Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
goedzo, veel beter

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat zou je nog meer kunnen gebruiken dan met deadliften?at last.. 281kg is mine. Alleen belt en straps gebruikt.

Volgens mij staat dat gewoon nog in zijn handtekening.Netjes. Vanwaar die 1 kilo eigenlijk? Was je oude PR 280?
Volgens mij staat dat gewoon nog in zijn handtekening.
Ow, maar naar mijn weten heeft hij die niet. Kan me vergissen.Netjes. Vanwaar die 1 kilo eigenlijk? Was je oude PR 280?
@Vladi
uh......Suit bijvoorbeeld....
Owja, nu wel.

Wat zou je nog meer kunnen gebruiken dan met deadliften?
Maar net gewicht met die dl.![]()

Netjes. Vanwaar die 1 kilo eigenlijk? Was je oude PR 280?
@Vladi
uh......Suit bijvoorbeeld....

Die ene extra kg heb ik gedaan om andere mensen met 280kg net één streepje voor te zijn. Heel flauw eigenlijk, maar ik vond het zelf wel extra motiverend..![]()
![]()

Die ene extra kg heb ik gedaan om andere mensen met 280kg net één streepje voor te zijn. Heel flauw eigenlijk, maar ik vond het zelf wel extra motiverend..![]()
![]()

haha nette PR kerel
waarom deadlift je eigenlijk met straps? Vind je mixed grip of hook grip niet fijn?
hook grip is vrij comfortabel .. ? je moet je duimen ver genoeg doorduwen en dan zogezegd aantrekken zodat je vel goed om de bar zit. Net zoals met straps, gisteren 3 setjes met 213kg en dat voelde prima aan
Mee eens.. Hookgrip is op den duur ook funest voor je duimen.. Grip trainen kan je ook door idd grippers en farmers en je zou ook bv zo lang mogelijk pronated kunnen liften en als t niet meer lukt je straps te pakken.