Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
Thx!

Ik moet eerlijk zeggen dat het onderdeel Stones me niet slecht ligt. De allereerste keer dat ik ze probeerde gooide ik zonder al teveel moeite de 120 stone erop en vanaf nu dus ook de 150 kg stone!! :) Verder vind ik het ook één van de leukere onderdelen van Strongman, dus ik ben altijd extra gemotiveerd om hierop vooruit tegaan.

Deftige training Ruben! Netjes ook de 150kg stone.

Op wat voor hoogte trainen jullie de stones Ruben? Netjes trouwens die van 150kg. was het in een serie of een single?

Goed bezig, later JP.

gaat goed kerel!!!:D

Deftige training Ruben! Netjes ook de 150kg stone.

Thx bro!

Op wat voor hoogte trainen jullie de stones Ruben? Netjes trouwens die van 150kg. was het in een serie of een single?

Goed bezig, later JP.

Thx JP! Deze keer was het op een hoogte van 110-115 cm ongeveer. Maar we kunnen het platform verhogen met bakstenen. De 120 kg heb ik al op 140-145 cm gelegd. Nu dus die 150 steen op hoogtes gaan trainen. Het was trouwens in een serie, maar niet op snelheid. Had ervoor de 105 en 120 kg steen erop gegooid.

Thx nogmaals!

A new keyboardhero is born...

I believe so..

haha, valt wel mee. Thx!

Thx!

Ik moet eerlijk zeggen dat het onderdeel Stones me niet slecht ligt. De allereerste keer dat ik ze probeerde gooide ik zonder al teveel moeite de 120 stone erop en vanaf nu dus ook de 150 kg stone!! :) Verder vind ik het ook één van de leukere onderdelen van Strongman, dus ik ben altijd extra gemotiveerd om hierop vooruit tegaan.

Bij mij het zelfde ik ben gek op de stenen. De eerste keer dat ik stenen deed maakte ik gelijk een serie op 1.35 met 100, 110, 120, 135, en 150kg!!Sindsdien zijn de stones bijna altijd mn vrienden geweest. Soms zijn ze wel wat eigenwijs (sterksteman van NL '07) maar over het algemeen weten ze dat ik de baas ben..hahaha.

Later.

Bij mij het zelfde ik ben gek op de stenen. De eerste keer dat ik stenen deed maakte ik gelijk een serie op 1.35 met 100, 110, 120, 135, en 150kg!!Sindsdien zijn de stones bijna altijd mn vrienden geweest. Soms zijn ze wel wat eigenwijs (sterksteman van NL '07) maar over het algemeen weten ze dat ik de baas ben..hahaha.

Later.

haha, ja, soms zijn ze idd eigenwijs. Maar ik ben ook gek op de ronde big boys! Heel knap trouwens voor de eerste keer, zo'n serie t/m 150 kg erop gooien! Het is ook altijd heerlijk om ze als laatste onderdeel te doen en dan toch nog goed presteren. Die van 150 kg op hogere hoogtes gaan gooien zal wel een behoorlijk gevecht worden, maar wel eentje wat ik perse zal winnen!! hahaha!

Mazzel!

Het is nu idd zaak om de hoogte op te gaan bouwen.
Maar pas nadat het ons lukt om beide 150ers erop te gooien.
En dan 1 klinker onder de kist en weer van voren of aan beginnen.
Die 135cm is zo'n beetje de standaardhoogte.

Wel is het zaak om de volgende keer de stones eerst met een borstel vrij van zand en stof te maken, want dat was absoluut niet bevorderlijk voor de grip en de reden dat ik de 2e 150er niet meer van de grond kreeg.
Bovendien blijven je onderarmen iets meer heel zonder al dat zand in die hars. :D

Het is nu idd zaak om de hoogte op te gaan bouwen.
Maar pas nadat het ons lukt om beide 150ers erop te gooien.
En dan 1 klinker onder de kist en weer van voren of aan beginnen.
Die 135cm is zo'n beetje de standaardhoogte.

