- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi die stenen en goed idee van die weegschaal. Ik ga er ook 1 meenemen naar de rivierbedding.

)Toen ik de weg opreed van de grinderij zag ik flink wat stenen naast de weg liggen. Van die gestrande maaskeien. Ik voelde me toen gerechtigd om ze voor niks mee te nemen..Immers, het zijn natuurlijk zaken die geen rechtsobject zijn..
![]()

Omdat er een helling van zo'n 2 a 3% was, was dit aardig te vergelijken met een 7 ton truck. Voor mij was dit een allereerste ervaring met vrachtwagen trekken en had dan ook moeite om de juiste techniek te gebruiken. Toch heb ik m helemaal uit kunnen trekken.vrachtwagen trekken lijkt me echt cool! wil ik ook nog een keer doen! verder mooie training!
Sterke training Ruben! Jij wordt een "vervelende" tegenstander op strongmanwedstrijden, hahaha!
Thanks! Haha, ach, het is maar wat je 'vervelend' vind. Een wedstrijd zou geen wedstrijd zijn, zonder wat waardige tegenstanders.
, al is dat niet helemaal te zeggen omdat we met verschillende materialen trainen.
Lijkt me inderdaad heavy voor je kuiten dat vrachtwagen trekken.
Ga mischien zondag zelf nog op dit onderdeel trainen, kijken hoe dat met mijn peesontsteking in mijn enkel uitpakt.
Nette boom en farmers, maar hier own ik je nog juist op, al is dat niet helemaal te zeggen omdat we met verschillende materialen trainen.
Dus een paar vervelende tegenstanders Viking![]()
geen zin meer in bench? had je ergens last van ofzo? Nette zerch sq iig
feli met je pr's!
geen zin kan gebeuren, met tegenzin een oefening doen is onzin.
Zerchers moeten nog wel wat hoger kunnen toch? Die db presses zijn dan wel weer erg nice!