Gisteren: events Itteren
Vrachtwagentrekken met touw, 16ton, licht bergop:
60,.. seconden.
2-man Vrachtwagentrekken, 16ton, licht bergop:
tussen de 30 en 35 sec. precieze tijd weet ik niet meer.
Samen met Robert gelopen en dat ging erg goed.
2-man Hand-over-hand, 16ton, licht bergop:
34,.. sec.
Boomstam tillen:
… x 70kg, 2 x 80kg, 1 x 90kg, 1 x 95 kg, 1 x 100kg, 1 x 110kg, 1 x 120kg (via hoofd)
toch alweer een paar weken terug dat ik boom had gedaan. Merkte het gelijk qua balans en was ook weer even wennen qua gevoel. 120 op deze boom blijft een lastige opgave, omdat het een erg dikke boom is, 35cm diameter, en de grippers zitten erg dicht op elkaar. Daardoor lukte het me niet op hem in één vloeiende beweging te pressen, maar moest ik hem even op m´n hoofd leggen. Dus geen geldige wedstrijdbeurt, maar wel geldig in de jaren ´90…
110 ging verder wel nog erg easy en zeer vlot. Verder ook een zeer goede beurt voor Robert en Henk, want Robert verbeterde z´n pr met 95kg en Henk wist nog 100kg te pakken!
Atlas Stones, 1m35:
1 x 105kg, 1 x 120kg
dat was alles, want m´n rug was nog erg stijf (en wat spierpijn) van maandag (273kg DL).. Was ook meer om effe de 120-er op een nette hoogte te leggen.
Ondanks de zware deadlifts van maandag, toch nog een erg nette en leuke training gehad.
Ook nog wat foto´s gemaakt van het vrachtwagentrekken, dus die komen er nog aan.