XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Je begint goed sterk te worden Ruben :thumbs:

Jazeker! Henk is een super aardige kerel. Hij stelt niet alleen zijn materiaal ter beschikking, maar ook z'n huis staat altijd open voor vrienden. Na de training is het zowiezo altijd effe bijkomen met een lekker pilsje en gezellig wat nakletsen.

Ik merkte in Landsmeer ook al dat et een toffe peer was.

lekkere training man, mooie pr's!

jammer van die 250 ... volgende keer beter !

Toch maar even plannen naar die 250.

Verders sterke training. Hoop dat je ook nog wel goed gegeten hebt ipv alleen paar biertjes voor je herstel.:D

goede training man!!:)
ga zo door kerel!!:D

Heftige training! Die maaskei lijkt me wel k*t om te dragen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks all!

Update:

gewicht: 102-103 kg
borst: 126-128 cm
bovenarm: 46 cm
onderarm: 35,5 cm
taille: 95 cm
bovenbeen: 73 cm
kuiten: 43,5 cm
bodyfat: 16-18% ?

Toch overal weer wat gegroeid. Vooral kuiten stond ik van te kijken. Lange tijd niet getraind en opeens met 1-1,5 cm toegenomen. Waarschijnlijk het gevolg van een zwaarder lichaamsgewicht en misschien de extra belasting van bepaalde onderdelen van strongman training..?

In ieder geval loopt alles lekker, nu alleen nog m'n deadlift, squat en overhead press verbeteren en m'n bodyfat iets omlaag schroeven bij een bw van +/- 100 kg.

Goede stats kerel!

inderdaad!

hoe lang ben je eigenlijk? je oogt niet zo gek lang op de foto's?

pfff heel oplettend inderdaad... thnx kempi!

ruben je bent 1cm langer dan ik. alleen heb je wel 20+ kilootjes meer dan ik. ben benieuwd of ik die er op me 24e ook aan heb zitten, heb ik nog 2 jaar :cool:

Thanks all!

Update:

gewicht: 102-103 kg
borst: 126-128 cm
bovenarm: 46 cm
onderarm: 35,5 cm
taille: 95 cm
bovenbeen: 73 cm
kuiten: 43,5 cm
bodyfat: 16-18% ?

Toch overal weer wat gegroeid. Vooral kuiten stond ik van te kijken. Lange tijd niet getraind en opeens met 1-1,5 cm toegenomen. Waarschijnlijk het gevolg van een zwaarder lichaamsgewicht en misschien de extra belasting van bepaalde onderdelen van strongman training..?

In ieder geval loopt alles lekker, nu alleen nog m'n deadlift, squat en overhead press verbeteren en m'n bodyfat iets omlaag schroeven bij een bw van +/- 100 kg.

borst/rug en onderarm zijn die flexed gemeten? (arm ook gebogen bij onderarm of gestrekt?)

nice big dude for a small dude:P

Nette stats hoor!:thumbs:

Weer een toffe training bij Henk.
Alleen jammer dat die 250 nog niet gaat, maar dan ben ik mischien toch eerder :D

Mooie stats.
Alleen maf, ik heb 45,5 in mijn bovenarmen, en 40 in mijn onderarmen, dus een heel andere verhouding als bij jou.

Hij zal zijn onderarmen wel getrekt hebben gemeten en jij in een hoek van 90graden.

Weer een toffe training bij Henk.
Alleen jammer dat die 250 nog niet gaat, maar dan ben ik mischien toch eerder :D

Mooie stats.
Alleen maf, ik heb 45,5 in mijn bovenarmen, en 40 in mijn onderarmen, dus een heel andere verhouding als bij jou.

Dan lijk jij meer op Popeye, kekekeke! :D

Terug
Naar boven