Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Vandaag:

Deadlifts:
..., 1 x 190kg, 1 x 220kg, 1 x 240kg (alles vanaf 8cm platform)
(daarna max zonder platform) 1 x 281kg!!!!! muthafocking PR

at last.. 281kg is mine. Alleen belt en straps gebruikt. Lift ging erg explosief van de grond, trok de bar ruim over m'n knieen, toen een fractie van een seconde stil op m'n quads en daarna zonder hitch doorgetrokken tot lockout. Ik durf zelfs te zeggen dat de lift op een PL wedstrijd (qua uitvoering) wellicht 2 witte lichten had gekregen.

Front boxsquats:
..., 3 x 140kg, 3 x 150kg

BB Curls:
..., 10 x 70kg strikt

Netjes. Vanwaar die 1 kilo eigenlijk? Was je oude PR 280?
@Vladi
uh......Suit bijvoorbeeld....

proficiat Ruben, brute PR!!

op naar de magische 300!
:thumbs:

• #2.390
Netjes. Vanwaar die 1 kilo eigenlijk? Was je oude PR 280?
@Vladi
uh......Suit bijvoorbeeld....

Die ene extra kg heb ik gedaan om andere mensen met 280kg net één streepje voor te zijn. Heel flauw eigenlijk, maar ik vond het zelf wel extra motiverend.. :D :P

haha nette PR kerel :thumb:

waarom deadlift je eigenlijk met straps? Vind je mixed grip of hook grip niet fijn?

• #2.394
haha nette PR kerel :thumb:

waarom deadlift je eigenlijk met straps? Vind je mixed grip of hook grip niet fijn?

Thx kerel!

bij 250+ vind ik een mixed grip te veel risico. Ik heb geen zin om onverwachts m´n biceps te scheuren. Met hook grip heb ik geexperimenteerd, maar heb je weleens hookgrip geprobeerd bij 200+ ? Ik wel, en ik ontwrichte bijna m´n duim. Voelde gewoon niet relaxed.

En tja, waarom geen straps. Ik doe geen PL wedstrijden en bij Strongman is het bijna altijd toegestaan. M´n grip train ik wel met farmers of captain of crushers. (deze week nog 20 reps met rechts op de CoC #1)

hook grip is vrij comfortabel .. ? je moet je duimen ver genoeg doorduwen en dan zogezegd aantrekken zodat je vel goed om de bar zit. Net zoals met straps, gisteren 3 setjes met 213kg en dat voelde prima aan

• #2.396
hook grip is vrij comfortabel .. ? je moet je duimen ver genoeg doorduwen en dan zogezegd aantrekken zodat je vel goed om de bar zit. Net zoals met straps, gisteren 3 setjes met 213kg en dat voelde prima aan

213 is natuurlijk nog iets anders dan 280. maargoed, whatever, waarom zou ik hookgrip gebruiken als ik ook straps kan en mag gebruiken.

Mee eens.. Hookgrip is op den duur ook funest voor je duimen.. Grip trainen kan je ook door idd grippers en farmers en je zou ook bv zo lang mogelijk pronated kunnen liften en als t niet meer lukt je straps te pakken.

Wat is nou het verschil tussen protaned en hookgrip? :P

hookgrip klem je je duim in ..... pronated heb je je duim juist erbuiten

Mee eens.. Hookgrip is op den duur ook funest voor je duimen.. Grip trainen kan je ook door idd grippers en farmers en je zou ook bv zo lang mogelijk pronated kunnen liften en als t niet meer lukt je straps te pakken.

Juist!

Denk dat je geen twee witte lichten zou krijgen met je straps, Ruben :P:P

Terug
Naar boven