Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Heren geen gebitch meer he.

• Topic Starter Topic Starter
STOP SPAMMING AND BITCHING IN MIJN LOG!! :mad: ;)

Ik vond het net gezellig worden... :sad:

begin toch weer langzaam iets bij te komen.

Vandaag op nuchtere maag een gewicht van zo'n 95,5 kg. BF is nog acceptabel, 14-15% schat ik. Bovenste abs zijn nog zichtbaar en verder nog redelijke vasculariteit.

Op naar de 100!! :D

Mijn bovenste abs beginnen bij de onderkant borst en lopen tot aan schaamstreek.... (wat een nutteloze info weer :D)

De 100 komt in zicht! :thumbs:

@ Stah: Je geeft idd wel erg veel info maar je weet dat er steeds meer DBB'ers naar wedstrijden komen en je dus ook niet meer anoniem bent, toch? :D

Weer een "relletje" gemist jammer, maar goed! Wanneer zien we weer eens een training Strogman Ruben?

26-04-07:

vandaag wederom met Simon getraind en het was weer een lekkere sterke training:

Log lift:
10 x 50 kg
5 x 70 kg
3 x 80 kg
1 x 90 kg (perfecte uitvoering)
F x 95 kg (techniek probleem)
5 x 70 kg (elke rep clean)

Bench:
warm up
10 x 80 kg
8 x 110 kg
6 x 120 kg PR

Incline DB presses:
10 x 32 kg
8 x 40 kg
3 x 47 kg PR
2 x 50 kg PR (zwaar)

Pullups:
12 x
12 x
9 x

Lying EZ extensions:
10 x 30 kg
8 x 40 kg
8 x 50 kg
7 x 60 kg PR
4 x 70 kg PR :)

Hammer curls:
8 x 24 kg
8 x 30 kg
8 x 34 kg

Was F*cking benauwd en warm in de gym, maar toch nog een sterke training kunnen neerzetten. Wederom own ik Simon met pullups en we waren gelijken met extensions. Bij de presses was ie net iets sterker. Maargoed, voor hem natuurlijk ook een goede motivatie als er iemand qua trainen op z'n hielen zit..:D

Log lift tot tegen de kin?

Zoals je zegt; sterke training!!

ging wel goed toch?:D
je bench is impressive

Log lift tot tegen de kin?

Zoals je zegt; sterke training!!

Hoe anders? Ja, gewoon cleanen en op je borst leggen, dus tegen je kin. En dan met behulp van legdrive uitdrukken en dan effe netjes 5 sec. locked out blijven staan. ;)

5 sec is beetje overdreven maar vasthouden en goed je kop dr onder drukken is t.. of nie dann?:P

Hoe anders? Ja, gewoon cleanen en op je borst leggen, dus tegen je kin. En dan met behulp van legdrive uitdrukken en dan effe netjes 5 sec. locked out blijven staan. ;)
Ik dacht misschien tot op deadlift hoogte of iets dergelijks, dus op je benen leggen en dan 'gaan staan'.

Ik heb er ook geen verstand van. :p

Ik dacht misschien tot op deadlift hoogte of iets dergelijks, dus op je benen leggen en dan 'gaan staan'.

Ik heb er ook geen verstand van. :p

haha hey t is zo:
je tilt m van de grond
legt m op je knieen
rolt m door naar de borst
gaat staan
drukt m boven je hoofd uit
locken 2/3 secs
terugbrengen naar de grond

Mooie training weer met nette PR's. Gaat lekker man!

Terug
Naar boven