Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

En nu weer trainen! ;)

Terwijl hij al na de eerste 3 maand 140 had geduwd en inmiddels 12kg zwaarder is geworden?

Ik volg je manier van trainen niet Ruben; je armen staan al een jaar op 45cm, en toch blijf je steevast elke training curls en extensions doen alsof je leven er vanaf hangt - denk je niet dat het eens tijd wordt om die energie in productievere zaken te steken, en daarbij eens echt aan je zwaktes te gaan werken?

Haha "Hendrikjagersma" is ook niet vies van een setje curlen op z'n tijd.

-Ja
-?? Heb ik OH presses de laatste tijd vermeden dan?
-Sinds wanneer is het zielig jezelf een strongman nickname te geven? Ik weet niet of je ervan bewust bent, maar ik train de laatste tijd ook op onderdelen en ben ook van plan een wedstrijdje te draaien dit jaar.
-Geloofwaardigheid aan het verliezen? Waarin?
-Als je al maanden bankdrukken niet als prioriteit hebt staan, vind ik een 10 kg gain op m'n oude PR best netjes idd.

Verder weet ik niet wat jij hebt kerel (ongesteld?). Je mag zeker kritiek geven, maar het komt er erg onsympathiek uit imo. Maargoed, misschien is het een cultuurverschil.
- Jij vat het alleen onsympathiek op bro. Ik zou blij wezen met wat anders dan alleen maar "nice gedaan ruben!" "goede curls ruben". Aan de karma berichten te zien wordt mijn kritiek wel op prijs gesteld. Maarja, wie ben ik.
- Wat is er zo zielig aan om in iemands oude log wat dingen op te zoeken trouwens? Om daar maar even op terug te komen. Ik had andere trainingen verwacht van een "strongman".
- Misschien is vermijden een verkeerd woord, maar je weet dat het een zwakke oefening is en je geeft aan dat je je vooral richt op OH werk (en squats/deads) in je startpost. Is 1 keer in de 2 weken een paar setjes mp's dan niet veel te weinig?
- Prima dat je 10 kg gained op je bp. Maar zeg dan niet dat het heel moeilijk is om nog vooruit te gaan met de loads die jij hanteert.

Maarja, je moet het zelf weten natuurlijk. Mijn kritiek was zeer terecht en ik probeer je ook zeker niet onder uit te halen, wat je volgens mij wel denkt. Doe waar jij gelukkig van denkt te worden.

Is dit een trainingslog van een vrouw ofzo...damn stel ongestelde mutsen hiero.
Lekker boeiuh hoe snel iemand vooruit gaat...met roids had Ruben wellicht al 200kg gebenched en 50cm armen gehad en 140kg gepp-ed...
Daarintegen moet jij Ruben er niet over vallen dat mensen je log terug lezen, want daar hou je toch een openbaar log voor bij, zodat jij niet alleen jij maar ook andere terug kunnen bladeren en hun (al dan niet ongenuanceerd) kritiek geven. Je kan dan 2 dingen doen of de confrontatie aangaan (zoals nu imo hopeloos en nutteloos) of het gewoon los laten gaan en hun het tegendeel bewijzen :)

Trainse en thumbs up

Haha, hij wordt al bijna ingehaald door een ecto.

En nee, ik bench geen 150 kg. Ow wacht! Als je geen 150 kg bencht mag je natuurlijk ook geen commentaar geven. Stom van mij :tomato:

Dan weet je gewoon niet waar je het overhebt kerel, 150 kg is een nette prestatie zeker als je naar zijn BW kijkt, btw hoeveel bench je zelf kerel?

Dan weet je gewoon niet waar je het overhebt kerel, 150 kg is een nette prestatie zeker als je naar zijn BW kijkt, btw hoeveel bench je zelf kerel?

Ja laten we een hoeveel bench jij rel starten! :rolleyes:

@Sossa: Volgende trainingen willen we OH presses zien! :D

• Topic Starter Topic Starter
maar maar, wat een replies allemaal. Slechts door het posten van één training..

Goed, genoeg geouwehoerd.

ruben niks van aan trekken:P
je doet t goed man!!:D

Ja laten we een hoeveel bench jij rel starten! :rolleyes:

@Sossa: Volgende trainingen willen we OH presses zien! :D

idd waarom niet, er valt enkel te oordelen over dergerlijke weights als je er zelf bent geweest. Anders kan je beter ophouden met kritiek te geven en ens serieus nadenken waarom je zelf nog niet zo ver staat.

realiseerde me net pas dat ik nu +500 lbs deadlift!! :)

Deadlift: 230 kg > 506 lbs
Bench: 150 kg > 330 lbs
Squat: 180 kg > 396 lbs

squat blijft mager, dus die moet de komende tijd echt hoger. Minstens +200 kg. En OH press of course.. :o

ik heb al JAREN geen gains meer op Bench..... :(

SO MF WHAT ?

