Het zijn mooie doelen die je hebt, maar zeker ook haalbaar.
180kg bank bv. heb ik zelf als natural al gehaald, in 2,5 jaar trainen, en met een leeftijd van boven de 40.
Aangezien jij nog een jonge god bent met behoorlijke aanleg (waarschijnlijk meer aanleg als ik, ik krijg niet zo'n buffe armen in zo'n korte tijd als jij) zie ik het echt zitten dat je die stats haalt.
En dat alles moet kunnen lukken zonder boven de 105kg uit te gaan, als ik zie wat er in het powerliften door gasten onder de 100kg allemaal getild wordt.
Met 3 delige kostuums is het idd huilen, maar dat is het voor mij zowieso al als ik gewoon casual kleding kopen wil. (wat zegt u, 3XL?, nee meneer, daar hebben we niks in, u hebt ook van die idioot brede schouders)
Je bent al bijna verplicht om bij zaken als Zeeman te kopen, daar gaan ze tot 5XL of zo

Maar ik bestel mijn shirts tegenwoordig op internet, van merken als Uncle Sam of Gasp.
Jeans ga ik in Duitsland kopen, daar heeft een maatje 34 wijdere ppen als hier in Nederland, modieuze kleding in Nederland is er alleen voor ecto's.
Gelukkig dat ik werkkleding via mijn baas verstrekt krijg, er is een maximaal jaarbudget, maar als ik aankom omdat ik weer uit een broek of shirtje gescheurd ben kan hij moeilijk weigeren toch weer nieuwe voor me te bestellen