MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Sterke rektrek Ruben, apart dat je nog steeds die 250 niet lift met dead eigenlijk.
Moet er toch wel aangaan binnenkort.

thx bro. Snap het ook niet echt van die deadlift. Maar ik ga vanaf nu net als Powerblade een paar weken lang heavy singles draaien en dan gaat die 250 eraan!

Thx all!

Verdomme, ben jaloers op je squat!
En zal ik ook maar een duit in het zakje doen voor je OH?
--> Doug Hepborn (5x1 + 5x5), ga 't ook nog 's doen. Zie log locust/lanfeust.

Hoezo? Jij hebt toch ook een waardige squat? Thx verder!

freaky rackpull man ! ik snap niet dat je zo zwaar kunt doorliften, mijn onderrug is nu echt vertieft na een aantal weken WSB.

• #1.023
Thx kerel!

• #1.024
Vandaag: gym

MP:
warm up
3 x 60 kg
6 x 1 x 70 kg ging super
1 x 1 x 75 kg
1 x 1 x 80 kg ging nog steeds super!
1 x 1 x 85 kg Nice!! Heel lang geleden dat ik deze strikt gepressed heb

Ga me de komende tijd wat meer richten op MP, want ik merk bij Pushpress dat ik moeite heb met het onderste gedeelte. Volgende week 8 x 1 x 75 kg en dan zo opbouwen.

Zercher Squat:
5 x 60 kg
3 x 100 kg
3 x 140 kg
1 x 150 kg
1 x 160 kg pr?
1 x 170 kg PR!
holds:
200 kg, ongeveer 10 sec.
200 kg, idem

Bench:
12 x 60 kg
3 x 100 kg
2 x 110 kg
2 x 120 kg
3 x 1 x 130 kg voelde erg goed
2 x 140 kg Nice!
5 x 120 kg
10 x 100 kg

Seated DB Press:
6 x 24 kg pfffff
8 x 20 kg schouders helemaal op..

Barbell Curls:
5 x 40 kg
3 x 60 kg
6 x 70 kg pr?
8 x 60 kg

Hammer Curls:
14 x 26 kg pr?

Heerlijke training! De MP ging erg lekker en het viel me nog mee dat ik 85 kg nog strikt gepressed kreeg. Doel is eind van dit jaar 100 kg strikt..
Bench ging ook nog aardig goed, ondanks vermoeide schouders. Zercher squat ging ook aardig, rom was tot parallel.

Lekkere training en die 100 strict press is zeker haalbaar voor het eind van het jaar!

Goeie training, mooie PRs :thumb:

Goed dat je werk gaat maken van je overhead presses :thumbs: Zerchers zijn ook nice, al denk ik dat jij wel nog zwaarder moet kunnen gaan, niet?

(oja, OHP:BP 85:150 is hetzelfde als 57:100 ;))

• #1.029
Lekkere training en die 100 strict press is zeker haalbaar voor het eind van het jaar!

Thx!

Goed dat je werk gaat maken van je overhead presses :thumbs: Zerchers zijn ook nice, al denk ik dat jij wel nog zwaarder moet kunnen gaan, niet?

(oja, OHP:BP 85:150 is hetzelfde als 57:100 ;))

Thx bro! Die Zerchers waren idd niet balls to the wall. Maar ik was bang dat als ik zwaarder zou gaan, ik thuis een schone onderbroek kon gaan halen.. :o

Adema presst easy 90 strict.

hahahaha! Relnichten als Adema eet ik voor ontbijt.. ;)

Eindelijk mp als eerste, 100 zou mooi zijn dit jaar. Nice zerchers ook.

Vandaag: gym

Ga me de komende tijd wat meer richten op MP, want ik merk bij Pushpress dat ik moeite heb met het onderste gedeelte.

Lijkt me dat het onderste deel van een pushpress meer legdrive is dan schouderkracht en dat bovenste stuk, waar het stilvalt, de schouders en triceps inkicken?

• #1.032
Iig zijn het vooral zwakke schouders en triceps bij mij.

Dan vind ik het erg raar dat je zegt dat het eerste deel van je beweging het zwaarst gaat. Ik train met OL'ers die in verhouding veel sterkere legdrive dan schouders/triceps hebben. Bij pushpress knallen zij meestal die barbell tot bovenaan en eens de lockout een beetje zwaarder wordt en hun schouders en triceps meer moeten werken lukt het meestal niet meer. Je initiële deel van je PP zou legdrive moeten zijn.

proficiat met je zerchersquat-PR !!
;)

lekker voor je onderarmen............heb je al blauwe plekken?

zoniet, dan kun je vast nog wel wat zwaarder!!

je bench is goed jong!!!:D
je zercher..bijna in de buurt:D

• #1.036
Vandaag: Pull plus triceps

Deadlifts:
warm up
2 x 180 kg
1 x 200 kg
4 x 1 x 220 kg (volume pr)
2 x 1 x 200 kg

bedoeling was 8 x 1 x 220 kg, maar dat was vandaag niet mogelijk. Bij de 4de single met 220 moest ik noodgedwongen naar het toilet om mijn bibs op te frissen.. Daarna had ik geen zin om met 220 door te gaan, vanwege mogelijke herhaling.. Een 5de en 6de single had er nog wel ingezeten, maar 8 singles waren zowiezo niet gelukt. Voor de volgende week dus gewoon weer doorgaan met 220 kg.

BB Rows:
warm up
8 x 100 kg
2 x 6 x 120 kg

Pullups:
10x
8x

CG Bench:
10 x 60 kg
8 x 80 kg
2 x 5 x 100 kg
10 x 80 kg

Pushdowns:
20x
15x

-Deadlifts waren erg heavy, maar heb wel het idee dat deze techniek van 8 heavy singles goed zal werken. Door omstandigheden :D kon ik vandaag geen 8 singles met 220 volbrengen, maar dan doe ik ze gewoon de volgende week.

nice training! youve got owned by youre anus man :D

shitty zegg!!:P:P

maar goede training ondanks datt

Haha, mooi verhaal :D

Over je reply dat mijn squat ook wel respectabel was.. dat issie niet! Ik weeg 102 onderhand en ik squat nog steeds geen 200, shame on me!

En jij doorgaan met je OH, verder ga je super!

• #1.040
nice training! youve got owned by youre anus man :D

shitty zegg!!:P:P

maar goede training ondanks datt

Thx i guess.. :o

Haha, mooi verhaal :D

Over je reply dat mijn squat ook wel respectabel was.. dat issie niet! Ik weeg 102 onderhand en ik squat nog steeds geen 200, shame on me!

En jij doorgaan met je OH, verder ga je super!

Thx gast! Die 200 squat komt wel, gewoon hard knallen!

Terug
Naar boven