Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Proficiat Ruben met je geweldige prestatie's vandaag:thumbs:...die 160kg met de stones of strengh scheelde idd maar een haartje...volgde keer ligt die er beslist op! Bij de loglift had waarschijnlijk ook nog wel meer er in gezeten, maar die 120kg was helaas je laatste beurt.

Je hebt vandaag laten zien dat je met recht tot de top van de strongman in Limburg behoord...je bent 26 lentes jong...ga zo door dan hebben ze ook in de rest van Nederland in de toekomst weer een Limburger om rekening mee te houden!

Stay strong, keep lifting!

Hey maat! Ging weer lekker vandaag he! Tamara heeft echt een brute pic van je met die 160kg steen die je net mist! Zal m je spoedig mailen als ik hem heb.
Was echt een brute strijd en ben echt blij met mn 2de plaats. Zat echt weinig tussen ons en was een lekkere spannende strijd...
Jammer dat Enzo en Jeffrey zich blesseerden! Was voor de rest een super leuke dag! Tot snel kerel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.623
@all: Thanks!

Proficiat Ruben met je geweldige prestatie's vandaag:thumbs:...die 160kg met de stones of strengh scheelde idd maar een haartje...volgde keer ligt die er beslist op! Bij de loglift had waarschijnlijk ook nog wel meer er in gezeten, maar die 120kg was helaas je laatste beurt.

Je hebt vandaag laten zien dat je met recht tot de top van de strongman in Limburg behoord...je bent 26 lentes jong...ga zo door dan hebben ze ook in de rest van Nederland in de toekomst weer een Limburger om rekening mee te houden!

Stay strong, keep lifting!

Thanks kerel! erg sympathiek van je.

Hey maat! Ging weer lekker vandaag he! Tamara heeft echt een brute pic van je met die 160kg steen die je net mist! Zal m je spoedig mailen als ik hem heb.
Was echt een brute strijd en ben echt blij met mn 2de plaats. Zat echt weinig tussen ons en was een lekkere spannende strijd...
Jammer dat Enzo en Jeffrey zich blesseerden! Was voor de rest een super leuke dag! Tot snel kerel!

Thanks kerel. Was idd een erg toffe en spannende wedstrijd! Nogmaals gefeliciteerd met je 2de plek. We mogen ons oprecht de 'sterkste mannen' van Limburg noemen! ;) :D

Relaxed dat er een foto van die 160 stone is gemaakt! Ik zal mn mail regelmatig checken!

netjes man!

nice Ruben!beloofd wat dit jaar!

• #2.626
Netjes gedaan!

Gefeliciteerd met je 3e plaats!! Netjes hoor!:thumb:

Laatst bewerkt:
haha sorry kom er net achter inderdaad foutje.. maar neemt niet weg dat het ook een hele goede prestatie is!

Laatst bewerkt:
  • #2.631
Thx all.

zijn er ook filmpjes gemaakt? ben benieuwd namelijk

Proficiat! Hopelijk gooi je binnen aanzienbare tijd hoge ogen op nationaal niveau!

• #2.634
Gisteren:

Deadlift:
..., 1 x 200kg, 1 x 230kg, 1 x 260kg pffff

260 voelde erg zwaar en moeizaam. Daarom niet zwaarder gegaan.

Bench with logbar:
8 x 80kg, 5 x 100kg, 3 x 110kg

apart gevoel en een stuk zwaarder en lastiger dan een normale bar.

V-handle pulldowns:
8 x 100kg, 8 x 100kg, 8 x 100kg

Machine curls:
3 sets

nog wat foto´s van zondag:

110kg boom
[verwijderd op vraag auteur]

50kg DB press

160kg stone

Laatst bewerkt:
coole pics!

Waar heb je die sleeves vandaan?

• #2.636
nog wat pics

foto van mijn 120kg boom:

50kg dumbbell

Alex, jules en ik:

Zo man Ruben ernorme progressie als ik je stats nu zie en die op pagina 1 van je log! Bovenbenen gewoon met 8cm toegenomen....pooh!

Haha, even bij z'n derde beentje pakken. :D

• #2.639
Gisteren:

Deadlift:
eerst op 3cm platform
..., 1 x 180kg, 1 x 230kg
daarna regular
1 x 260kg vrij vlot en net, F x 290kg epic fail

Bench:
..., 5 x 100kg, 2 x 120kg, 1 x 140kg, 1 x 150kg, F x 165kg close call, 12 x 100kg close grip

Power curls with oly bar:
..., 2 x 80kg, 1 x 100kg, 1 x 110kg PR, F x 120kg, 8 x 80kg, 10 x 60kg

290 deadlift was kansloos, kreeg er amper beweging in. Komende weken effe niet toppen maar triples en doubles doen.

Je doet beetje wat ik deed, veel maxen op deadlift geeft niet veel resultaat behalve teleurstelling héhé :D

Wel brute curls :D

Terug
Naar boven