XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Lijkt me ook vrij zwaar na platform dl's nog eens gaan maxen op dl. En wat meer rackpulls onder knie doen, dan trek je hem er zo overheen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Lijkt me ook vrij zwaar na platform dl's nog eens gaan maxen op dl. En wat meer rackpulls onder knie doen, dan trek je hem er zo overheen.

niet mee eens. Ik denk dat juist platform deadlifts veel beter zijn om je regular deadlift te verhogen, omdat je met platforms vanaf het begin veel meer snelheid leert te creeeren. Ook is je lockout zwaarder bij platforms, omdat je rom een stuk groter is.

De laatste keer trok ik juist vrij gemakkelijk 275 bij regular deadlifts, omdat ik met platforms de warm up had gedaan. Zo voelde de regular deadlift een stuk easier.

Mm oke. Ik doe ze geheel apart op een dag. Dus dat weet ik niet of het makkelijker is. Lijkt me dat je jezelf dan voorvermoeid. Maar als het voor jouw werkt moet je het natuurlijk doen.;) Maar 240 platform dl is bruut hoor.:)

De laatste keer trok ik juist vrij gemakkelijk 275 bij regular deadlifts, omdat ik met platforms de warm up had gedaan. Zo voelde de regular deadlift een stuk easier.

Zo heb ik ook een paar keer gemaxed...is zeer zeker aan te raden...

Voor vladimir...als je max op de high platform 250 is en je regular doel 280.
Opwarmen tot 240 platform dan 260 en 280 regular bv....werkt echt :)
Als je van je platform afstapt lijkt de regular deadlift een rack pull ;)

• #2.346
Vandaag:

Pushpress:
..., 1 x 110kg, F x 125kg, 4 x 100kg

Squats: (parallel)
..., 1 x 220kg PR

Hammer curls:
..., 6 x 50kg, 6 x 50kg, 8 x 40kg

Squats gingen sinds lange tijd weer lekker. 220 was met belt en kniebandjes.

• #2.347
Vandaag:

Boom:
..., 1 x 110kg, 3 x F x 120kg, 4 x 100kg

****, boom gaat voor geen meter de laatste tijd.

Atlas Stones:
tig x 120kg

In de tuin gedaan, dus met de steen zo hoog mogelijk gaan staan.

DB Curls:
8 x 32kg, 10 x 32kg

Abs:
4 x 15 (met green band)

• #2.348
Gisteren:

Frontsquats: (full)
..., 2 x 130kg, 1 x 150kg, 1 x 170kg PR

Bench:
..., 1 x 150kg, 8 x 110kg

Atlas Stone:
120kg op 1m40
120kg op 1m35

steen over een stang tillen (is moeilijker dan een kist bv.) en dan laten vallen op rubberen matten. Helaas viel de steen bij 1m35 stuk op de matten. Waarschijnlijk zat er al een barst in of een zwakke plek. Erg jammer, maar niks aan te doen.

Jammer van je stone man, wel dikke frontsquat :)

• #2.350
Thx!

Gisteren heb ik het stoffelijk overschot van de steen bij elkaar verzameld en een kleine, persoonlijke ceremonie gehouden. Ik ben zeer bedroefd om het feit dat mijn 265 ponder mij zo snel verlaten heeft. Overmorgen vind de uitrit plaats en wordt hij naar zijn laatste rustplaats gebracht. R.I.P.

Thx!

Gisteren heb ik het stoffelijk overschot van de steen bij elkaar verzameld en een kleine, persoonlijke ceremonie gehouden. Ik ben zeer bedroefd om het feit dat mijn 265 ponder mij zo snel verlaten heeft. Overmorgen vind de uitrit plaats en wordt hij naar zijn laatste rustplaats gebracht. R.I.P.

haha :D

Dikke frontsq!

Jammer van je stone.. had je die zelf gemaakt?

Innige deelneming

Haha Ruben toch, ben alleen benieuwd hoe je de vader van de steen gaat inlichten dat zn zoon naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken.... Of heb je al een plan om een vervanger te regelen... En nee! mijne mag je niet lenen, voordat ik dalijk ook moet rouwen om het verlies van 1 van mn kinderen.....:D

R.i.p.

• #2.356
Haha Ruben toch, ben alleen benieuwd hoe je de vader van de steen gaat inlichten dat zn zoon naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken.... Of heb je al een plan om een vervanger te regelen... En nee! mijne mag je niet lenen, voordat ik dalijk ook moet rouwen om het verlies van 1 van mn kinderen.....:D

ik heb de vader gelijk opgebeld toen definitief vast stond dat de 265 ponder niet meer te redden was. Gelukkig reageerde hij heel begripvol, omdat hij weet had van het jarenlange misbruik en mishandeling van het ding. Maar het moest er eens van komen. De grote jongen was al eens eerder opgelapt na een plotselinge, levensgevaarlijke breuk en het was gewoon wachten op de fatale klap...

Dikke frontsq!

Jammer van je stone.. had je die zelf gemaakt?

Steen was geleend. Dus extra pijnlijk.. ;)

Wanneer is de herdenkingsdienst?

• #2.358
Gisteren:

Platform deadlifts:
..., 1 x 230kg, 1 x 250kg PR

platform 8cm hoog.

BB Curls:
..., 13 x 80kg PR

Laatst bewerkt:
doe je ook andere assistance naast curls? Zo nee, waarom niet? Of vermeld je ze gewoon niet?

Terug
Naar boven