XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
thanks!

edit: Farmers wogen trouwens 134kg en niet 130kg. Ik dacht dat m'n farmersbuizen bijna niks wogen en had ze dan ook niet geteld, maar ze wegen toch nog 4kg.. :D

je zag mijn geweldige prestaties van gister en toen wilde je weer even laten zien wat je kan hé LUL

• #2.204
:D ;)

Nogmaals heel netjes gepresteerd voor je eerste wedstrijd Max!! Dat er nog velen mogen volgen!

haha LUL stond natuurlijk voor lief uiterst lekkerding ... dat weet je hé ... ik hoop idd dat er nog vele mogen komen want het gaf me een behoorlijke kick haha

Mooi artikel nog btw, misschien dat je er toch nog 1 beginner mee red ;) Ikzelf kan me er perfect in vinden. Vanaf ik met bill star ben begonnen ging het allemaal in een hogere versnelling.

• #2.207
Vandaag: home

Pushpress:
..., 3 x 3 x 70kg, 1 x 80kg, 1 x 90kg, 2 x 1 x 100kg, 0 x 110kg, 1 x 110kg pfff

toch nog 110 gehaald. ging klote. verwaarloosd laatste tijd. Alleen veel boom gedaan. Tijd om dit weer elke week aan te pakken.

Behind-the-neck-Press:
5 x 70kg, 2 x 80kg, 0 x 90kg, 1 x 80kg, 3 x 70kg

staand, achter in de nek, puur strikt.

Overhead Lockouts:
2 x 70kg, 2 x 90kg, 2 x 110kg, 2 x 120kg, 2 x 130kg pr

done.

Heb een beetje je log terug gelezen. Wat me opviel is dat je altijd opwerkt tot 1rm's(en soms wat doubles en dropsets) bij presses. Zo'n 1rm zal denk ik niet veel bijdragen aan krachtstoename, al is je loglift wel vooruit gegaan. Hoezo doe je dit eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Vind ie leuk en doet ie altijd, Wel veel gezeik over gehad maar zijn log ging ineens wel vooruit als het werkt why not.

Heb een beetje je log terug gelezen. Wat me opviel is dat je altijd opwerkt tot 1rm's(en soms wat doubles en dropsets) bij presses. Zo'n 1rm zal denk ik niet veel bijdragen aan krachtstoename, al is je loglift wel vooruit gegaan. Hoezo doe je dit eigenlijk?

Mits je in genoeg singles opwerkt is het juist erg goed voor krachtstoename.

Als we mnr Wendler mogen geloven maken repranges niet veel uit zolang je je maar de pl**ris traint....

• #2.213
Ook eensch...

eensch !

Haha, allemaal eensch dus. :P Je moet idd doen wat het beste werkt.

• #2.216
Vandaag: @Haefland

Axle deadlifts:
..., 3 x 110kg, 2 x 160kg, 1 x 200kg, 1 x 220kg

Deadlifts:
1 x 240kg, F x 275kg...

275 easy en explosief tot over m'n knieen, maar had daarna niet meer genoeg lucht en kracht om door te trekken tot lockout.. soon.. very soon..

Farmer's walk:
20m x 75kg, 20m x 100kg, 5m x 150kg PR, 3m x 150kg, 20m x 125kg

uittilhoogte net onder de knieen, maar 300kg totaal koste me toch dermate energie en kracht dat ik niet meer dan 5m ermee kon lopen. Toch leuk om zulk gewicht een keer 'gevoeld' te hebben...
Wel waardig om even te vermelden: Maurice Hellenbrand liep dik 20m met 150kg!

Incline bench:
8 x 60kg, 6 x 80kg, 3 x 100kg, 2 x 120kg, 1 x 130kg, 1 x 140kg PR, 8 x 100kg

DB preacher curls:
5 x 14kg, 5 x 18kg, 5 x 22kg, 5 x 26kg, 3 x 30kg

daarna Jules nog even geholpen met z'n nieuwe atlas steen van 100kg, deze moest achter in de auto worden gelegd. Spekglad was ie, maar heb m easy 1x gelift en daarna in de auto gelegd. Meer stenen zijn op komst...

• #2.217
Update:

Gewicht: 105kg
Bodyfat: 18-20%

Borst: 132cm
Biceps: 46,5cm
Onderarm: 36cm
Buik: 96cm
Bovenbeen: 74cm
Kuiten: 44cm
Pols: 18,5cm
Enkel: 24,5cm

Sinds ik regelmatiger events train merk ik dat voornamelijk m´n onderarmen, kuiten, polsen en enkels dikker zijn geworden.. which is nice.. Onderarmen en kuiten train ik nooit specifiek, maar puur door events te trainen zijn ze nog nooit zo snel gegroeid.
Doel is nu om cleaner te gaan eten, zakken tot zo´n 15% bf en proberen zoveel mogelijk gewicht te behouden..

je oogt ****IN' groter :eek: maar dat zal wel door je lengte komen....

Komt idd door zijn lengte...feitelijk is ie een slagje kleiner, maar op die lengte = het monsterlijk!

zeker ! :thumbs:

Terug
Naar boven