- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker prretje! gefeliciteerd... kan je helaas geen karma geven
Super deadlift maat!!
Heel erg nice!
Moet ik volgende week ook maar weer eens proberen, deadlift maxen, heb mn onderrug een tijdje rust gegund, heb er veel zin in, ga voor de 200....
Mooi pr ruben.
Met die strongman van 80-85 kg, bedoelde ik verder niets. Alleen dat waar ik train al die knakkers bijna minimaal 135 kg zijn.
gr!
Mooi pr ruben.
Met die strongman van 80-85 kg, bedoelde ik verder niets. Alleen dat waar ik train al die knakkers bijna minimaal 135 kg zijn.
gr!
Net PR kerel!
Zouden power clean niks voor je zijn om je speed te verhogen in het eerste deel van je deadlift (waar je sticking point ook zit)?
Hsaini is idd een beest, echt super dat ik dus wel eens met hem mee kan trainen, echt een topper voor je motivatie.

28-05-07:
MP:
5 x 5 x 60 kg
1 x 3 x 70 kg
1 x 2 x 70 kg
ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar de PR's schieten de lucht in. Misschien komt het omdat ik met een BW van ongeveer 100 kg wat sterker ben.. I don't know..

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Na wat snuffelen in zijn oude log kwam ik dit tegen:
20 kg in anderhalf jaar. Werd tijd ook dat hij 150 ging drukken.Vandaag, 7 December 2005
Bench press:
15x30 kg (warm up)
8x60 kg (warm up)
3x114 kg
3x114 kg
3x114 kg (easy..)
1x125 kg (pr)
1x130 kg (pr) Whoehoeee!!!
12x90 kg (pr)
Vandaag, 6 nov. 05
Behind the neck barbell presses:
15x20 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x55 kg
5x50 kg
5x50 kg
Heb nog een beetje geexperimenteerd met de hoeveelheid gewicht, maar ik denk dat ik de volgende UB voor sommige oefening. met 5 kg kan verhogen.
De PR's komen doordat ik nog niet eerder die hoeveelheid gewicht had gebruikt. Dus miss was ik daar wel eerder voor in staat.
Verder heb ik niet tot failure getraind, uitgezonderd een paar setjes..![]()
Laat het effe duidelijk zijn dat mijn doelen dus absoluut niks meer met 'boldy bilding' te maken hebben. Het hele idee achter die sport is in mijn opzicht totaal oninteressant. Mijn doel is om m'n trainingen voornamelijk te richten op deadlifts, squats en OH presses, opgevuld met assistance oefeningen. Hierbij is het gainen in spiermassa natuurlijk mooi meegenomen. Verder probeer ik regelmatig op Strongman-onderdelen te trainen, zodat ik deze ook beter onder de knie krijg.

Haha, hij wordt al bijna ingehaald door een ecto.20kg heb je het over, Prophet.
Er zit natuurlijk een behoorlijk verschil tussen 70-90kg en het verschil in een 1rm met 130 of 150kg.