- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rond de 20% is het toch wel hoor. Het is in ieder geval hoger dan 18 en lager dan Chewie.![]()
Rond de 20% is het toch wel hoor. Het is in ieder geval hoger dan 18 en lager dan Chewie.![]()

:shoot::shoot:haha, waarschijnlijk een fout van de server oid
maar wel buff hoor
ga je je vet nog iets laten verlagen? Of wil je het zo houden?
En ten tweede zou ik het liefst er toch zo'n 5% vanaf willen, zodat ik rond de 15% zit..
) maar gewoon wat meer aerobisch gaan trainen en misschien wat minderen in de pindakaas en suikerrijk beleg. Dé ideale manier om zonder krachtverlies/hongergevoel je vet te verlagen. En luister naar je lichaam: wat voor soort (clean) eten voelt lekker op de maag, gaat makkelijk naar binnen en probeer naar je lichaam te 'luisteren' hoe je je voelt na een bep. maaltijd.. pin jezelf niet teveel vast op een strak eetschema: heb je smiddags óntzettende honger en je hebt de dag ervoor een dikke trainig gehad of je gaat savonds een dikke training doen, vreet gewoon een bammetje meer of een kommetje yoghurt of whatever meer.
Geweldige post Frenk! Thanks, daar kan ik wat mee!
Doet me goed om te horen dat ik juist geen honger hoef te lijden, maar gewoon verstandiger moet eten! 6 a 8 boterhammen heb ik op kantoor doordeweeks echt nodig dus dat doet me goed dat ik die kan blijven eten.
Ik zal de tussendoortjes geheel skippen en m'n broodbeleg uit pindakaas, vlees of kaas kiezen. Dan neem ik nog een 1L pak magere melk mee als extraatje..

Ook m'n ontbijt kan velen malen beter, want nu pak ik vaak óf een shake met 30gr whey en 400ml melk óf soms alleen 2 glazen melk. Dat is dus eigenlijk waardeloos. In vervolg dus 5 min. eerder opstaan en een degelijke shake met brinta/havermout, whey en melk. Zal proberen om er nog een stukje fruit bij te eten.![]()
) dat heb je ook nodig.En Frenk, wat eet of drink jij voor het trainen, na het trainen en voor het slapen..?
dat heb je al hahaha... ik bedoel er mee te zeggen dat waneer je weer echt aan een ''dieet'' begint dat het tenkoste van je kracht zal gaan
![]()

Nope Max.. Dan heb ik binnen de kortste keren zo'n pens als Jules.. En dat willen we toch niet, of wel..?![]()

OMG!!vetz*k dat heb ik gelezen!Wacht maar tot ik je deze week weer tegenkom op de sportschool!!:shoot:

halfvolle melk heeft meer vet, heb je nodig om bepaalde vitamines door je lichaam te laten opnemen.@ Frenkpie: jij zegt dus dat halvolle melk beter is dan magere melk? Kan je daar iets dieper op ingaan?