Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

He kwakman, gekke vent. Hoe is ie nog? Hoe gaat het met trainen?

Oké dan. :thumbs:

hard werken he
met trainen zit het niet zo best :o
heb deze week even wat spul aangeschaft voor thuis en ga weer beginnen
hier een filmpje van mn laatste resultaat van half jaar terug ofzo
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
goed bezig giel! Dat je weer snel een gigantisch beest mag worden!! ;)

• #2.243
Vandaag: @Conan's cave :D

Eindelijk is m'n homegym compleet. vandaag nog even m'n barbarian-bankje bij fitness-seller gaan afhalen. Op de heenweg nog een klapband gekregen, maar gelukkig reed ik niet hard en binnen 20min. was de ANWB ter plaatse om snel even m'n reservewiel erop te leggen.. (had zelf geen krik en sleutel bij me) Al met al mocht dat de pret niet drukken. :D

Geen zin in een zware workout, dus alleen lekker borst en biceps.. :P

Bench:
..., 5 x 100kg, 3 x 120kg, 1 x 130kg, 1 x 140kg, 1 x 155kg PR, 1 x 160kg PR!!!!!!, 12 x 100kg :cool:

De 155kg ging nog easy en explosive, maar de 160kg duurde zeker een dikke 5 seconden.. Verder no belt, no elbow sleeves, only wrist wraps..

Incline bench:
..., 5 x 100kg, 3 x 100kg, 12 x 60kg pfff, op...

Incline curls:
10 x 17kg, 10 x 17kg, 8 x 22kg, 8 x 22kg

Gelijk m'n eigen bankje, eigen powerrack, eigen omgeving en meteen een dikke PR!! Nice!!!!

Foto's homegym:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjes gast. Gaat al langzaam naar de 700 totaal. :)

Lekkere training maar waarom wristwraps voor gewoon benchen?

• #2.248
Totaal nu 648kg!

Pretty nice...

Laatst bewerkt:
Gebruik ik ook altijd. Waarom niet eigenlijk? Zeker 160 is niet niks.

Zoveel is 160 nou ook weer niet en is het niet zo dat je beter kunt zorgen dat je polsen sterker worden dan gelijk met materiaal beginnen wat die functie voor een deel overneemt?
Is niet bedoelt als kritiek maar ik vraag het me gewoon af.
Benchen is nou niet bepaald een beweging waarbij makkelijk iets fout kan gaan.

Zeker als je laag touched komt er toch echt wel wat stress op je polsen + bv mijn bar spint/ draait erg makkelijk en heb al paar keer gehad dat wanneer ik iets uit de groove kom, me polsen willen knakken.

• #2.252
Zeker als je laag touched komt er toch echt wel wat stress op je polsen + bv mijn bar spint/ draait erg makkelijk en heb al paar keer gehad dat wanneer ik iets uit de groove kom, me polsen willen knakken.

Dat heb ik ook met mijn bar, de sleeves zijn erg soepel namelijk.. En idd, ik touch de bar ook vrij laag om m'n borst, dus wraps zijn dan idd fijn.

Ik wist wel dat het toch wel voordelen heeft als je wat minder flexibel bent zoals ik (ik heb zulke dingen namelijk nooit), haha!

• #2.254
Zoveel is 160 nou ook weer niet en is het niet zo dat je beter kunt zorgen dat je polsen sterker worden dan gelijk met materiaal beginnen wat die functie voor een deel overneemt?
Is niet bedoelt als kritiek maar ik vraag het me gewoon af.
Benchen is nou niet bepaald een beweging waarbij makkelijk iets fout kan gaan.

Ik snap je punt wel. Ter info: heb eerder 150kg ook zonder polsbandjes gedrukt en met strongman trainingen gebruik ik meestal ook geen polsbandjes, dus m'n polsen raken zeker niet slapper als je begrijpt wat ik bedoel.. Maar meestal met drukoefeningen (overhead press icm cleans en bench) vind ik polsbandjes toch wel fijner en veiliger. En zeg eens eerlijk.. Wie had hier eerder een serieuze polsblessure bij floorpresses zonder gebruik van polsbandjes..?? :eyebrow: ;)

Ik kan me er wel een klein beetje iets bij voorstellen maar zit dat juist niet irritant dan (vanwege het afknellen)?

Wat zie je er opgezwollen uit op die foto, hahaha!

J/K Gaat lekker man!

Hahaha, thx! :o

Nice hometrainer!;)

Ik snap je punt wel. Ter info: heb eerder 150kg ook zonder polsbandjes gedrukt en met strongman trainingen gebruik ik meestal ook geen polsbandjes, dus m'n polsen raken zeker niet slapper als je begrijpt wat ik bedoel.. Maar meestal met drukoefeningen (overhead press icm cleans en bench) vind ik polsbandjes toch wel fijner en veiliger. En zeg eens eerlijk.. Wie had hier eerder een serieuze polsblessure bij floorpresses zonder gebruik van polsbandjes..?? :eyebrow: ;)

:roflol:

Die had ik kunnen zien aankomen! Maarrrrrrrr.....dat kwam niet omdat ik geen polsbanden had maar omdat ik het gewicht niet kon houden en mijn elleboog de grond raakte met 170kg zodat mijn pols maar 1 kant op kon (helaas de verkeerde). Ik denk zelf dat ik er toen met polsbanden misschien wel slechter aan toe had geweest...;)

Nice bench man, proficiat ook met de homegym, ziet er stevig spul uit :D

Buffe pic kerel. proficiat met de bench pr :cool:

nice work mate!

• #2.260

:D

:roflol:

Die had ik kunnen zien aankomen! Maarrrrrrrr.....dat kwam niet omdat ik geen polsbanden had maar omdat ik het gewicht niet kon houden en mijn elleboog de grond raakte met 170kg zodat mijn pols maar 1 kant op kon (helaas de verkeerde). Ik denk zelf dat ik er toen met polsbanden misschien wel slechter aan toe had geweest...;)

:P

Nice bench man, proficiat ook met de homegym, ziet er stevig spul uit :D

Thx, met een barbarian powerrack, barbarian bankje, 700kg belastbare oly bar, 2x 50mm db bars, ruim 330kg aan schijven en eigen farmer's heb ik niet te klagen! ;)

Buffe pic kerel. proficiat met de bench pr :cool:

Thx!

Terug
Naar boven