Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
@All: Thanks!!

De volgende keer niet maxen op de deads en je gooit dat 150 kilo steentje er ook nog wel op :thumbs:

stones als laatste onderdeel en maxen op deads betekent idd een hoop krachtverlies. Denk dat ik dat 150 kg bolletje er anders wel had opgelegd. Maarja, in een wedstrijd heb je meestal de stones ook als laatste onderdeel..;)

Lekkere trainingen! Maareh een strikte PP, hoe zie jij dat? Valt niet veel te cheaten bij een explosieve oefening toch? Ik zou bij powercleans ook niet weten hoe ik moet cheaten.

Strikte PP is idd gewoon een strikte MP, als warming up.

Mooi DL pr!
Ook leuke strongmantraining.
Mischien ben ik er over 3 weken ook bij, ik moet daarna wel op nachtdienst, dus dat zou me kunnen bezuren erna (heb al eens farmers getraind vlak voor een nachtdienst, hell!)
Kijken wat Jules doet.
In elk geval kunnen we ook bij Jules trainen, had hem al een paar data gegeven dat ik kan, hij spreekt dan met jou af.

Thx, ik hoor het wel! :thumbs:

Thanks kerel!

Vandaag:

Front Squats:
10 x bar
8 x 60 kg
3 x 100 kg
3 x 110 kg
2 x 120 kg pr?
2 x 130 kg PR

de 130 kg ging erg goed. Helemaal full of course. Denk dat 140 er ook wel inzit.

Seated DB Press:
10 x 22 kg
5 x 28 kg
5 x 32 kg
3 x 36 kg PR
8 x 30 kg PR

Seated MP lockouts:
5 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 120 kg pr?
3 x 120 kg
5 x 100 kg

Incline Bench:
10 x 60 kg
8 x 80 kg
5 x 100 kg
5 x 100 kg

Pushdowns:
3 x 12

Training ging wel lekker. Voelde hier en daar nog wat stijf van de training van afgelopen donderdag. Denk dat ik eens ga experimenteren met een push/pull schema. Maandag push, woensdag rehab/recovery, vrijdag pull.

goed getraint ! mooie PRs ook :)

thanks!

lekkere training hoor! feli met de pr's!

Vandaag: Pull

Deadlifts:
8 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 140 kg
8 x 170 kg PR

Stiff legged Deadlifts:
5 x 100 kg
3 x 3 x 140 kg

Rack Pulls (boven kniehoogte):
3 x 140 kg
2 x 180 kg
2 x 220 kg
1 x 260 kg
F x 300 kg (echt heavy)
F x 300 kg (dit keer kreeg ik m 2 cm omhoog)
1 x 280 kg (easy)

Pullups (wide grip):
10 x
8 x

Machine Rows:
10 x fullstack
10 x fullstack

Rear delt machine:
10 x
10 x

BB Curls:
8 x 40 kg
8 x 60 kg
8 x 70 kg PR (laatste reps cheated)
8 x 60 kg

Machine Curls:
2 sets x 12 reps

Dat is flink wat volume op de pulls :thumbs:

beter laat dan nooit, gefeliciteerd met je dl pr

nice, was die 8*170 volle bak? Zit daar ook in de buurt, maar 240 no way dat ik die omhoog krijg.

****ing nice man ! brute training!!

Lekkere deadlifttraining.
Daar moet je wel een beetje uitgerust voor zijn, lijkt me zo.

brute training kerel! 280 rackpulls is lekker hoor :D
gefeliciteerd met je pr's!

met DL al druk bezig ant trainen voor landsmeer?:P:P

Dat is flink wat volume op de pulls :thumbs:

beter laat dan nooit, gefeliciteerd met je dl pr

Thanks!

nice, was die 8*170 volle bak? Zit daar ook in de buurt, maar 240 no way dat ik die omhoog krijg.

nee, was niet volle bak. Ik had geen zin om helemaal 'balls out' te gaan. Denk dat ik met wat aanmoediging erbij wel 12 reps had kunnen doen.

****ing nice man ! brute training!!

Thx!

Lekkere deadlifttraining.
Daar moet je wel een beetje uitgerust voor zijn, lijkt me zo.

Eerlijk gezegd was ik aardig vermoeid gisteren. Slecht geslapen, vanaf 7.15u op en daarna nog 8 uur gewerkt achter de telefoon.. Ben toen gelijk van het werk uit naar de gym gegaan, dus echt uitgerust was ik niet. Maar toch wel tevreden.

brute training kerel! 280 rackpulls is lekker hoor :D
gefeliciteerd met je pr's!

Thanks! Die 280 had ik laatst ook getrokken. Daarom wilde ik perse die 300 trekken. Jammer dat ik geen kneebands bij me had, en daarom miste ik zekerheid. Anders had ik m denk ik wel gelift.

met DL al druk bezig ant trainen voor landsmeer?:P:P

:D

Nog effe over gisteren:

Die heavy rack pulls eisen wel hun tol zeg.. Heb sinds gisteravond al last van m'n buikspieren. Tot aan m'n borstbeen voelt het gewoon gekneusd, alsof er een vrachtwagen overheen is gereden..:D
Toen ik die 300 probeerde te liften, leek het wel alsof ik een buik hernia kreeg. Gelukkig is alles nog heel. Denk wel dat ik extra zware abs training erbij moet gaan doen. :P

HAHA, nice pulls :) vrachtwagen kun je beter trekken danover je heen laten rijden :D

Net onder je ribben?
Komt van al dat spanning zetten in je buik tegen de riem.

Nog effe over gisteren:

Die heavy rack pulls eisen wel hun tol zeg.. Heb sinds gisteravond al last van m'n buikspieren. Tot aan m'n borstbeen voelt het gewoon gekneusd, alsof er een vrachtwagen overheen is gereden..:D
Toen ik die 300 probeerde te liften, leek het wel alsof ik een buik hernia kreeg. Gelukkig is alles nog heel. Denk wel dat ik extra zware abs training erbij moet gaan doen. :P

Schouders achteruit houden Ruben. Heb hetzelfde voorgehad tijdens front squats. Ik zou meer bovenrug trainen (rows)

Terug
Naar boven