MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

spotters zouden aan de zijkant moeten staan bij logpress, niet achter je :p
komen enkel maar ongelukken van

Spotter aan de achterkant is geen overbodige luxe hoor want heb het al vaak meegemaakt dat iemand met boom bijna achterover kiept en hem zo heb kunnen tegenhouden.

buffe training kerel !! Hardcore dat je toch weer die 2e poging op de boom deed :D

Dat je tot 2x toe Out gaat op een Log Clean :D Vaag, Bruut, Geweldig.. is hier allemaal hetzelfde (west-brabant)

HARDCORE!!!!!!!

Gaat goed percies ! zo hoor je te trainen ! :D Motivatie voor velen

Bij het IFSA log (dus dikke log) merk ik ook dat de lucht die je krijgt vaak al een probleem oplevert, na de clean is het zaak nog goed lucht te hebben of zodanig balans te hebben dat je hem meteen door kan uit stoten. Te lang met het log op je borst staan is funest.

Sterke training verder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.347
Thanks all.

zonet nog even 14 min. op de hometrainer, medium-intensity. Ben de laatste tijd zowiezo een aantal keren per week wat cardio aan het doen. Niet langer dan 15 min. maar dan wel intensiteit opbouwen. Doel is niet afvallen, maar uithoudingsvermogen verbeteren.

Tjezus Ruben 14 hele minuten:eek:

• #1.349
Vandaag: gym

Fullsquats:
20 x bar
12 x 60 kg
5 x 100 kg
1 x 140 kg
1 x 150 kg
1 x 160 kg
1 x 170 kg
1 x 180 kg PR

Viking Press:
warm up
3 x fullstack (120 kg)
3 x 140 kg
3 x 160 kg
8 x 185 kg

meer kon er helaas niet op. Gevoelsgewicht van 185 kg kwam neer op 80-90 kg denk ik.

DB Rows:
10 x 32 kg
10 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 60 kg PR

met 60 was geen repout. Verder geen zwaardere db's meer.

EZ-bar Extensions:
10 x 30 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg
8 x 60 kg

Seated Behind-the-neck Press:
10 x 60 kg
8 x 75 kg

was niet de bedoeling dat ik deze deed, maar Simon Vroemen en crew kwamen binnengelopen en ik kon het niet laten even wat mee te doen.

Barbell Curls:
10 x bar
5 x 40 kg
5 x 60 kg
2 x 80 kg
2 x 90 kg PR (cheat as hell)
8 x 70 kg (vrij strikt)

Viking Press:
8 x 185 kg

DB Curls:
5 x 36 kg

Done!

Nette squat PR :thumb:

Gaat de goede kant op, volhouden zo

Sterke training, die 90kg curl moet je es opnemen haha :p
Reverse grip hangrclean ? :D

• #1.352
Ziek...90kg curls! :p

Haha brutale curls:D

Thanks all.

zonet nog even 14 min. op de hometrainer, medium-intensity. Ben de laatste tijd zowiezo een aantal keren per week wat cardio aan het doen. Niet langer dan 15 min. maar dan wel intensiteit opbouwen. Doel is niet afvallen, maar uithoudingsvermogen verbeteren.

Zeker een must bij strongman ;)

• #1.356
Binnenkort 100kg curlen. Brutal!

Die curls blijven echt crazy, 70 kg strict :eek: kan er alleen nog maar van dromen.

hehe toch wel bijzonder. 90 kg cheated zou me nooit lukken (tenminste niet met straight bar). Monster! Ik zie jou toch wel flinke krachtgains maken kerel.

Terug
Naar boven