- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
03-05-07
Vandaag was het dan weer zover. De dag waar ik weken naar heb uitgekeken..
De Strongman training in Itteren bij Henk. In totaal waren we met 10 man, dus het duurde effe voordat iedereen aan de beurt was geweest. 3 onderdelen stonden op het menu en het was echt afzien. Voornamelijk conditioneel erg zwaar;
Farmer walks:
30 m x 55 kg
30 m x 70 kg
30 m x 85 kg
30 m x 95 kg
15 m x 105 kg alles PR
Conditioneel erg zwaar. Qua grip was het geen probleem, zelfs de 105 kg per hand niet. Het enige wat ik heb gebruikt is magnesium en een belt. Geen straps, kneebands of whatever.
Tire Flips:
5 flips met 250 kg tire (goed te doen)
2 enkele flips met 350 kg tire
3 flips met 350 kg tire
5 flips met 350 kg tire alles PR
met 5 flips achterelkaar met de zware band ben ik toch erg tevreden. Vooral techniek ook wat hierbij komt kijken.
Load Race:
2 mijnwagen assen van 125 kg
1 atlas steen van 90 kg
2 biervaten van 65 kg
tijd: 1min. 45 sec.
Zo’n 10m lopen en dan op een verhoging (kar) leggen van ongeveer 1,30m.
Dit was dus echt ongelooflijk afzien. Die assen zijn ziekelijk zwaar en erg lomp vast te pakken. Verder blaas je je longen uit je lijf. Zowiezo moeilijk adem te halen met een as van 125 kg tegen je pens. Ook lekker weer m'n onderarmen opengehaald met dit onderdeel, but who gives a f*ck..
Al met al, weer een lekkere prestatie neergezet en het was natuurlijk weer supergezellig. Achteraf hebben we ons natuurlijk getrakteerd op een lekker, koud biertje!
Oh ja, heb ook foto's gemaakt, dus die zet ik er snel op.
Vandaag was het dan weer zover. De dag waar ik weken naar heb uitgekeken..
De Strongman training in Itteren bij Henk. In totaal waren we met 10 man, dus het duurde effe voordat iedereen aan de beurt was geweest. 3 onderdelen stonden op het menu en het was echt afzien. Voornamelijk conditioneel erg zwaar;Farmer walks:
30 m x 55 kg
30 m x 70 kg
30 m x 85 kg
30 m x 95 kg
15 m x 105 kg alles PR
Conditioneel erg zwaar. Qua grip was het geen probleem, zelfs de 105 kg per hand niet. Het enige wat ik heb gebruikt is magnesium en een belt. Geen straps, kneebands of whatever.
Tire Flips:
5 flips met 250 kg tire (goed te doen)
2 enkele flips met 350 kg tire
3 flips met 350 kg tire
5 flips met 350 kg tire alles PR
met 5 flips achterelkaar met de zware band ben ik toch erg tevreden. Vooral techniek ook wat hierbij komt kijken.
Load Race:
2 mijnwagen assen van 125 kg

1 atlas steen van 90 kg
2 biervaten van 65 kg
tijd: 1min. 45 sec.
Zo’n 10m lopen en dan op een verhoging (kar) leggen van ongeveer 1,30m.
Dit was dus echt ongelooflijk afzien. Die assen zijn ziekelijk zwaar en erg lomp vast te pakken. Verder blaas je je longen uit je lijf. Zowiezo moeilijk adem te halen met een as van 125 kg tegen je pens. Ook lekker weer m'n onderarmen opengehaald met dit onderdeel, but who gives a f*ck..

Al met al, weer een lekkere prestatie neergezet en het was natuurlijk weer supergezellig. Achteraf hebben we ons natuurlijk getrakteerd op een lekker, koud biertje!

Oh ja, heb ook foto's gemaakt, dus die zet ik er snel op.