MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Ik heb het woord 'quartersquat' nooit gebruikt.

hehehe, klusmier squat :roflol:
Het zag er wel smooth uit iig, volgende keer van de zijkant filmen en misschien wat dieper? :)

beweer ik ook niet hé :p is een squat zoals de meeste wel squatten veronderstel ik

Volgends mij is die ook niet diep genoeg, maar het beeld van de voorkant kan het vertekenen. Nette training verder, heb je die fails ook gefilmt ofniet?

Tja ik vond hem gister ook (net boven) parallel, maar vanuit strongmen oogpunt maakt het weinig uit. Zolang het maar squats zijn en geen klusmier squats...Full of parallel beide will do om je poten sterker te maken...

Maar ruben je hoeft je niet zo aangevallen te voelen :)

Laatst bewerkt:
vet filmpje kerel! en respect voor al je prestaties!

Hoe heet dat nummer btw in het begin van het filmpje?

Tja ik vond hem gister ook (net boven) parallel, maar vanuit strongmen oogpunt maakt het weinig uit. Zolang het maar squats zijn en geen klusmier squats...Full of parallel beide will do om je poten sterker te maken...

Maar ruben je hoeft je niet zo aangevallen te voelen :)

:mad::(:o

Tja ongeacht de diepte Ruben, in ieder geval film jij je lifts wel. Er zijn er zat die dat nooit doen in de angst dezelfde replies te ontvangen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.970
goed goed, genoeg gebitched over m´n squat. Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken en ik moet idd toegeven dat de diepte niet parallel is vanaf dat oogpunt bekeken. Misschien dat ik iets wijder stond dan normaal, waardoor ik net niet diep genoeg kwam. Ik zal de volgende keer een filmpje van opzij maken, dan kan er niet meer over gespeculeerd worden.

Ik wil wel even benadrukken dat m´n squat van 215 (als daar misschien ook twijfel over is) laatst zeker diep genoeg was. Verschillende forumleden kunnen dit als ooggetuige bevestigen.

@Jesaja: het is goed en oké dat je commentaar geeft, kritiek is altijd welkom, maar doe dit dan wel op een volwassen en normale manier. Oftewel communiceer via tekst, in plaats van een afbeelding met drie rode lichten te plaatsen.. Ten eerste is dat kinderachtig en irritant, ten tweede refereert het aan powerlifting, waarmee ik mij niet bezighoud.

Ohja, en om je eigen krachtprestaties erbij te zetten (zoals ... x 185, beltless, no wraps, no straps, no bla bla) is toch wel not done.. Doet me een beetje denken aan Klusmier.. ;)

Tja ongeacht de diepte Ruben, in ieder geval film jij je lifts wel. Er zijn er zat die dat nooit doen in de angst dezelfde replies te ontvangen.

Achja het blijft een discussieboard.
Als je een filmpje post zet je jezelf open voor comment waar je volwassen mee om moet gaan en niet jezelf meteen aangevallen hoeft te voelen zoals Ruben nu doet tegen onze bosneger..

Ohja, en om je eigen krachtprestaties erbij te zetten (zoals ... x 185, beltless, no wraps, no straps, no bla bla) is toch wel not done.. Doet me een beetje denken aan Klusmier.. ;)

met deze reactie lok je dat ook wel uit, ruben:

Wat ben je toch een zielig mannetje..

Gelukkig dat jij wel al zo´n brute squat hebt ´Homie´. ;)

hij ziet er voor de rest inderdaad niet par. uit maar ongeacht de diepte blijft het een mooi prestatie offcourse, jammer dat je 220 failde

• #1.973
Achja het blijft een discussieboard.
Als je een filmpje post zet je jezelf open voor comment waar je volwassen mee om moet gaan en niet jezelf meteen aangevallen hoeft te voelen zoals Ruben nu doet tegen onze bosneger..

een verkeerslicht met 3 rode lichten posten, zonder enig waardevol commentaar is idd heel volwassen. ;)

een verkeerslicht met 3 rode lichten posten, zonder enig waardevol commentaar is idd heel volwassen. ;)

Je kan het ook zien als een grappige manier van zeggen dat de squat niet diep genoeg is. Niet alles zo serieus nemen dus. Blijf filmpjes maken en volgende keer diep genoeg zodat je 3 groene lampen te zien krijgt! :thumbup:

• #1.975
Zo kun je het idd ook bekijken Nose! ;)

Vandaag:

Rackpulls: (net boven knieschijf)
...
2 x 220 kg
2 x 240 kg
2 x 260 kg
1 x 280 kg pr
1 x 300 kg PR

op deze hoogte pr. Eerder 300kg getrokken vanaf iets hoger, zo'n 5 a 10cm boven knie. Dit was dus net voorbij de knik van de knie. Normaal precies mijn sticking point..

Plate Loaded Atlas Stones:
... x 50 kg
... x 70 kg
... x 90 kg
... x 70 kg

weet niet meer precies aantal reps, maar puur op snelheid en techniek geoefend. Alles in één keer vanaf de grond tot boven, zonder eerst te 'lappen'.

lekkere rack pull goos!

Lekkere training Ruben.

• #1.978
thx guys!

idd, 300kg rackpull kan al tellen :)

• #1.980
Gisteren: Events

Deadlifts:
...
1 x 235 kg (easy en vlot)
F x 272,5 kg (bijna...)
F x 272,5 kg op..

damnit, de eerste poging op 272,5 ging erg explosief, de bar tot over de knieen, maar kwam energie en lucht tekort om m'n heupen naar voren te gooien en recht te gaan staan.. Zat er dit keer gewoon niet in helaas. Probeer het over 3 weken nog een keer..

Boom: (dunne boom, brede handvaten)
...
1 x 112 kg (easy)
F x 122 kg pffff

wederom klote..

Tire Flip: (340 a 360 kg)
1x
2x
4x
6x

Enige event wat nog enigzins goed ging..

Farmer's hold: (320 kg totaal)
iets van 5 sec.

heb eerder 18 a 20 sec. vastgehouden, maar had gewoon totaal geen motivatie meer.

Atlas Stones:
1 x 105 kg (1m50)
1 x 120 kg (1m30)
F x 150 kg
F x 150 kg (beide keren op schoot, maar kreeg m dit keer niet geladen)
1 x 120 kg (1m50)

damn, onderrug waarschijnlijk te vermoeid en ook een beetje gedemotiveerd door de rest van de events.. Slechtse event training ooit.. Maar ach, het kan niet altijd feest zijn.. ;)

Terug
Naar boven