Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me ook vrij zwaar na platform dl's nog eens gaan maxen op dl. En wat meer rackpulls onder knie doen, dan trek je hem er zo overheen.

De laatste keer trok ik juist vrij gemakkelijk 275 bij regular deadlifts, omdat ik met platforms de warm up had gedaan. Zo voelde de regular deadlift een stuk easier.

Thx!
Gisteren heb ik het stoffelijk overschot van de steen bij elkaar verzameld en een kleine, persoonlijke ceremonie gehouden. Ik ben zeer bedroefd om het feit dat mijn 265 ponder mij zo snel verlaten heeft. Overmorgen vind de uitrit plaats en wordt hij naar zijn laatste rustplaats gebracht. R.I.P.

Haha Ruben toch, ben alleen benieuwd hoe je de vader van de steen gaat inlichten dat zn zoon naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken.... Of heb je al een plan om een vervanger te regelen... En nee! mijne mag je niet lenen, voordat ik dalijk ook moet rouwen om het verlies van 1 van mn kinderen.....![]()
Dikke frontsq!
Jammer van je stone.. had je die zelf gemaakt?