MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

kikke man, ben er ook nog even op te zien als ik aan het schelden ben tegen Ironsport bij de stones.

:eek: dat kleine meisje op het laatst!

vet filmpje ruben! :thumbs:

wow sick shit dat kleine meisje op het eind!

Zoveel sterke mannen maar dat meisje scares me the most :P
Leuk filmpje!

• Topic Starter Topic Starter
niet eens gezien, komt omdat hij op de vorige pagina stond denk ik ;)
jammer van die 245! hoeveel kg rackpulls vanaf kniehoogte kan je?
verder mooie pr's!

Heb ik met een 150 kg Husafell Stone lopen slepen en een 150 kg Atlas Stone geowned en dat zien ze dan niet.. :( :D

Met Rackpulls iets onder kniehoogte stuit ik op het zelfde probleem. De 250 kg krijg ik net niet uitgelocked.. Dus daar moet flink aan gewerkt worden. Ik moet me gewoon richten om heel explosief te liften, zodat ik over dat sticking point heen kom.

Heb ik met een 150 kg Husafell Stone lopen slepen en een 150 kg Atlas Stone geowned en dat zien ze dan niet.. :( :D

Met Rackpulls iets onder kniehoogte stuit ik op het zelfde probleem. De 250 kg krijg ik net niet uitgelocked.. Dus daar moet flink aan gewerkt worden. Ik moet me gewoon richten om heel explosief te liften, zodat ik over dat sticking point heen kom.

haha nou ik heb het gezien en andere zullen het nu ook wel zien ;) ghehe.
wel bruut man met een 150 stone lopen! op WSM 2005 moesten ze met een ketel van 180kg lopen!

maar inderdaad je rackpulls verhogen en je lift zo 250! succes :thumbs:

haha nou ik heb het gezien en andere zullen het nu ook wel zien ;) ghehe.
wel bruut man met een 150 stone lopen! op WSM 2005 moesten ze met een ketel van 180kg lopen!

maar inderdaad je rackpulls verhogen en je lift zo 250! succes :thumbs:

Thanks! Zo'n ketel zal idd ook erg lastig en heavy zijn, maar die steen van ons wat echt lomp. Het is in feite gewoon een hele dikke kei, die nergens smal afloopt. Ik durf dan ook te wedden, dat onze steen van 150 kg lastiger te dragen is dan een 170-180 kg Husafell Stone als metalen schild of 2 metalen buizen in V-vorm.

Super training, sterke beer :D

Was een geweldige trainin gisteren, ik heb je nog goed kunnen motiveren voor die 150kg stone, want je kon nu natuurlijk niet achterblijven.
Ook nog een leuk filmpje met een mooie truckpull!
Dat meisje is sick :eek:

Was een geweldige trainin gisteren, ik heb je nog goed kunnen motiveren voor die 150kg stone, want je kon nu natuurlijk niet achterblijven.
Ook nog een leuk filmpje met een mooie truckpull!
Dat meisje is sick :eek:

Je had me idd nog goed weten te motiveren! Toen jij eenmaal die 150 kg Atlas Stone erop kreeg, moest ik hem kost wat kost erop krijgen! ;)

impressive die stones!

Zeker goed man die stenen! :eek:

Thanks boys!

Die stone flys waren helemaal impressive! OMG your a beast!

mooi man Bro!!!:D

Verdomd sterk met de stones, zo blijkt maar weer!

Terug
Naar boven