AndroidHealthClinic

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

huh ? ik heb hem laatst 50 gegeven sta zelfs inde + bij hem .. d

Coole log :), is die niet wat ruw ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.324
Yes, but we like it rough!! :D

Mooi log man, hoe kom je aan die stam. Lijkt mij ook erg tof voor mijn hoemgym.

Haha, echt supervet zo'n houten log!

• #2.327
Mooi log man, hoe kom je aan die stam. Lijkt mij ook erg tof voor mijn hoemgym.

Ik heb de stam via Jules gekregen en die had er 30 euro voor betaald bij de houtzagerij. Daar hebben ze gelijk met een kettingzaag de 2 vierkante blokken eruit gezaagd. Daarna ben ik zelf bij de ijzerhandel een ijzeren pijp van 1m20 en 3mm dik gaan halen. Hier heb ik 2 pijpjes van 23cm en 2 pijpjes van 40cm uit gezaagd. Verder met een houtboor en verlengstuk gaten geboord en de ijzeren pijpjes met een hamer erin geslagen. Zit muurvast en werkt uitstekend. Als je zelf het werkmateriaal al hebt, dan kost het je niet meer dan 40 euro. Super dus!

Haha, echt supervet zo'n houten log!

Yup!

Oke gaaf ik zal eens informeren bij een houtzagerij hier.

• #2.329
Vandaag:

Rackpulls: (5cm boven knie)
..., 2 x 300kg, 3 x 320kg PR
8 x 280kg PR

Bench:
..., 7 x 120kg

gestopt, aanhechting rechterborst voelde erg stijf..

Hammer curls:
12 x 40kg PR (strikt)

• #2.330
Heb trouwens ook een PR in lichaamsgewicht. Weeg nu op nuchtere maag zo´n 106 a 107kg.. :D

varken haha :p ik dacht dat je clean aant eten was :p nee is alleen maar goed sossa :thumbs:

bij 1,79 m ! Mooie PR Ruben ! :)

Gaat lekker Ruben! :cool:

Nice bw idd :D

• #2.335
Thx all..

Even iets anders..

Hoe kan ik in 2 weken tijd zo snel mogelijk een paar kilo afvallen? En serieus graag.

Zelf dacht ik aan het drastisch verminderen van koolhydraten (houdt vocht vast) en je zoutinname beperken. Iemand goede tips?

ik zorg dat ik 2 a 3 liter water pak en 5x per week kwartiertje cardio met een dik vest aan dat je lekker zweet... en een heeeel klein beetje op je vetten letten ( chips endergelijke ).... ben in 2 weken van 103 naar 100 gegaan ruben... en niks aan spiermassa verloren naar mijn weten... zoiezo niet in kracht...

Ik zou zeggen, flushen en minder carbs nemen. Op welke manier je dan je carbs neemt moet je zelf bepalen, je kan natuurlijk kiezen om je carbs alleen te nemen op trainingsdagen, zo trekt er toch redelijk wat vocht weg.
Flushen begin je een week van te voren mee, je begint de 1e dag bijv. met 5l. water dag, 2e dag 5,5l., 7e dag 7,5l. bijv. . Je moet wel nauwkeurig zijn omdat als je lichaam eenmaal gewend is aan meer water 'weg te flushen' en je neemt minder als de dag ervoor dat het dan niet gaat werken.

7.5 liter:-| ik vond 3 al veel :p

• #2.339
thx!!!

• #2.340
Gisteren:

240kg platform deadlift easy
280kg conv. deadlift fail... Kwam tot aan m´n knieschijf. Miste net genoeg snelheid om de bar over mn knieen te trekken, anders was ie wel gelukt. Over 2 weekjes nog eens proberen.. :D

Terug
Naar boven