- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
@All: Thanks!!
stones als laatste onderdeel en maxen op deads betekent idd een hoop krachtverlies. Denk dat ik dat 150 kg bolletje er anders wel had opgelegd. Maarja, in een wedstrijd heb je meestal de stones ook als laatste onderdeel..
Strikte PP is idd gewoon een strikte MP, als warming up.
Thx, ik hoor het wel!
De volgende keer niet maxen op de deads en je gooit dat 150 kilo steentje er ook nog wel op![]()
stones als laatste onderdeel en maxen op deads betekent idd een hoop krachtverlies. Denk dat ik dat 150 kg bolletje er anders wel had opgelegd. Maarja, in een wedstrijd heb je meestal de stones ook als laatste onderdeel..

Lekkere trainingen! Maareh een strikte PP, hoe zie jij dat? Valt niet veel te cheaten bij een explosieve oefening toch? Ik zou bij powercleans ook niet weten hoe ik moet cheaten.
Strikte PP is idd gewoon een strikte MP, als warming up.
Mooi DL pr!
Ook leuke strongmantraining.
Mischien ben ik er over 3 weken ook bij, ik moet daarna wel op nachtdienst, dus dat zou me kunnen bezuren erna (heb al eens farmers getraind vlak voor een nachtdienst, hell!)
Kijken wat Jules doet.
In elk geval kunnen we ook bij Jules trainen, had hem al een paar data gegeven dat ik kan, hij spreekt dan met jou af.
Thx, ik hoor het wel!