AndroidHealthClinic

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Kicken he, zoveel gewicht aan je poten hebben hangen.
Squats gaan lekker zo te zien.

Doe je idd nog onderdelen trainen, wel nuttig als je een B gaat doen.
Mischien kunnen we binnenkort eens een Zuid Limburgse centrale training houden bij Jules, boomstam, biervat, band, husafeld stone en farmers zijn beschikbaar. (stone en farmers heb ik in bezit nu, stone moet ik nog wegen, is ca 130kg)

• Topic Starter Topic Starter
Kicken he, zoveel gewicht aan je poten hebben hangen.
Squats gaan lekker zo te zien.

Doe je idd nog onderdelen trainen, wel nuttig als je een B gaat doen.
Mischien kunnen we binnenkort eens een Zuid Limburgse centrale training houden bij Jules, boomstam, biervat, band, husafeld stone en farmers zijn beschikbaar. (stone en farmers heb ik in bezit nu, stone moet ik nog wegen, is ca 130kg)

Lijkt me zeker weten supergaaf!! We kunnen binnenkort idd een keer afspreken. Voor mij is doordeweeks 's avonds een mogelijkheid, of op zaterdagmorgen/middag.

Wel relaxed dat jij een husafeld stone en farmers hebt. Kunnen we idd wat meer doen. ;)

Komende dinsdag is Jules weer terug, dan proberen we wat af te spreken.
Moeten namelijk even met mijn diensten rekening houden, dus ik ben wel de beperkende factor.

Komende dinsdag is Jules weer terug, dan proberen we wat af te spreken.
Moeten namelijk even met mijn diensten rekening houden, dus ik ben wel de beperkende factor.

No problem. Komt wel goed. We kunnen idd bij Jules op zijn parkeerplaats trainen. Heb je zowiezo genoeg plaats. Vrachtwagentrekken moeten we ook eens een keertje doen, heb ik zelf ook nog nooit gedaan.

pfoe wel heftig hoor ! zware (full) squats en rackpulls op 1 dag.. dat zou mijn onderrug niet veel goeds doen :P

sterke gewichten :thumb:

Vandaag:

Fullsquats (als warmup):
1 x 20 x bar
1 x 10 x 60 kg
1 x 5 x 100 kg

Pushpress:
1 x 5 x 60 kg (strikt)
1 x 3 x 80 kg
1 x 1 x 90 kg
F x 105 kg (:mad:)
1 x 1 x 100 kg

de 105 was vandaag net iets te zwaar.

Bench:
1 x 10 x 60 kg
1 x 5 x 80 kg
1 x 5 x 100 kg
5 x 3 x 120 kg (easy)

BB Rows:
1 x 10 x 60 kg
1 x 5 x 100 kg
3 x 5 x 120 kg PR

Machine Flyes:
3 x 15 x ??

DB Curls:
1 x 8 x 24 kg
1 x 6 x 28 kg
1 x 6 x 32 kg

Cable Extensions:
4 sets

Rope Curls:
2 sets

Pushdowns:
2 sets

gym was een sauna vandaag. Geen airco, 1 ventilator en schuin glazen dak..:rolleyes:
Ondanks de liters zweet, toch een lekkere workout.

Jammer van die PP maar het is ook veel te benauwd voor een echt goede training. Wel sterke rows!

Mooi row pr!
Je hebt wel kunnen roeien door je eigen zweet.

Bij Jules is gelukkig airco, maar desondanks stonden op alle poriën dikke druppels vandaag.

Jammer van die PP maar het is ook veel te benauwd voor een echt goede training. Wel sterke rows!

Thanks!

Mooi row pr!
Je hebt wel kunnen roeien door je eigen zweet.

Bij Jules is gelukkig airco, maar desondanks stonden op alle poriën dikke druppels vandaag.

Thanks! Bij Jules is het idd een stuk relaxter. Tenminste goede afzuiging en airco. Op mijn sportschool is zelfs geen circulatie, kun je nagaan.

Vandaag: Strongman training

Was weer een tijdje geleden, m'n laatste onderdelentraining, dus werd tijd!

Deadlifts: (als opwarmertje)
8 x 60 kg
5 x 100 kg
5 x 140 kg
3 x 180 kg
1 x 200 kg
1 x 220 kg erg vlot, dus besloten om te maxen..
1 x 240 kg pats, die is binnen!!! PR :cool:

Loglifts:
8 x 50 kg
5 x 60 kg
3 x 70 kg
2 x 80 kg
1 x 90 kg
1 x 100 kg nice, weer een PR :)
F x 105 kg 2de poging weer een fail. Techniek kwestie
10 x 70 kg clean and press, binnen 60 sec.

Timber walks:
80 kg, 75m PR hijg, puf..

Stones: (hoogte 1m05)
1 x 105 kg vlot
1 x 120 kg prima
F x 150 kg kreeg m 20 cm van de grond
F x 150 kg dit keer kreeg ik m op m'n bovenbenen gelegd, maar kreeg ik m niet op de verhoging gelegd.
1 x 105 kg super vlot

Daarna nog een riviersteen van circa 150 kg proberen te liften. Damn, dat is echt zieke shit. Zowiezo is zo'n ding ontzettend onstabiel en lastig vast te pakken. Kreeg m ook weer op m'n bovenbenen gelegd, maar kreeg m niet volledig uitgestrekt.. Kwestie van meer spelen met de steentjes, dan gaat die 150 er ook binnenkort op! :D

Heerlijke training weer en omdat we met maar 4 man totaal waren, konden we wat meer doen. Onderarmen zijn wel helemaal beurs van de hars. Achja, een kleine prijs die je ervoor betaalt..

Klasse man die PR op de DL. Ziet er uit als een lekkere training.

idd vette PR op deadlift, de rest feitelijk ook ... :D

De volgende keer niet maxen op de deads en je gooit dat 150 kilo steentje er ook nog wel op :thumbs:

Opwarmertje noemt 'ie dat... Lekkere training man!

Lekkere trainingen! Maareh een strikte PP, hoe zie jij dat? Valt niet veel te cheaten bij een explosieve oefening toch? Ik zou bij powercleans ook niet weten hoe ik moet cheaten.

Hij bedoelt natuurlijk dat dat stricte presses zijn nose.. als een soort van warming-up.

Gaat goed kerel!

sterk! mooie pr op de dl!!

Mooi DL pr!
Ook leuke strongmantraining.
Mischien ben ik er over 3 weken ook bij, ik moet daarna wel op nachtdienst, dus dat zou me kunnen bezuren erna (heb al eens farmers getraind vlak voor een nachtdienst, hell!)
Kijken wat Jules doet.
In elk geval kunnen we ook bij Jules trainen, had hem al een paar data gegeven dat ik kan, hij spreekt dan met jou af.

240 bench? damn nog ff en je haalt kale in ;)

Terug
Naar boven