MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Goeie progressie man!!

Ik zie je eigenlijk nooit in de gym, maar zal je volgend jaar nog wel eens tegen het lijf lopen.

cool om zo je progressie te zien. je heb zeker niet stil gezeten sos :D

Zeker mooi zo alles op een rijtje maar het jaar is nog niet voorbij Ruben!!

Nette progressie man en ook een mooi doel in het vooruitzicht! :thumbs:

Ruben goed gedaan man dit jaar! Als ik jou was zou ik me lichaamsgewicht (op dit moment dan) niet een al te grote rol laten spelen. Het moet verdere kracht gains zeker niet in de weg gaan staan. En dan bedoel ik natuurlijk zwaarder worden. Ik kan ook begrijpen dat je om persoonlijke redenen niet zwaarder wil of kan worden maar vaak is dit wel nodig om (flink) wat sterker te worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.246
@All: Thanks!

Ruben goed gedaan man dit jaar! Als ik jou was zou ik me lichaamsgewicht (op dit moment dan) niet een al te grote rol laten spelen. Het moet verdere kracht gains zeker niet in de weg gaan staan. En dan bedoel ik natuurlijk zwaarder worden. Ik kan ook begrijpen dat je om persoonlijke redenen niet zwaarder wil of kan worden maar vaak is dit wel nodig om (flink) wat sterker te worden.

Thanks big man! Je hebt wel gelijk, maar ik kan het me niet veroorloven om echt meer dan 110 kg te wegen. En dat is dan idd voornamelijk om persoonlijke redenen. Ik begin nu zelfs te merken (met een mager gewicht van 103-104 kg) dat ik last begin te krijgen van m'n rechterhiel, omdat de belasting gewoon best groot is. Verder is het natuurlijk helemaal waar dat als je lichaamsgewicht toeneemt, ook je absolute kracht zal toenemen. Achja, meningen zijn er om bijgesteld te worden.. :D

+ 80kg totaal met toch al aardig wat trainingsjaren achter de rug. Heel erg nice.

Hey kerel! About het trainen van events, ik vind t prima! Hoe vaker hoe beter en hoe liever dus schroom je niet en kom as often as possible!! Ga ik zelf ook van vooruit!:D

Goed resultaat van een jaar bikkelen!

• #1.251
Thx all!

Vandaag:gym

Deadlifts:
8 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 140 kg
2 x 180 kg
1 x 200 kg
4 x 220 kg PR!!

5de rep zat er net niet in.

Zercher Deadlifts:
5 x 60 kg
3 x 100 kg
1 x 120 kg
1 x 140 kg (pfff)

Pulldowns with bullbar:
10x
10x
10x fullstack

Viking Press:
8x
8x
3x fullstack
5x fullstack (gewicht geen idee, niet echt zwaar)

Vanaf dit moment kwam Simon en Robert binnenwandelen, dus nog effe flink geknald..

Bankdrukken:
12 x 60 kg
8 x 80 kg
5 x 100 kg
5 x 120 kg
1 x 140 kg
1 x 150 kg
8 x 120 kg (8ste rep beetje hulp) PR

Zercher Deadlifts:
3 x 60 kg
1 x 100 kg
1 x 120 kg
1 x 140 kg
1 x 165 kg PR!! (heftig zwaar)

Barbell curls ss. with Skullcrushers:
8 x 40 kg / 8 x 30 kg
8 x 60 kg / 8 x 50 kg
8 x 70 kg / 8 x 60 kg PR
8 x 80 kg / 8 x 70 kg (5 reps zelf) PR!!

2 handed DB Extensions:
12 x 30 kg
12 x 34 kg

Hammer curls:
12 x 26 kg
6 x 36 kg

Na ruim 3 uur getraind te hebben was het wel weer tijd om naar huis te gaan.. :D

damn lekkere training :p

Zo zie je maar wat een beetje motivatie kan doen, zie het verschil bij Zerchers!

Crazy shit;)

Goed bezig Ruben! :eek:

3uur getraind:D. Ben jij trouwens bijna even sterk met skullcrushers als barbell curls?

• #1.258

Zo zie je maar wat een beetje motivatie kan doen, zie het verschil bij Zerchers!

Crazy shit;)

Is idd gewoon puur het verschil tussen alleen trainen en met een groepje waarbij je je kan bewijzen.. Veel beter dus!

Thanks!

3uur getraind:D. Ben jij trouwens bijna even sterk met skullcrushers als barbell curls?

Als je kijkt dat je bij skullcrushers vrij weinig kan cheaten en bij barbellcurls vrij veel kan cheaten, dan kun je idd zeggen dat ik even sterk ben in deze oefeningen. BB curls was natuurlijk gewoon met een olympic bar, zoals altijd.

hele nette vooruitgangen ruben!

Terug
Naar boven