MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

je sticking point @ bench waren de eerste 5-10 cm 1 kilootje daarna heb ik meteen losgelaten dus binnenkort duw je hem wel alleen

Waarom uploaden jullie nooit naar youtube? Ik heb altijd problemen met speedyshare.
Wel grappige foto's. Kijk jij altijd zo opgefokt, Max?:p

nee haha ik heb altijd ongelukkige momenten... hoewel ik me op de eerste foto wel schattig vind kijken ofneit dan :P

ik zet filmpje zo op youtube btw

lol die ene foto met zen 4en op een rij doet me denken aan de muppetshow :roflol:

weet nog niet direct waarom, maar tis het eerste wat in me opkomt

Vandaag: @Haefland Sport

Bench:
...
5 x 100kg, 3 x 120 kg, 1 x 130kg, 1 x 140kg, 1 x 145kg, F x 155kg, 1 x 155kg (1 vinger hulp van Maxiation)

155 tel ik dus niet als pr.

Rolling Thunder:
...
1 x 52,5kg, 1 x 62,5kg, 1 x 67,5 kg PR, F x 70kg, F x 70kg... :mad:

nja, toch wel tevreden, want doe deze oefening dus zelden.

Hammer Curls:
...
8 x 42kg (filmpje), 10 x 30kg

Daarna nog wat een paar setjes triceps gepompt met pushdowns en dat was het dan. Had ook weinig zin en puf om nog veel meer te doen. Was goed geweest.

Waarom geen filmpje van je bench imo waardevoller dan je curls(dat hebben we nu wel gezien :P )
btw wel jammer van je gemiste pr!

groot gelijk heb je chewie... maar ruben heet niet voor niks RUBICEPS

the muppetshow :roflol: erwin STFU ! het is een hendige bloodz and cribz gangstaaa foto

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.129
@Chewie aka mr. 30% bf :D (j/k): puur toeval dat ik het benchen niet heb laten filmen. Ik lag al zo goed als onder de bar, toen Max vroeg of ie het moest filmen. Dan ga ik niet weer wachten, maar wil ik gewoon verder met mn lift.

http://www.youtube.com/watch?v=yI7ZcpjVFhM

• #2.130
even een eerlijke mening gevraagd..

Ik had de discussie in Chewie´s log meegekregen over z´n bf. Nu vroeg ik mezelf eigenlijk af.. Hoe hoog schatten jullie mijn bf? Altijd beter namelijk als andere mensen er eens naar kijken, omdat je jezelf toch vaker lager inschat.

Ik dacht zelf aan zo´n 18 a 20% bodyfat. Wat jullie?

oh ja, en ter info: taille is 96 a 97cm ´s morgens. weeg zo´n 104 a 105kg bij 1m79.

Maak is een goede frontal shot waar je recht opstaat :) Zodat we ook jouw pens kunnen checken.
Maar ik denk dat jij op 15/16 staat hoor

• #2.132
Maak is een goede frontal shot waar je recht opstaat :) Zodat we ook jouw pens kunnen checken.
Maar ik denk dat jij op 15/16 staat hoor

hahahaha, liever niet.. ;) Nee hoor, heb ook wel een beetje een buikje. Ook bij mij komt het meeste vet rond m´n middel te zitten. Armen, borst enzo zijn een stuk ´droger´.. Maar ik denk dat ik echt niet aan 15/16% kom Chewie, denk toch eerder aan 18% of hoger. :o

Ik denk dat jouw schatting wel juist is: 18%-20%.

papz*k je hebt zeker 35% :P

• #2.135
:roflol:

• #2.136
Vandaag: @home

Farmer's walk:
20m x 40kg, 20m x 80kg, 20m x 100kg, 2m x 130kg :mad:

crap. 130kg gleed me na 2m al uit de handen. Moet erbij zeggen dat de handgrepen uit een pullybar zijn gezaagd die geverfd is. Oftewel zo glad als spek. Binnenkort even de verf eraf schuren en met een ijzervijl iets van grip erin vijlen.

Plate rows:
8 x 60kg, 8 x 80kg, 8 x 105kg, 5 x 130kg nice

5kg schijfje op de grond gooien en daarop rubber-coated schijven op elkaar stapelen. Dan onderaan aan de zijkant vastpakken en naar je borst roeien. Soort assistance voor stones.

DB Curls:
12 x 22kg, 8 x 32kg

pfffffff, ging moeizaam vandaag. Weinig gegeten en bloedbenauwd buiten..

Rond de 20% is het toch wel hoor. Het is in ieder geval hoger dan 18 en lager dan Chewie. ;)

Rond de 20% is het toch wel hoor. Het is in ieder geval hoger dan 18 en lager dan Chewie. ;)

Edit

Laatst bewerkt door een moderator:
edit

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven