- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terwijl hij al na de eerste 3 maand 140 had geduwd en inmiddels 12kg zwaarder is geworden?
Ik volg je manier van trainen niet Ruben; je armen staan al een jaar op 45cm, en toch blijf je steevast elke training curls en extensions doen alsof je leven er vanaf hangt - denk je niet dat het eens tijd wordt om die energie in productievere zaken te steken, en daarbij eens echt aan je zwaktes te gaan werken?
- Jij vat het alleen onsympathiek op bro. Ik zou blij wezen met wat anders dan alleen maar "nice gedaan ruben!" "goede curls ruben". Aan de karma berichten te zien wordt mijn kritiek wel op prijs gesteld. Maarja, wie ben ik.-Ja
-?? Heb ik OH presses de laatste tijd vermeden dan?
-Sinds wanneer is het zielig jezelf een strongman nickname te geven? Ik weet niet of je ervan bewust bent, maar ik train de laatste tijd ook op onderdelen en ben ook van plan een wedstrijdje te draaien dit jaar.
-Geloofwaardigheid aan het verliezen? Waarin?
-Als je al maanden bankdrukken niet als prioriteit hebt staan, vind ik een 10 kg gain op m'n oude PR best netjes idd.
Verder weet ik niet wat jij hebt kerel (ongesteld?). Je mag zeker kritiek geven, maar het komt er erg onsympathiek uit imo. Maargoed, misschien is het een cultuurverschil.

Haha, hij wordt al bijna ingehaald door een ecto.
En nee, ik bench geen 150 kg. Ow wacht! Als je geen 150 kg bencht mag je natuurlijk ook geen commentaar geven. Stom van mij![]()
Dan weet je gewoon niet waar je het overhebt kerel, 150 kg is een nette prestatie zeker als je naar zijn BW kijkt, btw hoeveel bench je zelf kerel?

Ja laten we een hoeveel bench jij rel starten!
@Sossa: Volgende trainingen willen we OH presses zien!![]()

Weinig te b**chen dit keer![]()
Nette training! Minder van je knie bro, blijft toch oppassen met dergelijke gewichten denk ik![]()
Blessure aan de knie zou erg zuur zijn nu ja. Push presses gaan bij mij altijd veel beter als ik ze weer wat vaker gedaan heb, dus er zit waarschijnlijk nog wel wat meer in.
Ach ja. Ik probeerde je ook maar een beetje op te fokken, mijn kritiek was terecht maar de manier waarop was een beetje téps. Je had over die oh press eigenlijk wel gelijk hoor. Voor mijn bw moet die zeker hoger. Liefst naar de 120 kg!

Ach ja. Ik probeerde je ook maar een beetje op te fokken, mijn kritiek was terecht maar de manier waarop was een beetje té![]()
Je doet je best en hebt er lol in. Daar gaat het toch om![]()
Leuke pushpress maar je hoort niet te pushpressen tot je 1x100 strict doet.