- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gozerrrrrrr je magh maksiemaal vijVen40 minUt3n aan e3n stuk traineeuhh dat is wetesgappelijk beweze
,

idd die training zorgt alleen voor spierafbraak en op lange termijn tot overtraining....
dacht dat het duidelijk was dat ik dit ironisch bedoelde nav die gasten die denken dat je absoluut in 45min de gym weer moet uit zijn. Want wie goed wil worden in strongman zorgt er maar beter voor dat hij dergelijke trainingen aankan. Maar toch bedankt voor de karma 
dacht dat het duidelijk was dat ik dit ironisch bedoelde nav die gasten die denken dat je absoluut in 45min de gym weer moet uit zijn. Want wie goed wil worden in strongman zorgt er maar beter voor dat hij dergelijke trainingen aankan. Maar toch bedankt voor de karma
![]()

Gozerrrrrrr je magh maksiemaal vijVen40 minUt3n aan e3n stuk traineeuhh dat is wetesgappelijk beweze
,

Vette training! Is die axle toevallig gelagerd? Heb zelf ook een fatbar, zonder lagers en is daardoor behoorlijk belastend voor de polsen bij het cleanen.
Waarom liep je maar 20m bij de farmers?
Goeie training, ivm die timbers troost jeWaar ik train ( bij jimmy laureys ) zijn de 100 en 130kg ****ing laag haha. Es fotootje zoeken van die ondingen
![]()