AndroidHealthClinic

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

vette PR op deadlift !!! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Mooi pr ruben.

Met die strongman van 80-85 kg, bedoelde ik verder niets. Alleen dat waar ik train al die knakkers bijna minimaal 135 kg zijn.

gr!

Net PR kerel!

Zouden power clean niks voor je zijn om je speed te verhogen in het eerste deel van je deadlift (waar je sticking point ook zit)?

Mooi pr ruben.

Met die strongman van 80-85 kg, bedoelde ik verder niets. Alleen dat waar ik train al die knakkers bijna minimaal 135 kg zijn.

gr!

die jongen die 80 kg weegt is ook geen strongman. Hij deed gewoon bij onze groep mee. Verder hoef je imo niet perse +120 kg te wegen om een goede strongman te zijn. Kijk eens naar Hsaini met 105 kg, die draait toch aardig mee. Maargoed, extra gewicht is natuurlijk handig voor veel onderdelen.

Thx verder bro!

Mooi pr ruben.

gr!

Net PR kerel!

Zouden power clean niks voor je zijn om je speed te verhogen in het eerste deel van je deadlift (waar je sticking point ook zit)?

De eerste 30 cm vanaf de grond ben ik juist vrij sterk en explosief, daarna blijf ik hangen zeg maar. Net onder m'n knieen. Denk dat het probleem vooral in zwakkere heupen zit.

Hsaini is idd een beest, echt super dat ik dus wel eens met hem mee kan trainen, echt een topper voor je motivatie.

Hsaini is idd een beest, echt super dat ik dus wel eens met hem mee kan trainen, echt een topper voor je motivatie.

Kan ik me voorstellen kerel!! Super dat je de eer mag hebben om met zulke beesten (Fouad, Jimmy) mee mag trainen!!

28-05-07:

Bankdrukken:
12 x 60 kg
5 x 80 kg
5 x 100 kg
3 x 120 kg
1 x 135 kg

hmm, voelde me sterk genoeg voor een max PR..
1 x 145 kg PR

1 x 150 kg !!! PR :)

Had de spotter opgedragen om alleen in te grijpen als de bar weer omlaag ging. Hij hield z'n vingers erbij, maar zwoor dat hij niks mee geholpen heeft. Dan moet ik hem maar geloven..

MP:
5 x 5 x 60 kg
1 x 3 x 70 kg
1 x 2 x 70 kg

Cable Rows:
3 x 8 x fullstack

Floor Extensions:
3 x 10 x 50 kg

Barbell Curls:
10 x 40 kg
6 x 60 kg
5 x 70 kg pr?
2 x 80 kg PR

ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar de PR's schieten de lucht in. Misschien komt het omdat ik met een BW van ongeveer 100 kg wat sterker ben.. I don't know..

Gaat goed kerel!

Netjes bezig.. impressive BP.

28-05-07:
MP:
5 x 5 x 60 kg
1 x 3 x 70 kg
1 x 2 x 70 kg

ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar de PR's schieten de lucht in. Misschien komt het omdat ik met een BW van ongeveer 100 kg wat sterker ben.. I don't know..
:rolleyes:

Sorry voor de kritiek in dit gezellige topic trouwens. Ik probeer je niet te veel af te kraken hoor. Je hebt tenslotte weer een PR op je curls gemaakt :thumbs:

Laatst bewerkt:
Dat is een degelijke BP!

20kg heb je het over, Prophet.

Er zit natuurlijk een behoorlijk verschil tussen 70-90kg en het verschil in een 1rm met 130 of 150kg.

nice bench ruben, ga zo door!

@prophet, gast bench je zelf meer dan 150kg?

Vandaag, 6 nov. 05

Behind the neck barbell presses:

15x20 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x55 kg
5x50 kg
5x50 kg

Let ook op de comments van die training:
Heb nog een beetje geexperimenteerd met de hoeveelheid gewicht, maar ik denk dat ik de volgende UB voor sommige oefening. met 5 kg kan verhogen.

De PR's komen doordat ik nog niet eerder die hoeveelheid gewicht had gebruikt. Dus miss was ik daar wel eerder voor in staat.

Verder heb ik niet tot failure getraind, uitgezonderd een paar setjes..:D

6 november 2005:
Behind the neck bb press: 5x60 kg

28 mei 2007:
MP: 5x60 kg

Laat het effe duidelijk zijn dat mijn doelen dus absoluut niks meer met 'boldy bilding' te maken hebben. Het hele idee achter die sport is in mijn opzicht totaal oninteressant. Mijn doel is om m'n trainingen voornamelijk te richten op deadlifts, squats en OH presses, opgevuld met assistance oefeningen. Hierbij is het gainen in spiermassa natuurlijk mooi meegenomen. Verder probeer ik regelmatig op Strongman-onderdelen te trainen, zodat ik deze ook beter onder de knie krijg.

En dan mag ik niet komen b**chen? :roflol:

20kg heb je het over, Prophet.

Er zit natuurlijk een behoorlijk verschil tussen 70-90kg en het verschil in een 1rm met 130 of 150kg.
Haha, hij wordt al bijna ingehaald door een ecto.

En nee, ik bench geen 150 kg. Ow wacht! Als je geen 150 kg bencht mag je natuurlijk ook geen commentaar geven. Stom van mij :tomato:

Laatst bewerkt:
Prophet heeft wel degelijk gelijk, ik bench 30 kg minder dan Ruben, maar mijn MP ligt gelijk (of zelfs wat hoger).

Mp moet echt veel beter.

Wel buff bench en DL pr.

Terug
Naar boven