebt in ieder geval al een aantal mooie stats staan.
Keihard trainen en vooral luisteren naar je lijf vormen de basis van jouw toekomstige succes.

Ik hoop dat je het gaat trekken en laat het ons weten wanneer je eerste wedstrijd er komt. (ga naar alle wedstrijden kijken, als ik zelf niet meedoen dan). Ben benieuwd SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven