- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Happen? Ik geef gewoon een feit, geen persoonlijke mening. Btw, ik train al meer dan een jaar niet meer én ik ben geen ecto. Ik doelde op iemand anders bro. Haha, aangevallen voel ik me zeker niet en ik snap precies wat je bedoelt met de vergelijking van 70-90 en 130-150. Neemt niet weg dat hij al veel eerder 150 had kunnen drukken. Ik weet niet wie je nu in de maling denkt te nemen, maar mij iig nietZie hem happen!
Ik geef gewoon een feit, geen persoonlijke mening over wie dan ook.
Wat je daar mee doet moet je zelf weten, maar je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, haha.
Met die 70-90 kg doel ik niet op jouw bench, ter verduidelijking. Het gaat om 2 situaties.
Monster interpretatie skillz 
Prophet heeft wel degelijk gelijk, ik bench 30 kg minder dan Ruben, maar mijn MP ligt gelijk (of zelfs wat hoger).
Mp moet echt veel beter.
Wel buff bench en DL pr.
boudewijn zei:Mijn overhead press is om te janken, maar dat is niet erg. Uiteindelijk draait het toch allemaal om curls en partial bench.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Na wat snuffelen in zijn oude log kwam ik dit tegen:
20 kg in anderhalf jaar. Werd tijd ook dat hij 150 ging drukken.
Wat een bullshit, dus een gain van 20kg!!! op je bench in anderhalf jaar, op deze gewichten stelt in jouw ogen niet veel voor......
Zielig hoor zo'n comments.....
Hij bencht eerst 145 kg, dat al een pr is. Daarna ook nog even 150 kg. Als het zo moeilijk is om nog vooruit te gaan met deze monster gewichten, waarom maakt hij dan ineens 10 kg progressie op zijn vorige pr (ik ga er even vanuit dat zijn vorige pr op 140 kg lag)?Wat een bullshit, dus een gain van 20kg!!! op je bench in anderhalf jaar, op deze gewichten stelt in jouw ogen niet veel voor......
Zielig hoor zo'n comments.....
Hij bencht eerst 145 kg, dat al een pr is. Daarna ook nog even 150 kg. Als het zo moeilijk is om nog vooruit te gaan met deze monster gewichten, waarom maakt hij dan ineens 10 kg progressie op zijn vorige pr (ik ga er even vanuit dat zijn vorige pr op 140 kg lag)?
Wat is er trouwens zielig aan kritiek? Daarom zet hij hier een log neer toch? Ik neem niet aan dat het is om hier alleen maar complimentjes te vangen en gezellige theekransjes te houden met de rest van dbb.
Ach ja. Die post opzoeken was een paar minuten werk. Zou jij ook is moeten doen.@Prophet: Je hebt idd gelijk dat m'n OH press achterligt en ik werk eraan. Maar wat ben jij eigenlijk zielig bezig om m'n log door te neuzen naar posts van 1,5 jaar terug. Mag best hoor, maar heb je niks beters te doen?
Ow man. Wat ben jij je geloofwaardigheid aan het verliezen. Met die monstergewichten 20 kg extra drukken in anderhalf jaar is redelijk netjes, zeg jij. Maar je hebt al maanden niet echt meer serieus gebenched en nu voeg je ineens 10 kg toe aan je PR? Is het nou wel of geen goede prestatie als jij na maanden niet serieus gebenched te hebben 10 kg kan toevoegen aan een PR?Verder is een 20 kg gain op 1,5 jaar tijd voor een natural die al vrij lang traint redelijk netjes dacht ik zo.. Zowiezo gaat het meestal wat langzamer bij zulke loads. En daarbij komt dat ik al maanden niet meer echt serieus heb gebenched.

Terwijl hij al na de eerste 3 maand 140 had geduwd en inmiddels 12kg zwaarder is geworden?
Ach ja. Die post opzoeken was een paar minuten werk. Zou jij ook is moeten doen.Besef je eigenlijk wel dat je meer kg's kunt curlen dan oh kunt pressen? Je zegt al zolang dat je OH zwak is. Maar telkens vermijd je die oefening weer. Met als resultaat: + 0 kg in anderhalf jaar tijd. Dan noem je mij zielig, maar jij bent hier degene die dan "strongman" onder zijn nickname heeft staan
Ow man. Wat ben jij je geloofwaardigheid aan het verliezen. Met die monstergewichten 20 kg extra drukken in anderhalf jaar is redelijk netjes, zeg jij. Maar je hebt al maanden niet echt meer serieus gebenched en nu voeg je ineens 10 kg toe aan je PR? Is het nou wel of geen goede prestatie als jij na maanden niet serieus gebenched te hebben 10 kg kan toevoegen aan een PR?
Ik snap prophet's kritiek wel hoor, je geeft zelf aan al maanden niet echt serieus gebencht te hebben, dus je kunt wel stellen dat er meer in had gezeten. Je oh presses zijn daarmee ook al een tijdje hetzelfde gebleven, dus wellicht laat je daar ook kg's voor je bench liggen.
Desalniettemin een hele sterke pr, maar je moet toch wel tegen wat kritiek kunnen man...
Terwijl hij al na de eerste 3 maand 140 had geduwd en inmiddels 12kg zwaarder is geworden?
Ik volg je manier van trainen niet Ruben; je armen staan al een jaar op 45cm, en toch blijf je steevast elke training curls en extensions doen alsof je leven er vanaf hangt - denk je niet dat het eens tijd wordt om die energie in productievere zaken te steken, en daarbij eens echt aan je zwaktes te gaan werken?