Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Brute foto's man, en nog gefeliciteerd trouwens!

vette fotos man!

• Topic Starter Topic Starter
Volgende week donderdag weer een Strongman training in Itteren met de mannen. Ben van plan om dan m'n deadlift naar 250 te brengen en de rest van de onderdelen nog zwaarder te pakken. Zoals 120 kg farmer's walk, 150 kg husafeld stone en misschien hand-over-hand een keer oefenen.. :)

succes bro!!:D

Damn 48cm dat heb ik nog nooit gehad:(

Lekker hoor je hebt ook dikke armpies

Me armen zijn net zo dik als de jouwe, maar de jouwe ogen bruter...k*t lengte :(

Iig succes met je trainingen!

Vandaag: gym training

Deadlift:
8 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 140 kg
2 x 180 kg
1 x 205 kg
1 x 225 kg (voelde zwaar vandaag)
F x 250 kg (godver... :mad: )

dacht dat ik vandaag effe die 250 zou trekken, maar viel toch tegen. Kreeg m wel 20 cm van de grond, maar niet doorgetrokken. Vandaag was ie gewoon te zwaar en het scheelt natuurlijk als er niemand is die je geen pep talk kan geven.. Volgende week maar weer proberen, wat eigenlijk eerst ook de bedoeling was..

Atlas stones with plates:
3 x 3 x 80 kg
2 x 2 x 100 kg (kreeg niet goed omhoog)
3 x 3 x 80 kg

Heb hiervoor een alternatief geprobeerd, zoals in dat filmpje. Het zijstuk van een olympische halter los schroeven en die met plates volladen. Dan gewoon als een atlas stone omhoog liften. Het oppakken voelt ongeveer hetzelfde aan, maar daarna het uitstrekken en omhoog komen is heel anders.. Veel lastiger iig. Had moeite met 100 kg, terwijl ik een echte 120 kg steen er zonder veel moeite erop gooi..

Bench:
15 x 60 kg
5 x 100 kg
5 x 120 kg
8 x 100 kg

Machine Curls ss. Pushdowns:
4 x 12-15 / 4 x 12-15

bagger training, maar goed, kan niet altijd feest zijn. Ik ga in elk geval die 'Atlas Stone Plates' vaker doen, puur als oefening. Omdat je geen hars kan gebruiken, maar alleen magnesium, is het zowiezo moeilijker om ze te kunnen klemmen en om ermee omhoog te komen is al helemaal lastiger, omdat je ze dan niet fijn vast kan pakken. Dus hoe lastiger, hoe makkelijker de echte stenen gaan.. ;)

goede prestatie man, waarom probeer je bij die dead trouwens niet eerst 245, is mischien makkelijker om op de lange termijn progressie te maken met kleinere stappen.

Ik weet nu ook wat ik fout heb gedaan bij de variatie op de Atlas Stones. Ik had ipv ijzeren plates zoveel mogelijk bumperplates moeten gebruiken en eventueel 10 kg bumperplates van eenzelfde grootte, om er een groter 'package' van te maken. Dat was waarschijnlijker makkelijker vastpakken geweest..

goede training bro!!:)

gewoon nog ff doorgaan man dan komt t vanzelf wel!
niet te veel gaan richten op je top anders word je gek!

succes

Terug
Naar boven