XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Parallel maar een zeer mooie squat. Niks op aan te merken.
Rare events training had je de laatste keer. Kom op Ruben!!
Weinig pogingen ook. 1x de boom geprobeerd met 122, op techniek kun je hem al failen en dan de 3e x pas halen. Snel opgegeven lijkt me.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
wel erg stijf...idd. Ik vind je hams nou ook niet zo erg dik ogen, dat je zou zeggen, 5cm lager zit ik met ze op mijn kuiten, maarja...dit is voldoende...

haha, hoe kun jij er nou aan zien dat ik stijf ben? Alleen omdat ik het eerder bevestig lijkt me.. :rolleyes:

Nja, ik weet niet of mn hams echt dik zijn, ik weet alleen dat m'n bovenbenen 74 cm meten en m'n kuiten bijna 45 cm. Zoals ik al zei, veel verder zakken wordt moeilijk.

• #2.003
Parallel maar een zeer mooie squat. Niks op aan te merken.
Rare events training had je de laatste keer. Kom op Ruben!!
Weinig pogingen ook. 1x de boom geprobeerd met 122, op techniek kun je hem al failen en dan de 3e x pas halen. Snel opgegeven lijkt me.

Klopt, na de fail op deadlifts had ik eigenlijk nergens meer zin in. Zal niet meer gebeuren! ;)

haha, hoe kun jij er nou aan zien dat ik stijf ben? Alleen omdat ik het eerder bevestig lijkt me.. :rolleyes:

Nja, ik weet niet of mn hams echt dik zijn, ik weet alleen dat m'n bovenbenen 74 cm meten en m'n kuiten bijna 45 cm. Zoals ik al zei, veel verder zakken wordt moeilijk.

ja dat bedoel ik...tis idd wel erg stijfjes als je niet verder komt :P

dikke waar was je vandaag :P

• #2.006
Vandaag: home

Deadlifts:
...
1 x 220 kg
1 x 240 kg easy
F x 270 kg
F x 270 kg arghh!!!!
F x 245 kg helemaal op..

wilde weer te snel voor die 270 gaan.. damn.. moet geduld hebben.. eerst een paar weken op 85 a 95% 1RM trainen..

BB Rows:
6 x 110 kg
5 x 120 kg
5 x 130 kg
3 x 140 kg

BB Curls:
5 x 60 kg
5 x 70 kg
5 x 80 kg

Je bent idd te ongeduldig met die DL, haha!

doe je wel is platform deadlifts ruben?

• #2.010
Je bent idd te ongeduldig met die DL, haha!

hahaha, ik weet het.. erg he..

doe je wel is platform deadlifts ruben?

nee, maar ik ga hier wel mee beginnen, om zowiezo meer snelheid vanaf het begin te bewerkstelligen. Hoewel m'n sticking point het begin van m'n lockout is.

Wie maxt dan ook 2x op 1 week op DL ;). Heeft snoob je dit opgestoken hahah.

Was precies een week geleden (vorige week maandag) dat ik gemaxt heb, maargoed.. Wel te snel weer idd.

nee, maar ik ga hier wel mee beginnen, om zowiezo meer snelheid vanaf het begin te bewerkstelligen. Hoewel m'n sticking point het begin van m'n lockout is.

inderdaad, maar het leert je ook langer kracht vast te houden en dan beuk je dwars door je sticking points heen.. mij bevallen ze in ieder geval altijd erg goed en ben niet de enige hier.. chewie doet ze ook met grote regelmaat en lijkt er ook profijt van te hebben

misschien idee om gewoon is 4-5 weekjes 5rm/3rmmetjes daarmee te doen...? offcourse moet je het zelf weten maar chewie hanteert ongeveer dezelfde gewichten als jij en daar pakt het ook goed uit ;)

• #2.012
klopt, zeer zeker een goed idee.

Ga ze gelijk doen de volgende deadliftsessie!! Thx!

Trek je daar toch gewoon die 270 mee

Ik doe ze idd ook regelmatig of als max effort of als speed pull. Erg chille oefening!
En idd zoals starter zegt, je leert langer door te trekken + je gaat meer snelheid onderin krijgen, waardoor je met hogere snelheid je sticky point in (en hopelijk ook door) vliegt.

Laatst bewerkt:
  • #2.015
Gisteren:

Nieuwe PR op m´n overhead..

1 x Behind-the-Neck Girlfriend-press (gewicht ca. 60 kg)

Na een paar fails (techniek) uiteindelijk een easy strikte press..

:roflol:

Hoe is het nu met je vriendin? :D

hoe heb je dat gedaan?kan dat ook op film?!gehe!wel kicke oefening!!

misschien een idee om der te gebruiken voor speed benchen met bands?

• #2.019
  • #2.020
Vandaag:

Atlas Stones (plate loaded):
3 x 55 kg
1 x 75 kg
1 x 85 kg
1 x 95 kg
1 x 105 kg
2 x 75 kg