MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

ahzo .. ja begrijpelijk dan :D

Goed gedaan Ruben, een 160kg stone laden met pijn in je pols is gewoon sterk!
Waarom heb je ook altijd van die maffe ideeen (435kg yoke lockout) !! Haha, heb nu hendig pijn in mn bovenrug!! Haha, ging wel lekker! Altijd fijn om je erbij te hebben met trainen, binnenkort doen we stone runs, ik beloof je dat ik wat stapels pallets er zal neerzetten...
Grtzz zie je snel weer kerel

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.425
Omdat ik te lui ben om schijven uit de sportschool mee te nemen en we dus niet zwaarder konden als 255.... die lockouts waren met 2x 90 kg kerels op de yoke erbij...

lui zwijn dat je bent. Als jij nu je dikke kont wat meer werk had laten verrichten dan had je meer schijven mee kunnen nemen.. :P

• #2.427
Goed gedaan Ruben, een 160kg stone laden met pijn in je pols is gewoon sterk!
Waarom heb je ook altijd van die maffe ideeen (435kg yoke lockout) !! Haha, heb nu hendig pijn in mn bovenrug!! Haha, ging wel lekker! Altijd fijn om je erbij te hebben met trainen, binnenkort doen we stone runs, ik beloof je dat ik wat stapels pallets er zal neerzetten...
Grtzz zie je snel weer kerel

He verdorie. Post ik net iets onvriendelijks over jou en dan post jij weer zoiets aardigs.. Verdomme toch.

:roflol:

Vond het ook supertof weer kerel! Altijd een heerlijk en voldaan gevoel als ik weer naar huis toe rijd! :thumbs:

Nice Ruben blijft sterk en nu eens die stones op een betere hoogte trainen he, moet die Jules maar wat palletjes meenemen;)

• #2.429
ja precies, maar dat zal binnenkort wel mogelijk zijn. 120 heb ik vaker op 1m35 of 1m40 gegooid, alleen 140 of 160... dat zal iets lastiger zijn. Toch klote, als je maar 1m79 bent en geen 1m85 of langer.

• #2.430
Gisteren:

Boom:…, 3 x 86kg, 2 x 100kg, 1 x 110kg

gestopt, last van m´n linkerknie met aanzetten.

Seated DB Press:
12 x 22kg, 5 x 32kg, 5 x 32kg, 10 x 22kg (haha, waardeloos)

Hammer curls:
10 x 22kg, 10 x 35kg, 8 x 40kg (mega strikt)

• #2.431
Vandaag: Pull

Platform deadlifts:
..., 1 x 190kg, 1 x 220kg, 1 x 240kg (easy en vlot)

Conv. deadlift:
1 x 285kg pats boem PR :hedbang:

DB rows:
10 x 35kg, 10 x 45kg, 10 x 60kg

nog wat setjes curls en db extensions, unbelievable pumpzzzzz!!
49cm armomtrek, niceezzzzzz!!!

Gaat lekker met deadlift laatste tijd. De platform pulls werpen hun vruchten af. De 285 kwam langzaam, maar wel vrij easy van de grond en gelukkig had ik genoeg snelheid om de bar over de knieen te trekken. Daarna was het wat worstelen en de lift verdiende dan ook geen schoonheidsprijs but who cares.. 285 is een hoop ijzer en we doen niet aan powerlifting.
Hopelijk gaat die 300 er nog aan voor 2009.

Wat is de omvang als je hem koud meet?

Sterke DL Ruben!

Hell yeah!!! :hedbang:

• #2.434
Thx Jac!

koud 47cm. Nu was ie goed opgepompt en dan scheelt het wel zo'n 2cm. :D

Nice deadlift

Ik haat je

Stevig armpje hoor!

goed bezig kerel !! 285 ! :D

300 komt dichterbij en dichterbij.......

nice gozer nice...!

Terug
Naar boven