wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke pushpress maar je hoort niet te pushpressen tot je 1x100 strict doet.

31-05-07:
was vrij moe vandaag, maar heb me toch maar naar de gym gesleept en dat was een goed idee..
Squat:
12 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 140 kg
1 x 160 kg (rechterknie voelt zwak)
1 x 170 kg
1 x 185 kg PR
Had bij de 185 het gevoel echt tot m'n max te zitten en vanwege het feit dat m'n rechterknie niet echt relaxed aanvoelde (had geen kniebanden tot m'n beschikking) heb ik de 190 niet geprobeerd.
Pushpress:
1 x 5 x 60 kg (strikt)
1 x 2 x 80 kg (easy)
1 x 2 x 90 kg PR (vlot)
2 x 1 x 95 kg PR (eerste keer niet zo'n nette uitvoering, 2de keer netjes)
0 x 100 kg (damn)
1 x 100 kg!!! PR
Nice!! Eindelijk weer wat vooruitgang in m'n OH press. Na me opgefokt te hebben en mezelf zeggen dat 100 kg een p*ssy weight is vloog de bar de lucht in. Moet eerlijk zeggen dat het een erg nette uitvoering was. Vlot omhoog, voeten op schouderbreedte naast elkaar en boven 2 seconden locked. Puur een kwestie van techniek; op het juiste moment een hupje maken en uitstoten.
Leg Extensions:
3 x 8
Pullups:
10 x bw
8 x bw
Lat Pulldowns:
8 x 100 kg (full stack)
6 x 100 kg (wat een bagger oefening)
Hammer Curls:
5 x 32 kg
5 x 36 kg
5 x 40 kg PR
Cable Extensions:
3 x 10
-Zo, weer een lekkere training en weer wat PR's. Helaas blijft m'n squat en OH press verre beneden peil, dus hier moet echt stevig aan gewerkt worden. Probeer squat 2x per week te gaan doen, 1x heavy en 1x volume. OH press moet zowiezo 2x per week.
Vertrouw het alleen niet met die rechterknie. Ik ben de laatste tijd qua gewicht flink gegained en de PR's schieten ook de lucht in. Beetje oppassen voor een toekomstige blessure..![]()
Nouja, er is nog niks echt mis, maar met squatten laatst begon m'n rechterknie bij 160 kg gammel/zwak aan te voelen.
Was niet echt sprake van pijn, maar het gevoel alsof er een pees over m'n knie niet helemaal op z'n plek zat. Precies naast de knieschijf aan de binnenkant, waar je een soort holte voelt.
Ik squat trouwens low-bar, medium stance, onder parallel, voeten en knieen iets naar buiten wijzend.