- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren: Events
Deadlifts:
...
1 x 235 kg (easy en vlot)
F x 272,5 kg (bijna...)
F x 272,5 kg op..
damnit, de eerste poging op 272,5 ging erg explosief, de bar tot over de knieen, maar kwam energie en lucht tekort om m'n heupen naar voren te gooien en recht te gaan staan.. Zat er dit keer gewoon niet in helaas. Probeer het over 3 weken nog een keer..
Boom: (dunne boom, brede handvaten)
...
1 x 112 kg (easy)
F x 122 kg pffff
wederom klote..
Tire Flip: (340 a 360 kg)
1x
2x
4x
6x
Enige event wat nog enigzins goed ging..
Farmer's hold: (320 kg totaal)
iets van 5 sec.
heb eerder 18 a 20 sec. vastgehouden, maar had gewoon totaal geen motivatie meer.
Atlas Stones:
1 x 105 kg (1m50)
1 x 120 kg (1m30)
F x 150 kg
F x 150 kg (beide keren op schoot, maar kreeg m dit keer niet geladen)
1 x 120 kg (1m50)
damn, onderrug waarschijnlijk te vermoeid en ook een beetje gedemotiveerd door de rest van de events.. Slechtse event training ooit.. Maar ach, het kan niet altijd feest zijn..![]()

Nja als je te weinig lucht in je longen hebt heb je minder interne druk en val je beetje samen als je lift .. bij mij toch. Als dat gebeurt ga je meer op je ruggegraat trekken en das niet echt aan te raden, ik kan ervan meepraten![]()

Ja precies, maar dan raak je geen lucht kwijt maar had je gewoon te weinig lucht om mee te starten. Toch wel een verschil.![]()
hij zegt toch nergens dat ie lucht kwijt raakte? ...

ja ruben.. als je em stil zet op 00..... whehe nee man. nice squats! het lijkt zelfs alsof je express ff pauze onderin neemt met die 200 : eek:

Thx! Ja, ik wilde met opzet geen stretch/reflex effect onderin en ik wilde er zeker van zijn dat ze diep genoeg waren. Via de opname lijken ze parallel of iets dieper, maar voor mijn eigen gevoel waren ze bijna fullsquat. Veel verder kan ik niet zakken.