MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Netjes kerel

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.602
thanks guys!

• #2.603
Nette FullSquat, kan me voorstellen dat je triceps leeg waren bij de Log..

Heb je nog last van je rug of hoe is het uiteindelijk afgelopen, tijd terug had je hier last van.

Groet.

thx! met de rug is het gelukkig goed afgelopen. na wat rust en hersteloefeningen was het al snel weer beter. pas nog 275 gedeadlift zonder problemen.

• #2.604
Als ALs Als, als mijn grootmoeder klootjes had was het mijn grootvader geweest.

• #2.606
:roflol:

• #2.609
15 februari Sterkste Limburger 2009:

1e onderdeel: ISFA Loglift (3 beurten):
1 x 110kg, 1 x 115kg, 1 x 120kg wedstrijd PR

heerlijk. in tijden met trainingen de 120 niet meer gehaald en nu vloog hij met volle overtuiging omhoog. Nice. Gedeelde 2e plek met Jules. Alex Moonen had met 130kg een 1e plaats.

2e onderdeel: Medley:
110kg timbers 20m, 160kg duckwalk 20m, 285kg yoke 20m PR

zwaar en vermoeiend, maar binnen de tijd helemaal kunnen uitlopen. Tijd weet ik niet meer, maar volgens mij had ik hier een 3e plaats. Snelste tijd voor Alex meen ik en Jules 2de.

3e onderdeel: one arm overhead press, 50kg DB 6cm handvat:
9 reps total, PR

Wederom mn eigen record verbroken. Alex met 18 reps 1e plaats, Jules met 10 reps 2de en ik weer 3de plaats.

4e onderdeel: Laadrace:
300kg sledpull 15m, 110kg mijnwagonas + 90kg biervat + 65kg biervat 15m op ca. 1m hoogte laden. PR

Alles gehaald in een tijd van 55,... seconden. Voor mezelf een supersnelle tijd en wederom een pr, maar niet snel genoeg, haha. Alex met een supertijd van ergens in de 40 seconden en Jules een tweede plaats. Maurice Hellenbrand ging ook als een speer met een 3e plaats, dus mijn tijd was helaas maar goed genoeg voor een 4de plaats. Toch tevreden mee, want nog sneller had echt niet gekund.

5de onderdeel: Stones of Strength, hoogte 1m25:
90kg, 100kg, 120kg, 140kg, 160kg failed op 15cm na.

de eerste 4 stenen vlogen erop en ik had me geen rust gegund voor de 160kg, wat ik achteraf misschien wel had moeten doen. Kreeg de 160 steen makkelijk op mn schoot, maar met naar boven komen miste ik de laatste 15cm en ik kreeg hem net niet over die laatste pallet. Het was een geweldig gevecht, maar ik moest het kreng op een begeven moment laten vallen en ik wist dat ik geen energie meer had om het nogmaals te proberen. Jammer, want het scheelde verdomme maar 15cm. Toch een 2de plek, omdat ik de eerste 4 er snel opgooide en Alex Moonen de enige was die ook de 160kg erop kreeg.

Uiteindelijk met het laatste onderdeel toch wat punten terug kunnen winnen van Jules, maar net niet genoeg. Jules was vandaag net dat beetje sneller, sterker, explosiever en hij verdient met alle lof zijn tweede plek. Wel heerlijke wedstrijd, want Jules en ik hebben gestreden als twee wilde leeuwen om die 2de plek! ;) :D

Voor mij dus een 3de plaats, Jules tweede en Alex 1e.

je boom ging idd echt super ruben daar viel me mond van open... de rest heb ik helaas niet meer gezien :( middagje ziekenhuis haha

nice nice :)

• #2.612
Die 160 stone scheelde echt ****ing weinig man, super wedstrijd neergezet Ruben

Klinkt goed allemaal.

Netjes Ruben!

enzo... enkelbanden verrekt heeft nu een hoop verband etc om en mag een week niet lopen.. loopt nu op krukken

en jefrey heeft waarschijnlijk zijn kapsel beschadigd die meot tot vrijdag zo'n mantella om of hoe dat heet.... spijtig allemaal :(

Wtf is er daar allemaal gebeurd?

enzo zijn voet omgezwikt tijdens duckwalk... staat op film... ziet er echt te nasty uit...

en jefrey ( heb ik niet gezien ) maar die schijnt de arm uit de kom geschoten te zijn tijdens 1 arm db press

Kom op met de filmpjes!!!
Btw goede resultaten Ruben

ja ik heb geen filmpjes... ben na 1.5 onderdeel naar het ziekenhuis gegaan dus heb er echt weinig van mee gerkegen

Terug
Naar boven