Je doet het goed hoor Ruben :)

31-05-07:

was vrij moe vandaag, maar heb me toch maar naar de gym gesleept en dat was een goed idee..

Squat:
12 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 140 kg
1 x 160 kg (rechterknie voelt zwak)
1 x 170 kg
1 x 185 kg PR

Had bij de 185 het gevoel echt tot m'n max te zitten en vanwege het feit dat m'n rechterknie niet echt relaxed aanvoelde (had geen kniebanden tot m'n beschikking) heb ik de 190 niet geprobeerd.

Pushpress:
1 x 5 x 60 kg (strikt)
1 x 2 x 80 kg (easy)
1 x 2 x 90 kg PR (vlot)
2 x 1 x 95 kg PR (eerste keer niet zo'n nette uitvoering, 2de keer netjes)
0 x 100 kg (damn)
1 x 100 kg!!! PR :)

Nice!! Eindelijk weer wat vooruitgang in m'n OH press. Na me opgefokt te hebben en mezelf zeggen dat 100 kg een p*ssy weight is vloog de bar de lucht in. Moet eerlijk zeggen dat het een erg nette uitvoering was. Vlot omhoog, voeten op schouderbreedte naast elkaar en boven 2 seconden locked. Puur een kwestie van techniek; op het juiste moment een hupje maken en uitstoten.

Leg Extensions:
3 x 8

Pullups:
10 x bw
8 x bw

Lat Pulldowns:
8 x 100 kg (full stack)
6 x 100 kg (wat een bagger oefening)

Hammer Curls:
5 x 32 kg
5 x 36 kg
5 x 40 kg PR

Cable Extensions:
3 x 10

-Zo, weer een lekkere training en weer wat PR's. Helaas blijft m'n squat en OH press verre beneden peil, dus hier moet echt stevig aan gewerkt worden. Probeer squat 2x per week te gaan doen, 1x heavy en 1x volume. OH press moet zowiezo 2x per week.
Vertrouw het alleen niet met die rechterknie. Ik ben de laatste tijd qua gewicht flink gegained en de PR's schieten ook de lucht in. Beetje oppassen voor een toekomstige blessure.. :o

Weinig te b**chen dit keer :D

Nette training! Minder van je knie bro, blijft toch oppassen met dergelijke gewichten denk ik :o PP ligt idd aan je timing/techniek, maar die 100 heb je iig ;)

Blessure aan de knie zou erg zuur zijn nu ja. Push presses gaan bij mij altijd veel beter als ik ze weer wat vaker gedaan heb, dus er zit waarschijnlijk nog wel wat meer in.

Weinig te b**chen dit keer :D

Nette training! Minder van je knie bro, blijft toch oppassen met dergelijke gewichten denk ik :o

Thanks bro. Ja, moet die knie idd effe in de gaten houden.

ps. Je had over die oh press eigenlijk wel gelijk hoor. Voor mijn bw moet die zeker hoger. Liefst naar de 120 kg!

Blessure aan de knie zou erg zuur zijn nu ja. Push presses gaan bij mij altijd veel beter als ik ze weer wat vaker gedaan heb, dus er zit waarschijnlijk nog wel wat meer in.

Ja, ben ook echt niet van plan om een blessure op te lopen. Dus effe kijken hoe het de volgende keer gaat met squatten. Heb ik er last van, dan gewoon een tijdje op volume squatten.

Had ook het gevoel dat er in PP meer in zat. Blijft toch ook een kwestie van de juiste techniek en legdrive.

ps. Je had over die oh press eigenlijk wel gelijk hoor. Voor mijn bw moet die zeker hoger. Liefst naar de 120 kg!
Ach ja. Ik probeerde je ook maar een beetje op te fokken, mijn kritiek was terecht maar de manier waarop was een beetje té :D

Je doet je best en hebt er lol in. Daar gaat het toch om ;)

Leuke pushpress maar je hoort niet te pushpressen tot je 1x100 strict doet ;).

Mooie PR's en hou die knie in de gaten!

Terug
Naar boven