MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

lol @ je deadlift verhaal :P
Volgende keer ff een luier aan doen als je gaat liften :P

haha lekkere training hoor!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.047
:roflol:

Zo erg was het nou ook weer niet, maar bedankt voor de tip! ;)

Hehe dat van die deadlift is herkenbaar, behoorlijk k*t als dat je lift in de weg staat. Tip, geen sinassappelsap, cruesli, koffie en whey samen bij het ontbijt. Gegarandeerd dat je in je broek staat te schijten.

Gaat wel goed met mp en deads, enne 100mp strict is nog steeds het doel voor eind dit jaar he, wedstrijd zijn we begin 2007 begonnen;)

• #1.049
Hehe dat van die deadlift is herkenbaar, behoorlijk k*t als dat je lift in de weg staat. Tip, geen sinassappelsap, cruesli, koffie en whey samen bij het ontbijt. Gegarandeerd dat je in je broek staat te schijten.

Gaat wel goed met mp en deads, enne 100mp strict is nog steeds het doel voor eind dit jaar he, wedstrijd zijn we begin 2007 begonnen;)

Whehehe, die combinatie ontbijt is idd funest ja. Vooral koffie is bij mij een boosdoener.. :D

Die wedstrijd staat nog altijd maat, dus gaan ervoor zou ik zeggen! ;)

Tip, geen sinassappelsap, cruesli, koffie en whey samen bij het ontbijt.

****ing hell inderdaad! serieus ik heb best lang die combi als onbijt gehad (op de koffie na dan)... voel je je inderdaad gewoon simpelweg k*t door

Volgende keer tampon mee?

• #1.054
Vandaag: backyard stuff

Lekker om 's morgens wat te gaan sjouwen in de tuin met een aangenaam temperatuurtje en fijn droog weer..

Hand-over-hand sled pull:
100 kg, 5m (warm up)
180 kg, 12m PR!
100 kg, 12m super fast

De 180 kg tire sled over asfalt trekken is geen kattepis. Ontzettend veel weerstand. Vooral als het asfalt bestaat uit klinkers..

Sled pull (achterwaarts):
100 kg, 12m
180 kg, 12m PR

Lekker zwaar in de hams en glutes!

DB curls:
12 x 22 kg
2 x 10 x 22 kg

Lekkere korte training!

lekkere sled pulls aappiej:P..

ga zo door man!!!:D

• #1.056
Thx Niels!

Zo zo vroeg al met de sled in de weer!

Dat is pas motivatie.

• #1.058
jaja, lekker vroeg he! Heerlijk zo, op de vroege morgen trainen. Als je tenminste genoeg energie hebt. ;)

• #1.059
Vandaag: gym

Wederom 's morgens getraind. Toch niet echt relaxed, omdat mijn CZS nog echt niet wakker was..

Rack pulls: (stuk onder knie)
5 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 140 kg
2 x 180 kg
2 x 200 kg
3 x 1 x 220 kg

Push press:
5 x 60 kg
2 x 70 kg
1 x 80 kg
2 x 90 kg
1 x 100 kg
F x 110 kg net niet
F x 110 kg te weinig legdrive

Pushdowns:
4 sets

-matige training. Had zowiezo maar een uurtje de tijd en was nog niet goed wakker.

Je kan indeed beter nog even snel 4 setjes pushdowns doen ipv een paar push presses.

Terug
Naar boven