AndroidHealthClinic

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

hmm ik heb ongeveer 2 a 3 liter melk per dag dus dat verklaart misschien mijn bloated figuur dan :P

haha najaa ik drink eigelijk alleen water en melk op een dag ... ik denk dat dat beter is als cola ofniet ??

Ik word ook altijd brutaal bloated van melk.

hmm ik kan oko aardig bier drinken sanca... maar nu al 3 weken niet... ik wil niet onder jou eindigen in merchtem (A)

hmm ik kan oko aardig bier drinken sanca... maar nu al 3 weken niet... ik wil niet onder jou eindigen in merchtem (A)

:roflol:

Komt wel goed met je joh, jij leeft bij wijze van spreken tussen de strongman en ik heb er maar 2 SM trainingen opzitten, ik ben al blij als ik alle events af krijg ;)

Maar wat dan? Geen melk meer?!

haha najaa ik drink eigelijk alleen water en melk op een dag ... ik denk dat dat beter is als cola ofniet ??

tja wat is beter, het is over het algemeen gezonder en je moet meer melk drinken om aan te komen ivm cola en je hebt minder last van geisoleerde geraffineerde suikers (in melk zit nog wat vet). Het heeft allebei andere uitwerkingen, van cola ga je niet zo snel vocht van vasthouden dan van melk, maar bevat verhoudingsgewijs meer suiker en geen vitamines en mineralen.

Mijn advies: je kan ze gewoon allebei drinken maar met de juiste mate. Daarbij levert cola bijna tot geen positieve bijdrage aan je lichaam dus kun je het beter skippen, maar als je af en toe een glasje fris wilt, kan dat best hoor.

Onze voedingsdeskundige Frenkpie ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.192
Bloated interesseert me in feite niet echt veel..

Vocht vasthouden is ook kracht, dus let's get bloated!!!

Lekker melk drinken :D

• #2.195
Vandaag: @home

Fullsquats:
..., 3 x 100kg, 3 x 120kg, 2 x 140kg, 1 x 160kg, 1 x 170kg, 1 x 180kg pffff

Floorpress lockouts 1/3 rom:
..., 5 x 120kg, 3 x 140kg, 2 x 160kg, 1 x 170kg PR

Floorpress lockouts 1/5 rom:
2 x 180kg, 2 x 190kg pr?, 2 x 200kg PR, 1 x 210kg PR, 1 x 220kg PR, 8 x 180kg

Hammer curls:
20 x 32kg rep pr

pfffffffff, zweten geblazen....

hoevee lcm is 1/5 rom :P

KAn je ff me logje checken staat een vraagje voor je in mbt olly jackson

• #2.197
Chewie, ik denk zo'n 10cm rom, dus in feite alleen het laatste stukje.

• #2.198
Vandaag: @home

Farmer's walk:
20m x 44kg, 10m x 84kg, 10m x 104kg, 11m x 134kg PR, 50m x 84kg

van te voren even de handgrepen met een ijzervijl gevijld, omdat ze met witte lak gelakt waren. Dit ging natuurlijk erg tenkoste van m'n grip, dus daarom dat ik de lak eraf heb gehaald. Met de vijl geprobeerd er enigzins iets van een karteling in te vijlen, maar dat ging bijna niet. Toch omdat de lak er nu af was en de handgrepen net iets grover waren gelijk een betere grip. Daarom nog 11m met 134kg kunnen lopen, maar toen gleden ze dan ook uit m'n handen. De grepen zijn 27mm dik, dus je kunt ze niet in het vlees van je hand laten rusten (zoals dat bij dunnere grepen wel kan), maar je moet dus echt uit alle macht knijpen. Wel beter dus, want zo horen farmers te zijn. Uitpakhoogte blijft ook erg zwaar, want 260kg vanaf 34cm hoogte (dik 10cm onder mijn knie) deadliften is niet easy.

Chinups:
12 x bw (hammergrip), 8 x bw (hammer), 8 x bw (supinated)

Seated Hammer curls:
8 x 32kg, 20 x 22kg

Seated conc. curls:
8 x 22kg, 15 x 16kg

Dips:
30 x bw PR

Had dus zin om even de armpjes nog eens lekker op te pompen. Na de training nog eens opgemeten en een dikke 48,5cm.. :cool:
Magische 50cm komt in de buurt.. :P

Laatst bewerkt:
Beetje erg korte training niet?
Farmers zijn wel netjes!

nette farmers en dips dikz*k ...

Terug
Naar boven