Wel is het zaak om de volgende keer de stones eerst met een borstel vrij van zand en stof te maken, want dat was absoluut niet bevorderlijk voor de grip en de reden dat ik de 2e 150er niet meer van de grond kreeg.
Bovendien blijven je onderarmen iets meer heel zonder al dat zand in die hars. :D

Precies! Eerst die van 150 2x erop gooien en dan hoogte opbouwen. Dat zand wat aan de stones vastgeplakt zat, was idd niet optimaal voor de crushgrip en ook niet echt huidvriendelijk voor je onderarmen..:D

Heb je ook nog altijd wat lichte spierpijn ergens van afgelopen donderdag? Ik voel het nog altijd licht in m'n rechterlat.. Verder wat schaafwonden en blauwe plekken erbij! :)

Diehards :D

Idd zijn mijn onderarmen een beetje blauw en geschaafd.
Beter was de vraag waar geen spierpijn te hebben.
Dat was slechts mijn sluitspier :D, voor de rest voelde ik overal wel wat, niet erg heftig maar een beetje, zelfs tussen mijn ribben.
Maar dat is nu weer 2 dagen verleden tijd.

Nice foto's ruben! Flinke jongen geworden he! Als je weer eens zin hebt om langs te komen voor te trainen hoor ik het wel he! Grtzzz

Thanks Jules! Ik kom zeker nog een keer langs!! ;)

Vandaag: gym training

Na een dag gewerkt te hebben van 9.00 tot 18.00u, gelijk de gym ingestapt om eens flink te beulen..

Squats:
12 x bar
5 x 60 kg
3 x 100 kg
3 x 140 kg
2 x 160 kg (vanaf hier riem plus kniebandjes)
2 x 180 kg
2 x 200 kg PR! voelde zo goed dat ik maar besloot om te maxen..
1 x 210 kg PR!!! kijk eens aan. :cool:

De 210 was dus met alleen riem en kniebandjes en dik parallel. Misschien zelfs licht onder parallel. In ieder geval had ik weinig problemen om uit 'the hole' te komen. Had het gevoel dat 215 er wellicht ook nog had ingezeten, maar dat bewaren we voor een volgende keer..:D

Pushpress:
5 x 60 kg
3 x 80 kg
1 x 95 kg
F x 105 kg
F x 105 kg arghhh!!!
8 x 60 kg strikt mp

ik begin langzaam een gruwelijke hekel te krijgen aan Pushpresses. De laatste tijd wilt het gewoon niet lukken..

Bench:
warm up
3 x 100 kg
2 x 3 x 120 kg
5 x 100 kg

Cable Crossovers: (I know, gay as hell)
8 x ?
6 x ?
3 x fullstack
6 x ?

EZ-bar Extensions:
10 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg

Dips:
15 x bw

Dumbbell Curls:
6 x 28 kg
6 x 30 kg
5 x 32 kg

vrij strikt, geen smijtwerk.

Done!

Misschien moet je eens iets anders proberen voor pushpress ipv steeds 1x105 proberen, hetzelfde geld voor je deadlift.

Nice squats kerel!

Pushpress:
5 x 60 kg
3 x 80 kg
1 x 95 kg
F x 105 kg
F x 105 kg arghhh!!!
8 x 60 kg strikt mp

ik begin langzaam een gruwelijke hekel te krijgen aan Pushpresses. De laatste tijd wilt het gewoon niet lukken..

Ik tel 2 werksets en 2 fails. Waarom niet eens gewoon 10 singels met 95, of 5 doubles met 90, of whatever maar in ieder geval wat meer volume!?

Nice squats kerel!

Ik tel 2 werksets en 2 fails. Waarom niet eens gewoon 10 singels met 95, of 5 doubles met 90, of whatever maar in ieder geval wat meer volume!?

Thx!

Omdat ik na die 2 fails (ik wilde dus ook maxen) er genoeg van had. **** it, zeg maar..

Wakkie en ik doen altijd na fails op presses JUIST nog een setje. Dit setje noemen we dan, ongelogen, "een setje voor Ruben" :D

Terug
Naar boven