AndroidHealthClinic

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Good job, beest. Die 300 komt stillekes in zicht.

Goed gedaan kerel!! Respect hoor hoe jij kunt blijven toppen zonder kapot te gaan! Haha super man!

super rubiceps :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.104
Thanks all!

Nice DL! zeker omdat je pas nog maar 270 pakte, nu 271 en erna nog 273... Ja dan zit 275-280 er makkelijk in binnenkort.

Wel jammer, want ik wou 7 augustus ook 270 trekken om gelijk te staan met je ;) :P

En 275 is mij net te veel nog denk ik.

• #2.106
haha, komt goed kerel! Pak jij dan toch gewoon ook die 275! ;)

Nice dl kerel!

• #2.109
Gisteren: events Itteren

Vrachtwagentrekken met touw, 16ton, licht bergop:
60,.. seconden.

2-man Vrachtwagentrekken, 16ton, licht bergop:
tussen de 30 en 35 sec. precieze tijd weet ik niet meer.
Samen met Robert gelopen en dat ging erg goed.

2-man Hand-over-hand, 16ton, licht bergop:
34,.. sec.

Boomstam tillen:
… x 70kg, 2 x 80kg, 1 x 90kg, 1 x 95 kg, 1 x 100kg, 1 x 110kg, 1 x 120kg (via hoofd)

toch alweer een paar weken terug dat ik boom had gedaan. Merkte het gelijk qua balans en was ook weer even wennen qua gevoel. 120 op deze boom blijft een lastige opgave, omdat het een erg dikke boom is, 35cm diameter, en de grippers zitten erg dicht op elkaar. Daardoor lukte het me niet op hem in één vloeiende beweging te pressen, maar moest ik hem even op m´n hoofd leggen. Dus geen geldige wedstrijdbeurt, maar wel geldig in de jaren ´90… :D
110 ging verder wel nog erg easy en zeer vlot. Verder ook een zeer goede beurt voor Robert en Henk, want Robert verbeterde z´n pr met 95kg en Henk wist nog 100kg te pakken!

Atlas Stones, 1m35:
1 x 105kg, 1 x 120kg

dat was alles, want m´n rug was nog erg stijf (en wat spierpijn) van maandag (273kg DL).. Was ook meer om effe de 120-er op een nette hoogte te leggen.

Ondanks de zware deadlifts van maandag, toch nog een erg nette en leuke training gehad.
Ook nog wat foto´s gemaakt van het vrachtwagentrekken, dus die komen er nog aan.

ik wist neit dat we konden vrachtwagen trekken bij henk :P

• #2.111
Het was ook meer een ´extra´ training speciaal voor vrachtwagentrekken. De volgende keer laat ik je wel wat weten of vraag het anders bij Jules na. Die weet ook altijd wanneer er getraind wordt. ;)

Morgenavond kom ik weer bij Jules langs voor een ouderwetse gymtraining!!! So be there snotneus!

• #2.112
Vandaag: grip work

COC #1:
2x rechts
2x links

COC #2:
4x rechts pr?
0x links

COC #2 negatives:
3x rechts
3x links

COC #1:
3x links
10x rechts

lang niks gedaan met m'n COC's, maar nog steeds genoeg kracht om de #2 rechts 4x te sluiten. Probeer het weer wat vaker te doen, totdat ik de #2 rechts 10x kan sluiten. Dan koop ik de #3 erbij.

Vette pics.. Valt niet tegen die CoC..

Toch zeggen reps niet alles.. Ik kon met 3 reps op de #2 de 2.5 al sluiten.. nu kan ik 8 reps op de #2 en zit met 2.5 nog steeds op 1 rep :D

Top die foto's Ruben!

• #2.115
thx boys!

i'll be there... ik heb zoiezo deadliften op programma en nog boom op herhalinge

Leuke foto's en dat handje op de laatste ook ;)

Nog congrats met je deadlift PR...al zal je misschien al bijna weer een nieuwe neer gaan zetten

gefeliciteerd met ej deadlift nog en vette pics :D

• #2.119
hahahahaha, wat een pics zeg... we lijken wel een stelletje zwoele buffels.. :roflol:

• #2.120
Vandaag: @Haefland Sport

Bench:
...
5 x 100kg, 3 x 120 kg, 1 x 130kg, 1 x 140kg, 1 x 145kg, F x 155kg, 1 x 155kg (1 vinger hulp van Maxiation), 7 x 120kg

155 tel ik dus niet als pr.

Rolling Thunder:
...
1 x 52,5kg, 1 x 62,5kg, 1 x 67,5 kg PR, F x 70kg, F x 70kg... :mad:

nja, toch wel tevreden, want doe deze oefening dus zelden.

Hammer Curls:
...
8 x 42kg (filmpje), 10 x 30kg

Daarna nog wat een paar setjes triceps gepompt met pushdowns en dat was het dan. Had ook weinig zin en puf om nog veel meer te doen. Was goed geweest.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven