AndroidHealthClinic

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Aaah, ziet er erg goed uit. Krijg je m tot 100 kg volgeladen?

Past nog wel meer in denk ik, is een 100 liter zak, anders kun je d'r ook nog een paar schijven bij gooien of aan vast maken. Sowieso zijn clean & presses hiermee erg vet en daar zit je niet snel aan 100kg mee.

• #1.303
Je hebt natuurlijk wel gebruik gemaakt van een paar plastic inner bags?

Gewoon die zandzakken erin gooien, gaan wel open na een paar trainingen, maar dat geeft niet.

• #1.305
Voor 110L heb je toch wel een zak nodig met afmetingen van 110cm bij 44cm. Dat haalt dat zakje boven niet hoor.

En als je van een ronde zak en 44cm doorsnee uitgaat kom je ook op ~167 liter.

Stuk grotere dan, maar zou je de schaal niet weten dan ziet ie er bijna hetzelfde uit.

• #1.312
Oké dan. Thanks! Ga maandag gelijk even langs bij de dumpstore. Volgens mij noemen ze dat soort zakken 'Duffle Bags'.

Ik heb hier nog wel een oude bagagerol liggen (die ik gebruik om spullen mee te nemen op de motor)... ga 's kijken of ik die kan volladen... Alleen vraag ik me af hoe jullie die fatsoenlijk hanteren?

48cm armen is trouwens aardig dik ouwe! ;)

Voor 110L heb je toch wel een zak nodig met afmetingen van 110cm bij 44cm. Dat haalt dat zakje boven niet hoor.

Als je een basis van 44x44cm hebt en uitgaat van 110cm lengte, kom je aan 213L;).

En als je van een ronde zak en 44cm doorsnee uitgaat kom je ook op ~167 liter.

Klopt, als je een straal van 44cm hebt. Maar ik ging uit van een diameter van 44cm.

Klopt. Maar die zak op die afbeelding is 26.5 x 61cm, dus

13,25 x 13,25 x 61 x pi = 33 liter..

Maar ik neem aan dat jij dus een grotere hebt?

:roflol:

Brutale training sossa. Nice squats.

• #1.315
Thanks. Maar wat is er zo grappig aan bovenstaande posts? Dat AlexT gelijk heeft? Zijn wiskundige berekeningen kloppen idd, gewoon het standaard sommetje, maar praktisch gezien krijg je natuurlijk onmogelijk 167L in een zak met afmetingen van 110cm bij 44cm doorsnee. Je moet de zak namelijk ook nog kunnen afsluiten. ;)

Je moet gewoon vragen om een 6 gats plunje zak, die dingen zijn groot genoeg om een kleuter in te stoppen! 3 zakken van 25kg zand vult nog niet eens de helft!

• #1.318
Vandaag: backyard

Sandbag walks:
75 kg, 25m
100 kg, 25m
90 kg, 25m

Sandbag lifts op 1m platform:
5 x 75 kg
5 x 100 kg
3 x 100 kg

Hammer grip Pullups:
3 x 8

Seated DB Extensions:
15 x 32 kg
15 x 34 kg

Hammer Curls:
30 x 22 kg volume PR

Probeer eens clean & press met een zandzak, ik had er zelf een pomp in m'n biceps van!!

• #1.320
Probeer eens clean & press met een zandzak, ik had er zelf een pomp in m'n biceps van!!

Haha, ik weet ook waarom. Omdat je de zak in feite met hammer grip cleant.. ;) :D

Maar zal ik zeker proberen de volgende keer. Eerst een paar setjes met 50 en dan met 75. En een zandzak van 75 kg pressen is lastig, dat is zeker.

Terug
Naar boven