- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Je kan indeed beter nog even snel 4 setjes pushdowns doen ipv een paar push presses.
haha, 'Adema-kloon'..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan indeed beter nog even snel 4 setjes pushdowns doen ipv een paar push presses.

Gewoon een observatie vriendelijke vriend..
Hoe wil je ooit meer dan 100kg overhead krijgen als je nooit meer dan 2 echte reps drukt?
Ik geloof ook wel dat die OH press makkelijk over de 100 gaat bij jou Ruben, daarbij doe je alweer meer voor je OH dan een tijd terug. Ook zijn we beide vaak geneigd om al een aantal sets voor je 1 reppers te doen van tussen de 6-10 reps. De powerlifters hier wuiven die altijd weg alsof die geen invloed hebben op wat je er na nog drukt. Als jij alleen wat doubles zou doen en dan voor je max gaat pak je de 110 makkelijk.Haha leuk die tegenstelling zo, iedereen zeikt Ruben af op zijn OH en dan komt zo'n nieuwe gast en steekt weer veren in z'n reetIk geloof ook wel dat die OH press makkelijk over de 100 gaat bij jou Ruben, daarbij doe je alweer meer voor je OH dan een tijd terug. Ook zijn we beide vaak geneigd om al een aantal sets voor je 1 reppers te doen van tussen de 6-10 reps. De powerlifters hier wuiven die altijd weg alsof die geen invloed hebben op wat je er na nog drukt. Als jij alleen wat doubles zou doen en dan voor je max gaat pak je de 110 makkelijk.
All kidding aside, mensen hebben nu al 2314x gezegd dat je eens wat volume moet draaien ipv iedere keer te maxen, en wat doe je?
1x100
0x110
0x110
Gewoon k*t ruben, echtwaar, zo blijf je voor altijd 240 deadliften en 100 pushpressen.

I know I know, I'm a b*ch.. Ik blijf de OH press gewoon één van de k*tste oefeningen vinden, behalve log lift dan. Ik beken ook volledig schuld. Ik moet er veel harder aan werken en ja, ik moet meer volume draaien..
Dus jullie hebben gelijk en ik ben dan verder ook blij dat het tot nu toe bij één oefening blijft waarover jullie zeiken..
Ik zal dan maar weer hard aan de slag gaan..![]()

Leuke body-warmer
Moet je niet meer je benen gebruiken ?
Of laat de ondergrond dat niet toe ?