- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel erg stijf...idd. Ik vind je hams nou ook niet zo erg dik ogen, dat je zou zeggen, 5cm lager zit ik met ze op mijn kuiten, maarja...dit is voldoende...

Parallel maar een zeer mooie squat. Niks op aan te merken.
Rare events training had je de laatste keer. Kom op Ruben!!
Weinig pogingen ook. 1x de boom geprobeerd met 122, op techniek kun je hem al failen en dan de 3e x pas halen. Snel opgegeven lijkt me.

haha, hoe kun jij er nou aan zien dat ik stijf ben? Alleen omdat ik het eerder bevestig lijkt me..
Nja, ik weet niet of mn hams echt dik zijn, ik weet alleen dat m'n bovenbenen 74 cm meten en m'n kuiten bijna 45 cm. Zoals ik al zei, veel verder zakken wordt moeilijk.

wilde weer te snel voor die 270 gaan.. damn.. moet geduld hebben.. eerst een paar weken op 85 a 95% 1RM trainen..
. Heeft snoob je dit opgestoken hahah.Wie maxt dan ook 2x op 1 week op DL. Heeft snoob je dit opgestoken hahah.
nee, maar ik ga hier wel mee beginnen, om zowiezo meer snelheid vanaf het begin te bewerkstelligen. Hoewel m'n sticking point het begin van m'n lockout is.

hoe heb je dat gedaan?kan dat ook op film?!gehe!wel kicke oefening!!