- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met lopen heb ik er nog vrij weinig last van, maar het is wel pijnlijk als ik op mn rechterhiel druk en 's morgens bij het opstaan is het wat stijfjes.. Na advies bij 'TheNose' ingewonnen te hebben, moet ik alle explosieve oefeningen even vermijden (powercleans, , timber walks, medley's) en moet ik zoveel mogelijk rekken en strekken. Verder mag ik wel gewoon doorgaan met de minder explosieve oefeningen, waarbij je voeten niet van de grond komen, zoals pulls, squats, presses etc.
Verder was het ook tijd om eens te kijken wat het Olly Thompson schema me zou opleveren.. Afgelopen zaterdag nog m'n bestelling van 2x 25 en 2x 2,5 kg schijven afgehaald, dus m'n totaal gewicht thuis is nu 305 kg.. 

Netjes die DL Ruben! Wel balen dat je nu ook een blessure hebt. Ik zou zeggen doe even rustig aan en luister naar je lichaam.

[...]
Vandaag:home sweet home
ik was de hele dag tijdens m'n werk me al mentaal aan het voorbereiden op een max beurt op deadlifts.. Ik visualiseerde hoe ik het gewicht de baas zou zijn..Verder was het ook tijd om eens te kijken wat het Olly Thompson schema me zou opleveren.. Afgelopen zaterdag nog m'n bestelling van 2x 25 en 2x 2,5 kg schijven afgehaald, dus m'n totaal gewicht thuis is nu 305 kg..
Deadlifts:
10 x 70 kg
5 x 110 kg
3 x 150 kg
2 x 190 kg
1 x 210 kg
1 x 235 kg easy..
En daar komt ie
1 x 260 kg!!! mutha****ing PR!!!!!
Ik was voor ik begon eerst aan het twijfelen of ik nu 255 moest proberen of 260.. Maargoed, 255 vond ik weer 'net niet' en toen de 235 zo soepel ging wist ik het zeker. De lift was trouwens nog behoorlijk netjes, tot aan de knieen explosief (waarbij ik geluk had dat ik genoeg snelheid had om de bar over mn knieen te trekken) en vanaf daar even dieper naar achter hangen en zonder te hitchen de bar langzaam tot lockout te trekken.. Heerlijk gewoon. Stond ook nog even 5 sec. met de bar in m'n handen om even 'voorzichtig' goed naar links en rechts te kijken of het nou ook werkelijk waar was..
Verder alleen een riem en magnesium gebruikt, verder niets. geen straps, geen muziek, geen touschouwers, only the weight and me..![]()
en dan zijn er natuurlijk ook nog jaloerse mensen . .

ik neem het niet te serieus ik vind het gewoon een billige opmerking wat je maakt
Vandaar dat het misschien raar overkomt..