- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt vaag dat je 'zo weinig' trekt met die rack pulls. Je zegt zelf al je sticking point. Iets om aan te werken dan.
gr
Binnen een maand heb je toch wel 250 van de grond getrokken?Als je Partials traint dan train je toch in een range van 30% omdat punt heen.. Dus 15% dieper en 15% hoger dan hetgene wat je uitvoert! (ja toch)
Nog maar 10 kilo om een 600 totaal te halen dude! Wanneer kunnen we dat verwachtenBinnen een maand heb je toch wel 250 van de grond getrokken?
In ieder geval succes!
Heb het zelf ook, sticking point ligt bij de knie, maar dat zal voor de meeste mensen gelden denk ik.
Vanuit stilstand is het moeilijk om de bar in beweging te krijgen, omdat je voor je gevoel weinig kracht kunt zetten.
Toch een puike pull hoor![]()
Ruben wij hebben dan idd hetzelfde probleem met de dl.
De training na jouw rackpull van 300kg deed ik pulls vanaf dat zachte plekje (reflex test spekje) onder me knie, ik failde daar nu op 250kg (pr is daar nog 240kg)...Die 300kg pakte je net boven je knie schijf...hoeveel cm ongeveer?