MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Gaat nog steeds lekker bij jou he?

sterke platform dead :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.303
Thx!

Gaat idd nog steeds lekker. Blijf vooruitgaan in alle lifts, hoewel vrij langzaam, maar dat boeit niet. We moeten het slechts doen met boterhammen, melk, avondeten en af en toe een whey shake. :)

Ben voornamelijk tevreden over m´n deadlift, bench en overhead lifts. Alleen mag m´n squat wel weer omhoog. Ga me de komende tijd ook meer focussen op box squats en front squats.

• #2.304
Vandaag:

PR's:

120kg Pushpress
3 x 1 x 90kg biervat stoten

met wat is je biervat gevuld Ruben?
120kg overhead is niet mis!

• #2.306
  • #2.307
Vandaag: Log training

Loglift:
8 x 56kg
5 x 66kg
5 x 76kg
3 x 86kg
1 x 96kg
1 x 106kg
1 x 110kg

Log benchpress:
8 x 56kg
8 x 76kg
5 x 96kg
2 x 126kg
5 x 110kg

Log curls:
10 x 56kg
8 x 66kg
8 x 80kg
8 x 56kg

heb nu eindelijk een eigen boom. Diameter is 23cm, dus aan de dunne kant, 56kg zwaar en 165cm lang. Jammergenoeg waren de gaten (voor de handvaten) te ruim uitgezaagd, dus aan één kant is bij het plaatsen van het handvat de boom ingescheurd... Heb de boom toch afgemaakt en nog 2 ijzeren pinnen aan de zijkanten bevestigd en tot nu toe is de boom heel gebleven. Maar als het goed is krijg ik binnenkort een betere, dikkere boom en dan wordt het echt leuk.

Hoe heb je het biervat gevuld met zand en vooral hoe heb je het daarna dicht gemaakt, tape ofzo?

• #2.309
houten log?

Biervat was niet van mij, maar van Jules. Weet niet hoe dit het vat heeft dichtgemaakt.

Dop losmaken, kost wel wat kracht want zit meestal muurvast... Daarna met de hand gevuld met zand via de kleine opening, steeds vat laten stuiteren op rubber mat om de zand aan te stampen en met staaf van boven in het gat alles nog steviger aangedrukt... Met zilverzand gedaan omdat dit veel dichter is en makkelijker erin gaat... Tip als je een paar zakken ervan koopt... Snij de zakken open en laat ze aantal dagen drogen want de zand is vochtig in de zak en dan werkt het echt niet fijn.
Aant einde gewoon de dop weer vastschroeven...

• #2.313
Vandaag: boom en assistance

Boom:
..., 3 x 86kg, 2 x 100kg, 1 x 110kg, F x 120kg, 3 x 100kg, 15 x 56kg

Strongman curls:
5 x 60kg, 3 x 80kg, 2 x 100kg, 4 x 100kg

Oly bar extensions:
12 x 40kg, 8 x 50kg

Pics:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toffe boom!

wat zie je er bleekjes uit ruby

• #2.316
het was een indirecte vraag met de bedoeling of je ziek bent jij hoofd

ik ben vandaag 18 geworden dus je mag me niet meer snotneus noem muhahaha

• #2.318
Gefeliciteerd pikkie!

Ik krijg trouwens nog 15 euro van jou snotneus!!!

thnx k*ttie... die heb ik jules laatst gegeven.. dus als je bij hs bent eis je ze maar op... i aint no thief

• #2.320
Jules zei dat je nog een fikse rekening open had staan! Die 15 euro heeft ie daarop in mindering gebracht! ;)

Terug
Naar boven